موشکاف ۳۰مرداد منظور از دولت توسعه گرا توسعه‌ دارایی و عیاشی آقا ها و آقازاده های نظام بوده.

موشکاف ۳۰مرداد - منظور از دولت توسعه گرا توسعه‌ دارایی و عیاشی آقا ها و آقازاده های نظام بوده.


موشکاف:‌ سلام! یه نمایش راه انداختن تو مجلس نظام و رأی اعتماد دادن به وزرای شیخ فری! اما این لالو که نگاه می کردی می دیدی بیشتر رأی عدم اعتماد مردم به کل نظامه! هاهاهاها. ببینین چه گندی بالا آوردن. هاهاها.


 تهران نیوز- 28 مرداد - هدایت الله خادمی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع


« برخی آقازاده ها و مسئولان مشغول عیاشی خود هستند. در کشورمان می‌بینیم که فرزند فلان مسئول، از رانت استفاده کرده است و هیچ فردی هم جلودارش نیست و نظارتی بر روی عملکرد این افراد صورت نمی‌گیرد. یک عده آدم تازه به دوران رسیده، با استفاده از رانت و مقام پدرشان، در مملکت فساد ایجاد (می)کنند...باید بگویم که ایران بهشت کسانی است که میل به اختلاس دارند ».


موشکاف:‌ هاهاها. بیخود نبود که مالباخته ها شعار میدادن یه اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه. بعله نظام ولایت مدار نگو، نظام اختلاس مدار بگو. هاهاها.


نخست نیوز- 28 مرداد


« جلوی این مُفسده و رانت دو طرفه یعنی استخدام نمایندگان مجلس در وزارت نفت را بگیرید. اگر امید به استخدام‌ها نبود آن وقت وزیران پیشنهادی، بهتر صداقت موافقان و مخالفان واقعی خود و تعداد آرای واقعی خود را مشاهده می‌کردند».


تسنیم 25 مرداد


ملکی عضو مجلس ارتجاع


« وزارت بهداشت، وزارت «رانت خواری»و«فامیل بازی» شده است«.


موشکاف:‌ اینم از رأی اعتماد رانتی! هاهاهاها. وزیره به اعضای مجلس گفته فک و فامیلو بفرستین بیان استخدامشون کنم ما به ازا رای اعتماد بدین. هاهاها. عجب رای اعتمادی! هاهاهاها. این اعتمادو کجای دلم بذارم. هاهاها.


تسنیم-28 مرداد


فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع


« عده‌ای به اسم "دولت توسعه‌گرا" برای خود رانت ایجاد کردند... در نتیجه این شرایط فراریان بزرگ مالی و بانکی در حال انجام فعالیتهای خود هستند در حالی که کار ورشکستگان کوچک و کشاورزان برای یک وام معطل هستند».


موشکاف:‌ چه انتظارایی دارن بعضیا! آدم شاخ درمیاره! به نظرم یارو فلاحت پیشه معنی توسعه گرا رو نمی دونه. هاهاها. منظور از دولت توسعه گرا توسعة‌ دارایی و عیاشی آقا ها و آقازاده های نظام بوده. هاهاها. اینم از توسعة‌نظام ولایت.


روزنامه حکومتی ابتکار- 29مرداد


« زمانی که این لابی ها از حالت عرف و معمول خود خارج شود وجهه ناخوشایندی به خود می گیرد که به قول یکی از نمایندگان از رایزنی به «راهزنی» تعبیر می‌شود. علی ربیعی، وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی یکی از وزرای پیشنهادی است که قبل از حضور در مجلس برای دفاع از برنامه های خود، اسناد و مدارکی از او دال بر تلاشش برای گرفتن رای اعتماد از نمایندگان مطرح شد. طبق این گزارش؛ بر اساس صورتجلسه رسمی جلسه ۱۲۵ شورای معاونان سازمان تامین اجتماعی مورخ (۳/۵/۱۳۹۶)، تمام ارکان وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی جهت اخذ نظر مثبت نمایندگان مجلس باید وارد عمل شوند و نظر مساعد نمایندگان را برای رای اعتماد دوباره به(ربیعی) جلب کنند».


موشکاف:‌ هاهاها. پس که اینطور! راهزنی به جای رایزنی! بالاخره اینا هم ماهیت نظامشون و مجلسشون رو فهمیدن. هاهاها. آخه این مجلس از بیخ و بن واسه رایزنی ساخته نشده، واسه راهزنی ساخته شده. هاهاها. بعله، اینم از رای اعتماد تو نظام راهزنان و رانت خاران و عیاشان. ایشالا همه شون باهم به خاک سیاه بشینن. هاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: