موشکاف12 تیر و باز هم داستان مجاهدین و گردهمایی پاریس.

موشکاف12 تیر و باز هم داستان مجاهدین و گردهمایی پاریس.


موشکاف:‌ سلام! مثل اینکه بو میاد! ... شما هم حس می کنین!! بوی سوختگیه! هاهاهاها. بعله. اول دماغ ظریف سوخت بعد هم کل نظام ولایت، علی الخصوص خود عظما با اون جسم ناقصش. هاهاها.


شبکه خبر رژیم- 10 تیر:‌ شماری از نمایندگان کنگره و مقامات نظامی سیاسی پیشین آمریکا تعدادی از نمایندگان اروپایی شماری از سران گروههای تروریستی سوریه و شماری از سران سعودی در نشست منافقین شرکت کردند. وزیر امور خارجه در واکنش به نشست منافقین در پاریس تاکید کرد در گفت و گوهایمان با مسولان فرانسه حضور منافقین را به عنوان نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم.


تلویزیون رژیم – شبکه ۵- 10تیر اما سوال اساسی این است که چرا مسولان فرانسوی که ادعای مبارزه با تروریستها را دارند این مجوز را صادر کردند. افکت ظریف: ما در گفت و گوهامون با مسولین فرانسه این موضوع را به عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم


موشکاف: هاهاها نگفتم بوی سوختگی میاد، اینم اعتراف ظریف به دماغ سوختگی. اما قسمت جالبتر و موشکافانه اش اینه که اعتراف ابلهانة ظریف بدجوری کار دستش داد، باند روحانی مجبور شدن سخنگوی خارجه رو بفرسن که این اعترافو جمع و جور کنه، ببنین چه جوری:


ایسنا: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه روز ۱۱ تیرماه در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، ضمن رد هرگونه ارتباطی بین سفر ظریف با نشست مجاهدین گفت: «این نشست ربطی به سفر آقای ظریف به فرانسه ندارد و عموما آنها هر ساله در همین ایام گردهمایی خود را برگزار کرده و شو تبلیغاتی ایجاد می‌کنند.»


موشکاف:‌ هاهاها. عرض نکردم بدجوری سوختن!‌هاهاها. حالا فک می کنین واسه چی سوختن؟ واسه برگزاری یه جلسه اونم چن هزاز کیلومتر اون ور تر تو اروپا؟! چی دیدن تو این جلسه که اینطوری سوختن؟‌


 
لطفا به اشتراک بگذارید: