موشکاف ۲۴تیر- حالا فقط بین دوتا باند نظام شقه نیست، تو خود باندا هم شقه اس

موشکاف 24 تیر. یک نظام چند تیکه!!!
موشکاف:‌ سلام. یه شقه و شکاف میگم، یه شقه و شکاف می شنوین! هاهاها. حالا فقط بین دوتا باند نظام شقه نیست، تو خود باندا هم شقه اس. هاهاها.
سایت دولت بهار - 20تیر94 : احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در نامه ای خطاب به ملت ایران ، با استناد به موادی از قانون اساسی ، بازداشت حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق را اقدامی غیرقانونی و یک ظلم بزرگ توصیف کرد ،،، در این نامه از جمله آمده است: ...برخی می گویند نباید علنی انتقاد کرد که موجب تضعیف است و باید موارد را به طور خصوصی به مقام معظم رهبری منتقل کرد. اما مگر همه مردم به ایشان دسترسی دارند
موشکاف:‌ هاهاهاها. اینم از سوگلی عظما که ۸ سال رییس جمهور نظام بوده. هاهاهاها. حالا ببینین هم باندیاش تو تی وی ریش چطوری جواب میدن.
تلویزیون رژیم- 22 تیر توضیح درباره یک بازداشت پرحاشیه؛ دادستان تهران در باره بازداشت حمید بقایی اطلاعیه یی صادر کرد و روند بازداشت را اینطور توضیح داده که بازپرس او را با اتهامات مالی احضار کرد اما پس از خودداری از حضور در دادسرا جلب شد و چون نتونست وثیقه بذاره به زندان معرفی شده. دادستان هشدارداده هر گونه اظهار نظر غیر کارشناسانه و بدون اطلاع از موضوع تشویش اذهان عمومی محسوب و اقدام قانونی را در پی داره.
موشکاف:‌ بیچاره!..بدبخت!... فلک زده. پول نداشته وثیقه بذاره! هاهاها. پس اون 800 میلیارد دلار درآمد نفت دوران احمدی نژادو چیکار کردن؟ترشی انداختن؟ هاهاها. ‌ اما فقط باند عظما تو شقه نیست، اون باندیا هم تو کشمکشن.
عارف - رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان-22تیر: بعضی‌ها پیروز می‌شوند یادشان می‌رود چه کسانی برایشان زحمت کشیدند و من این گله را دارم. اگر ما را دنبال نخود سیاه نفرستند قصد ما کمک کردن است. در انتخابات اردیبهشت هیچ شکی نیست که پیروزی روحانی مدیون اصلاح‌طلبان است. خواهش ما در آستانه تشکیل دولت دوازدهم همراهی و هماهنگی با فراکسیون امید است و هیچ سهم‌خواهی نخواهیم داشت. انتظارمان از روحانی این است با شورای عالی اصلاح‌طلبان مشورت کند.
موشکاف:‌ هاهاهاها. بنده خدا رو چرا دنبال نخودسیاه میفرستین؟! یه کانال تلگرامی، یه صفحة فیس بوکی چیزی واسش درست کنین سرگرم شه. هاهاهاها. اما افاضات یارو بی جواب نموند.
سایت حکومتی انتخاب- 22 تیر عارف دست بردار نیست! همان کسی که در میان قحط الرجال سال های اخیر که براثر کناره گیری یا کنارگذاشتن برخی چهره های اصلی جریان اصلاحات، یکباره «مهم» شد! او حالا تصور می کند رییس یک جبهه بزرگ به نام اصلاح طلبان است؛ او حالا پس از انتخابات تصور می کند روحانی مدیون او و شورای کذایی اصلاح طلبان است و به دنبال سهم خواهی هایی هست که بار دیگر، نزاع و اختلاف را برمی انگیزد. نکته ی جالب اینجاست که هرگاه او «انتظارات خود از روحانی» در مورد کابینه اینده را مطرح می کند، تاکید می کند که به دنبال «سهم خواهی نیستم»! هر چند نقش عارف در همین شورا به گواه منتجب نیا (قائم مقام حزب اعتماد ملی) در سطح «معاون جلسه» است و او را در سطوح کلان تصمیم گیری دخالت نمی دهند
موشکاف: هاهاها. اینو خوب اومد. تو قحط الرجال نظام یارو یابو ورش داشته فک کرده آره. هاهاها. بعله. عظمایی که پشم و پیله به عباش نمونده باشه و نتونه انتخاباتشو اونجور که میخواد مهندسی کنه و تو عمق استراتژیکش هم مثل حیوان نجیب تو گل گیر کنه اوضاع و احوال کل نظامش بهتر از این نمیشه. هاهاها. زت زباد.

لطفا به اشتراک بگذارید: