موشکاف ۱ مرداد- این روزا همه‌ دار و دسته های نظام اومدن تو گود

موشکاف ۱ مرداد


موشکاف:‌ سلام! این روزا همة‌ دار و دسته های نظام اومدن تو گود که شاید از کابینه و از اموال چپاول شده، یه چیزی بهشون برسه. هاهاها. هر کدوم یه طوری. باند عظما اخوی شیخ فریو گرفت و گفت مارمولک تو گرفتن مدرک تقلب کردی. هاهاها. این شاسکولای مثلا اصلاح طلب هم یه جور دیگه.


نمایش جمعه تهران- بوربور سخنران پیش از خطبه‌ها- 30 تیر


اخیرا قوه قضاییه پیگیری پرونده برادر رئیس جمهور جناب آقای حسین فریدون را آغاز نموده است (ادامه از 05.52) نکته دیگر در رابطه با پرونده برادر رئیس جمهور مسله تحصیل ایشان در مقطع دکتراست. ( ادامه از 06.20 ) مسئله دیگر در زمینه تخلفات علمی موضوع رساله آقای دکتر روحانی است. اسناد این تخلف و اعتراض کسانی که از آنها تقلب شده است به مراجع ذیصلاح داده شده. اما اقدامی صورت نگرفته است.


موشکاف:‌هاهاها. برگ تقلب تو انتخاباتو قبلا بازی کرده بودن این دفه برگ تقلب تو رسالة دکترا رو بازی کردن. هاهاها. بیچاره خب بلد نیستی تقلب نکن! لو میری دیگه. هاهاها.


روزنامه حکومتی همدلی- 31 تیر


چینش کابینه زیر فشار


. برخی با اعمال نظر و فشار به دنبال سهم‌خواهی از کابینه هستند. در این میان آن چه که جالب به نظر می‌رسد این است که شکست خوردگان انتخابات نیز در این میان به سهم‌خواهی برخاسته اند.


از طرف دیگر هم ... نزدیکان علی لاریجانی در تلاشند کرسی وزارت کشور کابینه دوازدهم را مثل کابینه قبل به عنوان سهم‌شان در حمایت از روحانی به دست آورند.


موشکاف:‌ هاهاها . عجب جر و واجری ها.. هر کی تو نظام سهم خودشو از کابینة حسنک میخواد. هاهاها. نکنه فک کردن گوشت قربونیه. همه اومدن نذری بگیرن. هاهاها.


روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی- 31تیر


علی مطهری: انتخاب وزیر کشور دولت یازدهم نتیجه یک معامله بود که این بار نباید تکرار شود


در دوره قبل به نوعی معامله صورت گرفت و به رئیس‌جمهور گفته شد که فلان فرد را به عنوان وزیر معرفی کن تا ما کمک کنیم که آن سه وزیر مورد نظر شما هم رای بیاورند و در همین راستا وزیر کشوری معرفی شد که ما واقعا از عملکردش راضی نیستیم.


موشکاف:‌ هاهاهاها. اینم یه کم از پشت پرده و معامله ها. هاهاهاها. البته این یارو مطهری حرفای دیگه هم زده:‌


روزنامه حکومتی شرق- 31 تیر


علی مطهری گفت: نکته دیگری هم که باید در معرفی کابینه مورد توجه آقای روحانی باشد این است که روش ایشان که قبل از ارائه اسامی کابینه پیشنهادی به مجلس، اعلام می‌کنند که این اسامی خدمت مقام رهبری ارائه شده، کار درستی نیست و باعث می‌شود امکان اظهار نظر درباره این گزینه‌ها محدود شود و نباید رئیس‌جمهور چنین فضایی را قبل از معرفی کابینه ایجاد کند. قانونا هم چنین الزامی وجود ندارد. شاید آقای روحانی می‌خواهد خودش را از سیل پیشنهادها راحت کند.


موشکاف:‌ هاهاها. حالا حسابشو بکنین که یکی دو تا از اونایی که عظما روشون انگشت گذاشته رای اعتماد مجلس نظامو نگیره. عجب کشمکشی میشه ها. هاهاها. بعله. جنگ قدرت تو نظام بالا گرفته. نتیجه اش هم ولو شدن هرچه بیشتر کل نظامه. برو که بریم. زت زیاد.


لطفا به اشتراک بگذارید: