موشکاف ۱۶مرداد - مادر تحریم ها که بابای نظامو درآورده، ببینیم مادر مذاکرات چیکار میکنه

موشکاف 16 مرداد سلفی ندیده‌ها


موشکاف:‌ سلام! نظام ولایت خواست قمپز در کنه، واسه مراسم تحلیف شیخ فری چن تا مهمون خارجی دعوت کرد. اما از فرط بدبختی جلو همون مهمونای خارجی آبروباخته شد. هاهاها.


خبرگزاری حکومتی ایلنا- 15 مرداد الهام عضو پیشین حقوقدان شورای نگهبان غیبت فقهای این شورا در جلسه روز گذشته تحلیف را موجب مخدوش شدن اعتبار و رسمیت جلسه تحلیف عنوان کرد و پیشنهاد داد این تحلیف در جلسه دیگری که رسمی و معتبر باشد اعاده گردد و اگر فقها حضور داشته‌اند تصاویر آنان نمایش داده شود تا شائبه‌ای نماند.


موشکاف:‌ هاهاها. بخاطر چن تا دایناسور میگه بازی از نو، این یکی معتبر نبود. هاهاهاها. مهمونای خارجی چی شدن پس؟ اونا رم دوباره دعوت می کنین؟ هاهاها.


کیهان 15 مرداد« رونمایی از مادر مذاکرات به جای مقابله با مادر تحریم‌ها!


روحانی طی سخنانی در مجلس به جای مقابله با مادر تحریم‌ها از مذاکرات منتهی به برجام که دستاورد تقریبا هیچ آن امروز برای همگان آشکار شده است با عنوان مادر مذاکرات یاد کرد!


رئیس جمهور در حالی در مراسم تحلیف از مادر مذاکرات رونمایی می‌کند و از آن سخن می‌گوید که آمریکا بزرگترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها علیه ایران را در دوران پسابرجام با عنوان مادر تحریم‌ها اعمال کرده است...»


موشکاف:‌ هاهاهاها. مادر تحریم ها که بابای نظامو درآورده، ببینیم مادر مذاکرات چیکار میکنه. هاهاهاها. بالاخره به برجام ۲ و ۳ و ۴ و الی غیر و ذلک منتهی میشه یا نه؟ هاهاها. اما شربتمداری دلش خیلی پره. یه چیزای دیگه هم تو کیهانش آورده.



دیروز تصاویری از عکس یادگاری برخی نمایندگان با موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا منتشر شد که نشان می‌داد این نمایندگان برای گرفتن عکس یادگاری با موگرینی صف بسته‌اند،


موگرینی بدون در نظر گرفتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دوران پسا برجام از عمل کردن طرفین به تعهداتشان سخن گفته و این تحریم‌ها را نادیده گرفته است.


موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه‌ای است که اعضای آن پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ را در حالی که هیچ تضادی با برجام ندارد محکوم می‌کنند و از سوی دیگر نیز با چشم بستن بر تحریم‌های شدید علیه ایران که برجام را کاملا نقض کرده است از عملی شدن آن از سوی طرفین سخن می‌گوید، برخی نمایندگان مجلس بدون در نظر گرفتن این رویه خصومت‌آمیز و در اقدامی قابل تامل برای گرفتن عکس یادگاری با وی صف می‌بندند».


موشکاف:‌ هاهاها. اینم از مهمون خارجی. هاهاهاها. حالا لاشخورای نظام جمع شدن دور حاج خانوم و عکس یه هویی می گیرن. بیشتراز بی آبرویی برا ندید بدیدای اصطبل نظام، آبرو ریزی برا اونه که می ره تو اصطبل تا در مراسم تحلیف شیخ فری، رکورد دار اعدام شرکت کنه. هاهاها.


« احمد توکلی می‌گوید، تعطیلی تهران برای مراسم تحلیف، 8هزار میلیارد تومان هزینه دربرداشته است». ...«کار به جایی رسیده است که الان بسیاری از بیمارستان‌های دولتی نه تنها به شرکت‌های پخش دارو بلکه به نانوایی و قصابی هم بدهکارند،...در چنین وضعیتی از وضع اقتصادی کشور و خزانه دولت، آیا هزینه‌هایی که برای دعوت از مهمانان خارجی بر اقتصاد ملی و دولت تحمیل می‌شود، عقلایی است؟»


موشکاف:‌ هاهاهاها. معلومه که عقلایی نیست. مگه کارگزاران نظام عقل دارن که یه کار عقلایی بکنن؟!هاهاهاها. ملاحظه فرمودین که این مراسم تحلیف و تنفیذ شیخ فری یه کمدی کلاسیک به تمام معنا بود اونم تو دورانی که نظام ولایت تو عزای تحریماس. هاهاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: