خبر حمله چماقدارهای عظما به شیخ فری بالا گرفته

موشکاف ۵ تیر
وقتی چماقدار خودش چماق می خوره!
موشکاف:‌ سلام! چ مثل چماق! هاهاها. این واسه عظما و دار و دسته اش خیلی آشناس. چون بازم خبر حملة چماقدارای عظما به شیخ فری بالا گرفته. هاهاها. یه عمره که دار و دسته های مافیایی نظام مشکلاتشونو با چماقداری و قداره بندی حل کردن حالا میخوان همین نسخه رو واسه همدیگه هم بپیچن. هاهاها.
‏ ایلنا و همدلی 3تیر: عبدالله نوری وزیر کشور اسبق رژیم نوشت: شگفت آنکه اینگونه وقایع هیچگاه نسبت به مدافعان حاکمیت اتفاق ‏نمی افتد و همیشه، منتقدان هستند که مورد هجمه این جریان قرار می گیرند، اگر چه از ‏مسئولان عالیرتبه نظام باشند.
آیا این افراد که جرأت یافته اند با ‏گستاخی تمام با رئیس قوه مجریه و در روز جهانی ‏‏قدس چنین ‏رفتار کنند، از همان طیفی نیستند که ... روزی به سفارت انگلستان حمله نمودند و دیگر روز، سفارت عربستان را به ‏آتش ‏‏کشیدند و قدرت بر هم زدن سخنرانی ها و کنسرت ها را دارند؟‏
چگونه است جمع خاصی احساس می کنند برای اجرای منویات خود نیاز به قوای سه ‏گانه ندارند‏؟ خود را هم قانون گزار می پندارند و هم مجری قانون و هم قاضی محکمه؟
موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه فقط نسبت به منتقدان حاکمیت اتفاق می افته. از کی تا حال شیخ فری منتقد حاکمیت شده؟‌! پس اگه رییس جمهور جزء حاکمیت نیست پس کیه؟‌! هاهاها. نوری! مگه کوری؟! تو که لیست اسامیشونم داری. مگه وزیر کشور نبودی؟! اگه واقعا منتقد حاکمیتی رو کن ببینم. هاهاهاها.
روزنامه شرق 4 تیر: «خط و ربط سیاسی این گروه اظهر من الشمس است»... «نکته اینکه شعاردهندگان علیه حسن روحانی ...، حرکت خودجوش مردمی نبوده و ریشه کار در اتاق فکری است که ردپایش در بسیاری از حرکات خودسرانه پیداست.
موشکاف:‌ اگه میگی خودجوش نبوده و ریشه در اتاق فکر داشته پس چرا میگی حرکت خودسرانه؟! هاهاهاها. بالاخره خود سر بودن یا به فرمان؟! سرشون به پاشون پنالتی می زنه. هاهاها. یه نمونه دیگه از این پنالتیا.
ابتکار 4تیر مقاله ترور سیاسی روحانی: به خوبی میدانیم برخی از کسانی که باید در برابر چنین رفتارهایی موضع سنجیدهای اتخاذ کنند خود از حامیان تئوریک یا سیاسی و پشت پرده این جریانات بوده و یا هستند و چندان از ایجاد چنین بحرانهایی ناخرسند نمیباشند».
موشکاف:‌ هاهاهاها. بهرام که گور می گرفتی همه عمر- دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟هاهاها بعله شیخ فری که همة ‌عمرشو تو ارگانای امنیتی نظام و واسه چماقداری صرف کرده حالا خودش گرفتار چماقداری شده. هاهاها. اینم طنز تلخ تاریخه. بخور شیخ فری! بعدم بزن به تیپ باند سید علی که هردوش خوردن نظامه، نوش جون نظام. هاهاها.

لطفا به اشتراک بگذارید: