موشکاف ۲۵تیر بالاخره برجام شیخ فری دو ساله شد

موشکاف 25 تیر دومین شمع برجام
موشکاف:‌ سلام! بالاخره برجام شیخ فری دو ساله شد. هاهاهاها. حالا اگه ازش بپرسی این برجامت چه دردی از دردای نظامو درمون کرد حتما میگه بابا این هنوز طفله! دو سالشه. تا دکتر بشه و بخواد دوا درمون کنه یه ۲۵ سالی مونده. هاهاهاها. تازه این طفل دو ساله ناقص الخلقه هم هست. هاهاها.
تلویزیون رژیم -23تیر وزیر امور خارجه هنگام ورود به نیویورک گفت برجام یک توافق چند جانبه است. و انتظار ما این است همه طرفها به تعهدات خود پایبند بمانند. ظریف تاکید کرد آمریکا در مواضع خود باید بازنگری کند. زیرا این امر به سود پایداری برجام نیست.
موشکاف:‌ هاهاهاها. همچی میگه به سود پایداری برجام نیست که انگار داره از کوه صحبت میکنه، بابا برجام باتلاقه هاهاهاها.
روزنامه حکومتی اعتماد-24تیر: «برجام سلطه شصت ساله شورای امنیت را شکست»... در واقع با ورود برجام به صحنه سیاست بین‌الملل می‌توان مدعی شد که ... ایران - بدون عضویت در شورای امنیت - توانست در روند تدوین قطعنامه جایگزین قطعنامه‌های پیشین (یعنی قطعنامه ۲۲۳۱) نیز نقش موثری ایفا کند؛ به نحوی که با مذاکره بر سر متن آن، در عمل، برنامه موشکی خود را نیز از زیر ضرب این نهاد خارج کرد.
موشکاف:‌ هاهاهاها. یارو از کنار کبابی رد می شد تیکه نون خشکشو از جیبش درآورد و می زد تو دود کباب و می خورد بعد میگفت عجب نون و کبابیه ها. هاهاهاها. داستان برجام نظام هم همینه. «تقریبا هیچ» رو دارن حلوا حلواش می کنن. اما باند رقیب این چیزا حالیشون نیست.
خبرگزاری مهر آخوندی- 23تیر: واشنگتن پست گزارش داد: فشار سنگین جمهوریخواهان به تیلرسون در خصوص ایران به نوشته واشنگتن پست، «سناتور کاتن» به همراه «تد کروز»، «دیوید پردو (perdu)» و «مارکو روبیو» چهار نماینده جمهوریخواه از تیلرسون خواستند پایبندی ایران به برجام که میان تهران و شش قدرت جهانی حاصل شد و مسیر را برای برداشتن تحریم‌های مختلف کنگره علیه ایران هموار کرد را تایید نکند
موشکاف:‌ هاهاهاها. پس بگو که چرا این ظریف خاک بر سر گدایی برجام می کنه. هاهاها. میترسه پاتیل آشی که پختن کلا چپ شه رو سر و کله اشون. هاهاهاها.
کیهان خامنه ای- 24 تیر : - برجام 2 ساله شد/نوشتند فتح‌الفتوح، بخوانید تقریباً هیچ! اکنون با اینکه حدود 2 سال از آغاز اجرای تعهدات 1+5 ذیل برجام می‌گذرد، همچنان دو گروه «سهل‌اندیش» و «ماموریت‌دار برای بزک غرب» به مردم وعده می‌دهند که هنوز هم برای شروع تعهدات طرف مقابل دیر نشده است!... متاسفانه واکنش منفعلانه دولت یازدهم در قبال عمل نکردن آمریکا به تعهدات خود،‌ این گزاره را در ذهن دولتمردان آمریکایی تقویت کرده است که می‌توانند برخلاف تعهداتشان عمل کنند و مطمئن باشند که از سوی ایران، واکنش عملی مشاهده نخواهد شد.
موشکاف: هاهاها. خب چرا واکنش عملی نشون نمی دی که همه چی رو دود کنی! این کاره نیستی. خودت هم میدونی که مکانیسم ماشه در انتظارته. میری تو بند ۷. هاهاها. ادامة برجام هم که یعنی برجامای پی در پی و به قول عظما تنزل بی پایان. یعنی دو جورش یه جوره. می مونه وضعیت کجدار و مریز فعلی که تغیر دوران نشون می ده کپونش تموم شده. هاهاها. روز تعیین تکلیف نزدیکه. هاهاها.

لطفا به اشتراک بگذارید: