موشکاف ۱۷مرداد شیخ فری از زور بدبختی باز برگ سوخته برجامو رو میکنه!!!

موشکاف 17 مرداد، برجام و مادر تحریم‌ها


موشکاف: دوستان سلام! شیخ فری تو تحلیفش دوباره چسبید به امام زاده برجام. هاهاها. امام زاده یی که تا حالا نظامو شفا نداده، ولی شیخ فری البته با پشتگرمی عظمی ولش نمی کنه، ببینیم این امام زاده «برجام هچ» این بار نظامو شفا می ده یا کور می کنه هاهاهاها.


تلویزیون رژیم-14 مرداد روحانی برجام نمونه ای از وفاق ملی در ایران است, بی شک بدون پشتوانه و رای ملت حمایت مقام معظم رهبری و هماهنگی مجلس و نیروهای مسلح با دولت منتخب مردم برجام به فرجامی نمیرسد و ادامه نمی یافت.


ما با نوآمدگان جهان سیاست کاری نداریم اما به کهنه سواران اعلام میکنیم که میتوان تجربه برجام را به یک الگو در روابط و حقوق بین الملل تبدیل کرد میتوان از این استثنا قاعده ای ساخت.


موشکاف:‌ هاهاهاها. شنیدین میگن آب در هاون می کوبن؟! هاهاها. یعنی همین کاری که شیخ فری می کنه. رییس جمهور آمریکا میگه این برجام کیلو چنده؟! اصلا قبولش نداره بعد شیخ فری میگه بیا این برجامو بکنیم الگو و مبنای کار. هاهاها.


روحانی: امروز روزگار رونمایی از مادر بمب ها نیست بیائید از مادر مذاکرات رونمایی کنیم؛ امروز روزگار رونمایی از مادر تحریمها نیست بیائید از مادر همکاریها رونمایی کنیم,


اعلام میکنم دولت جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با هر یک از کشورهای شما هیچگونه محدودیتی ندارد.


جمهوری اسلامی خواهان بهترین روابط با همسایگان خود است


موشکاف:‌ چی شد چی شد؟ هیچ محدودیتی نداری حتی با آمریکا؟ پس ادعاهای عظمی چی شد؟ هاهاها. آخه بدبخت تو مذاکرات برجام یه هسته ای نیم بند داشتی که بدی و از اوباما جونت یه چیزی بگیری الان جیبت خالیه. هاهاها. باید بشینی یه گوشه و تو سری بخوری. هاهاها. موشکتو که کسی تحویل نمیگیره، .. تو سوریه هم که از روسیه رو دست خوردی. هاهاها. حالا ببینین باند رقیب چی بهش میگه:‌


کیهان خامنه ای- 15 مرداد رونمایی از مادر مذاکرات به جای مقابله با مادر تحریم‌ها!


از سوی رئیس جمهور در مراسم تحلیف صورت گرفت


روحانی طی سخنانی در مجلس به جای مقابله با مادر تحریم‌ها از مذاکرات منتهی به برجام که دستاورد تقریبا هیچ آن امروز برای همگان آشکار شده است با عنوان مادر مذاکرات یاد کرد!


موشکاف:‌ هاهاها. عجب وحدتی دارن این باندای نظام! دستاورد تقریبا هیچ! هاهاها. جالب اینه که شیخ فری داره سر همین دستاورد تقریبا هیچ با طرف حسابا چونه میزنه. هاهاهاها. فک می کنه با روضه خوندن اونا گریه شون میگیره و صنار میذارن کف دست شیخ فری! هاهاها.


تلویزیون رژیم ۱۵مرداد: رئیس جمهور در دیدار مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی بخش مهمی از اجرای برجام را گشایش های اقتصادی بانکی و فعالیتهای تجاری دانست که باید هرچه سریعتر عملیاتی شود. آقای روحانی نحوه رفتار آمریکا نسبت به انجام تعهداتش در برجام را موجب نگرانی طرف ها دانست و گفت نقض مکرر تعهدات از جانب آمریکا و اعمال تحریمهای جدید علیه ایران تاثیر منفی در افکار عمومی ایران دارد و می تواند در مسیر اجرای برجام مخرب باشد.


موشکاف‌:‌ هاهاهاها. میگه تأثیر منفی تو افکار عمومی! منظور بسیجیا و پاسداراس که همینطور دارن ریزش می کنن. هاهاها. از زور بدبختی باز برگ سوختة برجامو رو میکنه، اینم از اوضاع و احوال نظام که نشسته رو اره نه راه پس داره نه راه پیش. هاهاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: