موشکاف ۳۱تیر- سوختگی نظام به حدیه که صدای داد و فغانش تو همه رسانه های نظام دیده و شنیده میشه.

موشکاف 31 تیر.گرفتاریهای بی پایان خامنه‌ای


موشکاف:‌ سلام به همة دوستای خوبم. چند روزیه که نظام ولایت افتاده گوشة رینگ و هوک چپ و راست بین المللی و آپرگارد منطقه ایه که نثارش میشه. هاهاها. نوش جانش! پدرخواندة تروریسم که باشه همینطوری میشه. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم- 29تیر صبح امروز وزارت خارجه کویت با احضار سفیر ایران در این کشور به طور رسمی کاهش تعداد دیپلماتها و بستن رایزنیهای فرهنگی و نظامی ایران را ابلاغ کرد. طبق این تصمیم فعالیتهای کمیته های مشترک بین دو کشورهم به حالت تعلیق در میاد. برخی رسانه ها هم از مهلت 48 ساعته کویت به سفیر کشورمون برای ترک این کشور خبر دادند. سخنگوی وزارت خارجه کشورمون با مردود شمردن اتهامات مقامات کویتی گفته: جای تاسفه مسولین کویت در شرایط حساس کنونی منطقه به جای تلاش در جهت کاهش تنشها با فشارها و تحریکات طرفهای ماجراجوی منطقه ایران را هدف اتهامات واهی قرار میدهند. هر چند که کویت علت این امر را پرونده یی دانسته که در آن ایران به ارتباط با عناصر مخالف در این کشور متهم شده اما کارشناسان این اقدام کویت را ادامه تلاشهای عربستان و چند کشور عربی برای دشمنی با ایران در منطقه دانسته اند.
موشکاف:‌ هاهاهاها. نظام ولایت از ترس رو شدن و بر ملا شدن دخالتای تروریستیشون 14 تا از مزدوراشو که تو کویت گرفته بودن از زندان فراری داد و آورد تو دامن خودش. هاهاها. خاک تو سری به حدی بود که نمی تونن تکذیبش کنن، حتی خرچنگ نظام تو نمایش جمعه هم این کارو نکرد. هاهاها.
سایت حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان-28تیر به گزارش روزنامه سعودی عکاظ دادگاه ریاض نخستین جلسه محاکمه دو شهروند عربستانی را به اتهام جاسوسی برای ایران برگزار کرد. متهم اول با پرداخت هزینه سفر متهم دوم زمینه پیوستن به پادگانهای سپاه پاسداران ایران و (حزب الله عراق) را فراهم کرد تا در آنجا با انواع سلاح ها و چگونگی استفاده از آنها آشنا شوند.
موشکاف:‌ هاهاهاهاها. اینم یه مشت دیگه. هاهاها. عظما! حال و احوالت چطوره؟‌هاهاها. کشتی که چه عرض کنم بلم تروریستی نظام به گل نشسته و جونورای نظام تو کشورای مختلف دستگیر میشن. عظما! وقتشه که جام زهر منطقه ایو بری بالا. بد جوری گلوتو گرفتن. هاهاهاها.
سایت حکومتی جهان نیوز-29 تیر: عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان: (رژیم) ایران از تروریسم در منطقه حمایت می‌کند. وی به دیدار خود با وزیر خارجه بلژیک اشاره کرد و گفت که در این دیدار، در مورد «دخالت‌های ایران در منطقه» و «حمایت آن از تروریسم» گفت‌وگو کرده‌است.
خبرگزاری مهر آخوندی- 28مهر وزارت خارجه آمریکا: ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است! وزارت خارجه آمریکا با انتشار گزارش سالانه خود در خصوص تروریسم با تکرار مواضع خصمانه مدعی شد که ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان و عامل بی ثباتی منطقه است.
موشکاف:‌ سوختگی نظام به حدیه که صدای داد و فغانش تو همة رسانه های نظام دیده و شنیده میشه. هاهاها. بسوز که همین روزا خاکستر بشی. هاهاهاها. بعله. نظام ولایت میخواست با باج خواهی های تروریستیش کشورای منطقه رو بترسونه غافل که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. هاهاها.
لطفا به اشتراک بگذارید: