موشکاف ۸مرداد - حسابشو بکن! عظما با این جیب خالی بازم تحریم شد.

موشکاف 8 مرداد خرج و مخارج پز دادن برای بسیجی‌ها


موشکاف:‌ سلام! نظام ولایت یه موشک پرتاب کرد که ماهواره ببره، حالا نمی دونم ماهواره برد یا نه! اما کلی سوغاتی از جنس تحریم و محکومیت و موضع گیری واسه نظام آورد هاهاهاها. ظاهرا سفر پرخرجی واسه نظام بوده. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم – 6 مرداد: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد پرتاب ماهواره بر سیمرغ ناقض برجام است وی گفت ما این اقدام را توسعه برنامه موشکی می دانیم که ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت است سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین بار دیگر ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.


موشکاف:‌ هاهاها. این از یه تو دهنی درست و حسابی به نظام ولایت! هاهاها. اما آخوندا پوس کلفت تر از این حرفان! تازه با این حرف جلوی بسیجی های گیج و ویج و پاسدارای ریزشی می تونه پز بده که جلوی آمریکا واستادیم. اما کار بیخ دار تر از این حرفاس. بازم تحریم شدن! هاهاها.


تلویزیون رژیم 7 مرداد تحریمهای جدید آمریکا علیه ایران این بار به بهانه پیشرفت های علمی. وزارت خزانه داری آمریکا این بار به بهانه پرتاب ماهواره بر سیمرغ، ۶ شرکت ایرانی را تحریم کرد. وزیر خزانه داری آمریکا گفت واشینگتن به مقابله با شلیک موشک ماهواره بر ایران که اقدامی تحریک کننده است ادامه خواهد داد.


موشکاف: اینم از یه تو دهنی اقتصادی به نظام ولایت! هاهاها. حسابشو بکن! عظما با این جیب خالی بازم تحریم شد. هاهاها. ایشالا با این همه تحریما یه روز هم ترحیمشو برگذار کنیم. هاهاهاها. یه شب هفتی! چهلمی چیزی! هاهاها.


تلویزیون رژیم 7 مرداد آمریکا همچنین در بیانیه یی مشترک با فرانسه، انگلیس و آلمان آزمایش ماهواره بر ایران را ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل خواند. وضع این تحریمهای جدید در حالی است که توسعه صنایع فضایی ایران در هیچ قطعنامه یی منع نشده است. وزیر خارجه در واکنش به اظهارات مقامات آمریکا در باره توسعه صنایع فضایی ایران تاکید کرد ایران سلاح هسته یی تولید نکرده و نخواهد کرد. و ایران موشکهایی را که قابلیت حمل سلاح های هسته یی را داشته باشند تولید نمی کند. رئیس دستگاه دیپلماسی همچنان تاکید کرد ایران بر خلاف آمریکا وفا دار به متن و روح برجام پایبند بوده است. همزمان با تحریم ۶ شرکت ایرانی دستگاه قضایی آمریکا به بهانه آنچه که حمایت ایرانی ها از عملیات فلسطیی ها در بیت المقدس عنوان شده با ارائه حکم غیابی ایران را به پرداخت 209 میلیون دلار محکومت کرد. قرار است این پول از اموال بلوکه شده ایران در آمریکا برداشت شود.


موشکاف:‌ هاهاها. اینم سرنوشت شکافی که عظما می خواست بهش بیاویزه. کدوم، شکاف؟ شکاف بین آمریکا و اروپا دیگه. همون که می خواست بره توش تا شاید ضرب تحریمها رو کم کنه، اما با دس خودش کاری کرد که بیانیة مشترک بدن و این شکاف بسته شه. بعله موشکه که به گفتة کارشناسای بین المللی رو هوا منفجر شد اما یه اخطار جدی واسه عظما و شیخ فری با هم سوغاتی آورد. عظما منتظر باش. هاهاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: