موشکاف 11تیر جیغ بنفش رژیم از برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

موشکاف 11 تیر و گردهمایی بزرگ مقاومت درپاریس


موشکاف:‌ سلام و صد سلام به همة اشرفی ها و اشرف نشون ها! بابا دست مریزاد! گل کاشتین! هاهاها. بندة موشکاف که اونجا حضور داشتم هی خواستم بشمرم دیدم اصل تموم نمی شن؟ هاهاها والا به خدا از شمردن خسته شدم ، در ضمن دوستان شما ها اینهمه انرژی رو از کجا آورده بودین که بیشتر از 10 ساعت یه ضرب شور و نشاط بودین؟ هاهاها دمتون گرم. زنده باشین.


موشکاف:‌ به به! ب ب به به! همین شور و نشاط وانسجام بود که جیغ نظام ولایتو در آورده بود. هاهاها. بیچاره ها انگشت به دهن مونده بودن که چی بگن. این ظریف فلک زده ریشاشم با نمره یک زده بود که تحویلش بگیرن اما دست از پا دراز تر برگشت و رفت تو ابهام. هاهاها.


تلویزیون آخوندی: بار دیگر دولت فرانسه به منافقین مجوز داد که نشست سالانه خود را در پاریس این بار در ویلپنت برگزار کنند. ... سوال اساسی این است که چرا مسئولان فرانسوی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارند این مجوز را صادر کرده اند.

ظریف:‌ ما در گفتگو هامون با مسئولین فرانسوی این موضوع رو به عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم


موشکاف:‌ هاهاهاها. از قیافه اش هم ابهام می بارید. هاهاها. خب حق هم داره. بدبخت بیچاره با هزار آمال و آرزو پاشد رفت فرانسه که جلوی این گردهمایی رو بگیره اما سرش به سنگ بزرگ سرشو بلند کرد دید ا اینا که صدهزارتان هه هه هه

تلویزیون آخوندی: هم گام با دور جدید تحریمهای ضد ایرانی توسط آمریکاییها, اتحادیه اروپا هم دست بکار شده, همزمان با سفر اروپایی وزیر امور خارجه کشورمان به آلمان, ایتالیا و فرانسه فهرست تحریمها بر ضد ایران را به روز و بر لیست بلند بالایی از مسئولان کشورمان را در این لیست قرار داد.


جدیدترین مورد از تحقیرها و برخوردهای خصومت آمیز غربیها برگزاری نشست سازمان منافقین با حضور تعدادی از مقامات سابق آمریکا, سعودی و با حضور نمایندگانی از جریان تکفیری معارض دولت سوریه آنهم 48ساعت بعد از سفر آقای ظریف به فرانسه است.


موشکاف:‌ هاهاها این یارو ظریف رفته بود برای گفتمان اما تبدیل شد به سوختمان. هاهاهاها. یعنی از سر تا پای نظام سوخت. اونم سوختگی درجة‌ سه. حالا باند رقیب هم همینو واسش دست گرفته.


کیهان خامنه ای – 11تیر96 یارگیری موفق در اروپا و نشست ضد ایرانی در پاریس!


کمتر از دو روز از «یارگیری موفق ظریف در اروپا» و «فرش قرمز» مکرون برای وی گذشته بود که پاریس رسما میزبان نشست مجاهدین، آل سعود و آمریکا علیه ایران با هدف «براندازی جمهوری اسلامی» شد. برگزاری نشست تروریست‌ها در پاریس، یک دلالت با خود دارد و آن میزان احترامی است که دولت و وزارت خارجه فرانسه برای همتایان خود در دولت روحانی قائل هستند. اینکه 48 ساعت پس از سفر ظریف، پاریس اجازه میتینگ به تروریست‌ها می‌دهد، نشانه دهن‌کجی دولت پاریس به دیپلماسی تیم روحانی- ظریف است و پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود آن است که وقتی سفر وزیر خارجه ایران حتی نمی‌تواند مانع برگزاری یک نشست سیاسی با محوریت تروریست‌های بین‌المللی علیه کشور شود؛ انتظار برای لغو تحریم‌های قبلی یا به ثمر رسیدن سرابی به اسم برجام، بیهوده نیست؟! ظریف از همراهی پاریس با منافقین صرفا به عنوان نقطه ابهام در روابط یاد کرده است!


موشکاف:‌ هاهاهاها. اینم از فرش قرمز و دیپلوماسی یارگیری ظریف تو اروپا. هاهاها. همش باهم به باد فنا رفت. البته نگرانی این یارو شربتمداری از به فنا رفتن باند رقیب نیست، خوب میدونه که اینا مقدمة‌ به فنا رفتن کل نظامه. هاهاها. حالا منتظر باشین. بیشتر از ایناشم می شنویم. هاهاها. ایشاالله این موشکافی رو ادامه میدیم .بازم دست مریزاد. خداحافظ همگی


 
لطفا به اشتراک بگذارید: