موشکاف ۲۶تیر- سر و ته و وسط نظام از یه جا می ترسن و کم مونده سنکوب کنن

موشکاف 26 تیر. حد وحشت از مجاهدین!!!
موشکاف:‌ سلام! سیرک جمعة‌ نظام مثل نبض نظام می مونه. تو مواقع بحران و وحشت،گروم گروم نظام ضربانش میره بالا. هاهاها. تو این ضربان هم یه حرفایی می زنن که مرغ پخته هم خنده اش میگیره. هاهاهاها.
آخوند کرمانی در نمایش جمعه 23 تیر( رادیو فرهنک) موضوع مهم است ارتباط دارد با اعتماد مردم به نظام و دولت این اعتماد را مسئولین حفظ کنند مبادا نظام گرفتار رشوه شود مبادا بانکها گرفتار فرع شوند گرفتار ربا شوند که متاسفانه شده خطر بسیار بزرگ است بسیار بزرگ است بسیار بزرگ است نظام را تهدید میکند وای!! ! یک درهم ربا شما میدونید چه تعبیری در موردش هست حالا وامصیبتا
موشکاف:‌ هاهاها. گرفتار رشوه نشینا! فقط حق دارین اختلاس کنین. هاهاهاها. ضمنا نرخ ربا رم به درهم حساب نکنین. صرافیا درهمو چنج نمی کنن. با دلار و یورو و پوند حساب کنین که تو بانکای سوئیس بشه نگهشون داشت. هاهاها. عجب جوکی میگه ها.
آخوند امینی در نمایش جمعه نطنز 23 تیر: همیشه مردم در صحنه و ولایت پذیر ایران اسلامی با حضور به‌موقع خود در صحنه مقابل خائنان و دشمنان ایستادگی کردند؛ که ایستادگی در برابر فتنه‌گران سال 78 و 88 مصداق بارز آن است.
موشکاف:‌ هاهاها. این روزا بازار هفت و هشت خیلی داغه. کارگزاران نظام که یه بار از ۷۸ جستن و یه بار از ۸۸ حالا تو این فکرن که به ۹۸ میرسن یا نه! هاهاهاها. بترسین که حق دارین بترسین.
آخوند میرعمادی در نمایش جمعه خرم آباد 23 تیر: در 23 تیر سال 78 مردم با حضور گسترده خود در صحنه به همه فتنه ها و آشوب ها پاسخ قاطع دادند اما این به معنای پایان ماجرا نبوده و نیست.
موشکاف:‌ هاهاها. بعله که پایان ماجرا نیست. اما ماجرا داره به آخراش نزدیک میشه. هاهاهاها. چون مردم با حضور گسترده شون دارن میان سراغتون. بعله. اون موقع ماجرایی خواهد بود که داستانشو تو کتابا می نویسن. هاهاها.
آخوند یعقوبی در نمایش جمعه بجنورد 23 تیر: دشمن تلاش دارد مسئولان را به جان هم اندازد....دشمن تلاش دارد جامعه را دو قطبی کند و کاری کند که به خودزنی دامن زده شود.این یکی می گوید موشک را ما ساخته ایم و دیگری می گوید پولش را ما داده ایم، الان وقت این حرف ها نیست.
موشکاف:‌ هاهاها. ما هم موشک می ساختیم. موشکای برد کوتاه و بلند. هاهاها. پول کاغذشم بابامون میداد. اما هیچ وقت به رومون نیاورد. هاهاها. حالا شیخ فری هم موشک بازیش گرفته. بگذریم. اما ترس اصلی از دو قطبی شدنه. یعنی عمیق شدن شقه و شکاف که خدمتتون عرض کردم. برنده اش کیه؟ ملاحظه بفرمایین.
آخوند عاملی در نمایش جمعه اردبیل 23 تیر: : میزبانی اروپا و آمریکا برای (مجاهدین) و خارج کردن نام آنها از لیست تروریست‌ها و دعوت آن‌ها از ( مریم رجوی )در پارلمان اروپا و کنگره آمریکا تحقیر ملت ما نیست، بلکه تحقیر خود آن‌هاست.
موشکاف:‌ هاهاها. اینم اصل ترس و وحشت نظام. هاهاهاها. بعله. ترس اصلی همینجاست باقی سوسول بازیه.
وقتی چماق مجاهدین کنار هویج توتال می‌نشیند در پی حکم دادگاه عالی اتحادیه اروپا نام مجاهدین از لیست سیاه گروه‌های تروریستی خارج شد و این گروه فعالیت گسترده تر خود را در فرانسه در پیش گرفت. با تمام این شبهات و تحقیقات رسمی، مجاهدین همچنان در فرانسه با آزادی کامل در حال تبلیغات است و صد البته توانسته نظر برخی از نومحافظه کاران سرسخت را به خود جلب کند.
موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. سر و ته و وسط نظام از یه جا می ترسن و کم مونده سنکوب کنن. هاهاها. البته مردم منتظرسنکوب آخوندا نیستن چون خودشون آمادة‌ خدمت رسیدنن. هاهاها. شب تون خوش.
لطفا به اشتراک بگذارید: