موشکاف ۶مرداد- شروع تحریمهای سیاه چاله ای سپاه که دوردونه عظما است مبارک باشه

موشکاف 6 مرداد و تحریم پشت تحریم


موشکاف:‌ سلام! مبارک باشه ، فیتیله پیچ دوباره عظما با 98 امتیاز و همراه با سوت پایان مسابقه که شروع تحریمهای سیاه چاله ای سپاه دوردونه عظما است مبارک باشه، حالا این بسیجیای سیلی خورده گیج می زنن بدجور! دارن میرن تو کما! موندن که چیکار کنند . بخصوص گیجی شون بعد از حرفای شیخ فریه گیج. موندن که بالاخره باید برجامو نقض کنن؟ نکنن؟ اگه بکنن بعدش چه خاکی تو سرشون بکنن؟ خاک رس؟ خاک سیاه؟ خاک باغچه؟ نه اصلا خاک با اسانس کود هاهاها. یکی از سوالاشونم اینه که با مادر تحریما که داره باباشونو درمیاره چیکار کنن؟ خلاصه مخشون هنگ کرده. هاهاها.


تلویزیون رژیم- ۴مرداد : البته در برابر حرکت جدید کنگره حتما جمهوری اسلامی ایران عکس العمل نشان خواهد داد ما حتما پاسخ خواهیم داد و در اولین قدم مجلس شورای اسلامی قدمهای خودش را بر خواهد داشت. باید دست از این سیاستها بردارند بدونند جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران نظام جمهوری اسلامی ایران، رهبری شجاع جمهوری اسلامی ایران و دولت مقتدر جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر اینگونه توطئه ها و تحریکات قرار نمی گیره و راه خودش را ادامه میده


موشکاف:‌ بگی منو نخوری زمین رهبری شجاع! دولت مقتدر! هاهاهاها. یه چیزی تو مایه های آب زرشک! هاهاهاها. بعد میگه تحت تأثیر این توطئه ها قرار نمیگیرن! هاهاهاها. واکنش شدید دولت مقتدرو دیدین. هاهاها... تحت تأثیر قرار نمیگیره. هاهاها. نه تو رو خدا! بیا تحت تأثیر قرار بگیر! هاهاها.


تلویزیون رژیم- 4مرداد عراقچی: قانونی جدیدی که در حال وضع شدن هست تحریم موضوعی جدیدی وضع نمی کنه. و جمع بندی و تجمیع تحریمهای گذشته آمریکا در حوزه غیر هسته یی هست، با این حال می تونه اجرای موفق برجام را تحت تاثیر قرار بدهد. و می تونه بهره مندی جمهوری اسلامی از برجام را کاهش بدهد و به همین جهت است که ناسازگار با بندهای مختلف برجام هست...


موشکاف:‌ جمعبندی و تجمیع تحریمای گذشته! هاهاهاها. یعنی هر خاکی که قبلا رو سرشون می ریختن الان باید یه جا بریزن رو سرشون. البته اگه خاک مرغوب و غنی شده هم گیرشون بیاد میتونن جایگزین کنن. هاهاهاها.


قاسمی سخنگوی وزارت خارجه رژیم- 4 خرداد: آنان شاید متوجه هستند که نمی توانند برجام را به راحتی و به طور مستقیم نقض کنند زیرا تفاهمی چندجانبه است به همین علت از طریق حواشی مسئله و کارهای متفاوت سعی می کنند آثار مثبت برجام را برای ایران کاهش دهند به همین علت این لایحه را تصویب کردند. ما در حال بررسی دقیق مفاد این طرح هستیم اما در کلیت موضوع، مباحث نظامی و موشکی کشورمان یا اتهام حمایت ما از تروریسم را که به آن اشاره شده است مد نظر داریم و به آن پاسخ خواهیم داد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. در حال بررسی دقیقن! هاهاها. به نظرتون دقیقا کجان و دارن چیکار می کنن؟ هاهاها. نکنه رفتن سراغ سوراخ موش؟ البته حق هم دارن. ضربه ای خوردن که حتی یادشون رفته تحریمو با ت دو نقطه می نویسن یا دسته دار. هاهاها.


روزنامة حکومتی آفتاب یزد- 5 مرداد آمریکا برای لغو برجام آماده می شود؟... کمتر پیش می‌آمد که رئیس جمهور در باره سرنوشت توافق هسته‌ای که روزگاری به عنوان تنها برگ برنده و دستاوردش از آن یاد می‌شد اینگونه نا امیدانه از احتمال لغو برجام -در صورت تداوم روند کنونی - سخن بگوید... تحریم‌های جدید، حرف‌های دو پهلوی روحانی و اظهارات ترامپ را که در کنارهم بگذاریم می‌توان این استنباط را کرد که دیگر در بر روی همان پاشنه نمی‌چرخد.


موشکاف:‌ بعله. بالاخره شاسکولای نظام هم با کلی تأخیر فهمیدن که تغییر دوران حاصل شده. هاهاها. یا به قول خودشون در روی همون پاشنه نمی چرخه. هاهاها. اما این وسط جالبه که عظما لال مونی گرفته. هاهاها. ببینیم این بدبخت!فلک زده بعد از ضربه فنی جدید توی سنا به قارقار میفته یا نه عظما!تصویب نهایی تحریمها مبارک! هاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: