موشکاف ۴مرداد - خودشونم گیج می زنن. سر چار راه چه کنم گیر کردن. گیر که چه عرض کنم اصلا هنگ کردن.

موشکاف ۴ مرداد


موشکاف:‌ سلام! یه زمانی شیخ فری دس گرفته بود که دولت با تفنگ و دولت بی تفنگ! یعنی همچی داشت با سپاه شاخ به شاخ می شد اما این شیادای نا بکار حالا نشستن دارن باهمدیگه دیزی می خورن. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم- 2 مرداد رئیس جمهور در دیدار فرماندهان عالی رتبه سپاه انسجام همه نیروها و نهادهای نظام را برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم ضروری دانست. آقای روحانی با قدردانی از تلاشهای نیروهای مخلص سپاه ابراز امیدواری کرد در دولت دوازدهم تلاش و هماهنگی همه نیروهای مسلح به سرعت بیشتر در تحقق خواسته های مردم منجر شود. سرلشکر جعفری فرمانده سپاه هم انتخاب دوباره آقای روحانی و حضور گسترده مردم در انتخابات را تبریک گفت و آمادگی سپاه برای همکاری همه جانبه با دولت را اعلام کرد.


موشکاف:‌ هاهاها. چه نونی به هم قرض میدن!‌ هاهاها. تبریک به شیخ فری بعد دو ماه، چی شده؟ نکنه همه حسرت اوباما برا تغییر رفتار نظام، حالا بعد از رفتنش رو شیخ فری عمل کرده، یا شاید دوباره سایة جنگ پیدا شده و شیخ فری با برجامش عزیز شده؟ بگی نگی یه حرف مرفای اساسی اون پشت مشتها هست هاهاها، البته برا رژیم دو جورش یه جوره.


سایت حکومتی انتخاب- 2مرداد نظر «آشنا» درباره دیدار فرماندهان سپاه با روحانی: این فقط یک تصویر نیست بلکه یک مسیر است. حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در کانال تلگرامی خود با انتشار این تصویر از دیدار رئیس جمهور روحانی با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، نوشت: این فقط یک تصویر نیست بلکه یک مسیر است. «آزادی، امنیت؛ آرامش و پیشرفت» برای مردم و نظام  در گرو اجماع راهبردی  میان دولت و  مجموعه دفاعی کشور است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. عجب! پس یه مسیره، ها؟‌ خب این مسیر از این وریه یا از اون وری؟ هاهاها. یا هنوز مثل عظما مرددن؟! هاهاهاها. بگو فرقی نمی کنه، هر دو مسیر به یه جا میرسه. چه اون جوری که پارسال خود خامنه گفت راه برجام ۲ و ۳ و ۴ و الی غیر و ذلک رو بره یا به قول اون ورق پارة‌ نظام تصادم اونم با آمریکا. هاهاهاها.


روزنامه حکومتی صبح نو- ۳ مرداد: عقلایی یا آشوبناک؟ این روزها در مساله چینش کابینه، اصلاح طلبان که خود را متحد اصلی رئیس جمهور و عامل اصلی پیروزی وی می‌دانند، علنی و غیرعلنی سهم خود را از کابینه می‌جویند، ولی مواضع و رفتارهای آقای روحانی به کلی آنها را گیج کرده است و نمی‌دانند که بازیگر و بازیگردانند یا بازی رفتارهای چند لایه رئیس جمهور را خورده‌اند با چنین نشانه‌هایی، رفتارهای رئیس دولت را چگونه باید تحلیل و ارزیابی کرد؛ عقلایی و حسابگر یا آشوبناک وسرگردان !؟


موشکاف:‌ هاهاها. خودشونم گیج می زنن. سر چار راه چه کنم گیر کردن. گیر که چه عرض کنم اصلا هنگ کردن. هاهاهاها. علت؟! علت اینه که پای نظام لب گوره. باید فکرای اساسی بکنن. تصمیم گیری تو این شرایط لرزه به جون نظام میندازه . دست از پا خطا کنن رپتی پتو  یعنی کل نظام به فنا میره. هاهاها. شب همگی خوش


لطفا به اشتراک بگذارید: