تو نظام ولایت هر کی داره سنگ خودشو به سینه می زنه که بیشتر غارت کنه

موشکاف 19 تیر


موشکاف:‌ سلام! میگن زمین گرده. یه زمانی این یارو شیخ فری با آشیخ رفسنجانی پامی شد می رفت به کار این پاسدار ماسدارا سرک می کشید. حالا این پاسدارای نظام همش دارن به کار شیخ فری سرک میکشن. سرک که نه اصلا سر به سرش می ذارن. هاهاها.


سایت حکومتی ایران خبر 16 تیر


 متاسفانه اخیرا در سطح جامعه شاهد توهین به اشخاص خاص و برخی مسئولین از جانب عده ای هستیم که این عمل را مصداق آزادی عمل معرفی می کنند!


از لحاظ حقوقی، توهین به رییس جمهور مستلزم مجازات حبس از سه تا شش ماه، یا تا ۷۴ ضربه شلاق و یا پنجاه‌هزار تا یک‌میلیون ریال جزای نقدی دارد.


سایت حکومتی بهار14 تیر: روحانی راه می‌رود زخم زبان می‌شنود


«منافق» خواندن رئیس دولت و همراهان وی در راهپیمایی، پرخاشگری به بهانه شعار دادن و بی‌توجهی کامل به جایگاه قانونی روحانی و بیرون دانستن رفتارهای سیاسی وی خارج از حاکمیت، نه تنها نقد دولت نیست که در پی نفی و انکار است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. خب اینا که نمیخوان دولتو نقد کنن، اینا میخوان درست مثل خود دولتیا جیره و مواجبشونو نقد کنن. میخوان دیگه دولت سراغ توتال نره، همه چیو بسپره به سپاه. سپاه هم همچین هاپولی پلو درست کنه. هاهاها.


پاسدار عبداللهی 16 تیر


 دولتی که تفنگ نداشته باشد ذلیل و خوار است.


در سال 95 بالاترین رکورد کاری را برای دولت داشتیم آیا سزاوار است دولت با تفنگ و بی تفنگ مطرح شود.


.به جای تشویق سپاه سزاوار نیست جوسازی علیه این نهاد انجام شود.اگر بجای نگاه کردن به جاهای دیگر به ظرفیت های داخلی توجه کنیم تحریم ها اثری ندارد.


موشکاف:‌ خب اینم حرف دلواپسا که چرا سپاهو تشویق نکردن. هاهاها. بعله سپاه ظرفیت های زیادی واسه دزدی و اختلاس و کلاهبرداری داره، چه دلیلی داره که حاصل چپاول فقط تو جیب شیخ فری و دار ودسته بره؟.


پاسدار نقدی 15 تیر: چرا دروغ و تهمت به سپاه می‌بندید


به ما تهمت می‌زنید که در عرصه سیاسی به دنبال مطامع سیاسی و شهرت خودمان هستیم‌


آنهایی که منازلشان بالای 10 میلیارد تا 50 میلیارد تومان است و ما تا به حال مانند این را به جز کاخ شاهان ندیده‌ایم نمی‌توانند درک کنند


موشکاف:‌ واقعا باید به پاسدار نقدی حق داد. کی گفته اینا دنبال مطامع سیاسی خودشون هستن. وقتی مطامع اقتصادی هست کی دنبال مطامع سیاسیه. هاهاهاها. اینا فقط دنبال اقتصادن، اصلا اسمشون هم مطرح نشه مهم نیست. هاهاهاا.


 


آخوند کعبی از خبرگان ارتجاع 15 تیر: چرا عده‌ای در کشور تضعیف سپاه پاسداران را در پیش‌گرفته‌اند


برخی در کشور از دولت تفنگدار صحبت می‌کنند در صورتی‌ که بدون تفنگ نمی‌توانیم یک هفته هم دوام بیاوریم.


افرادی که به نفع سران فتنه سخن می‌گویند به‌نوعی خواستار ولایت‌فقیه نیستند و نظام را به 38 سال اعدام متهم می‌کنند. تضعیف سپاه ضربه زدن به انقلاب است


موشکاف:‌ هاهاهاها.. این یکیو خوب اومد. بدون تفنگ یه هفته ای سوت هوان. هاهاهاها. بعله. تو نظام ولایت هر کی داره سنگ خودشو به سینه می زنه که بیشتر غارت کنه. نتیجه اینکه دوتا باند نظام می افتن به جون هم و یه نظام درب و داغون میدن بیرون که به قول این یارو کعبی به تفنگ بنده. اینا هم از الان کابوس اون روزی رو می بینن که ملت تفنگو از دستشون دربیارن. هاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: