این نظام با اقتداره یا لرزونک؟!

موشکاف 1شهریور


موشکاف:‌ سلام! یه زمانی گاو گوساله های نظام تو عربده کشیاشون می گفتن نظام با اقتدار و با ثبات اما الان کم مونده بگن فیرینی و شیربرنج. هاهاها. آنچنان آه و ناله می کنن و از عاقبت نظام می نالن که بیا و ببین. هاهاها. عظما رو داشته باشین.


تلویزیون رژیم 30 مرداد:‌ حضرت آیت الله خامنه ای تقویت روحیه انقلابی و جهادی را مهم ترین وظیفه مسولان و دست اندر کاران فرهنگی خواندند :‌رهبرانقلاب اسلامی تاکید کردند مسولان باید جریان عظیم نیروی انقلاب را که خوشبختانه در بین جوانان جریان دارد تقویت کنند و بگونه‌یی عمل نکنند که جریان انقلابی تعضیف و جریان مقابل آن در محیط های دانشگاهی دینی و تبلیغاتی تقویت شود.


موشکاف:‌ هاهاها. میگه این جوجه بسیجیا رو تقویت کنین که این روزا تو دانشگاه کم آوردن. هاهاها. به نظرم خوبه بسیجیا رو بفرستن سوریه یه چن تا شون بوم! برن هوا تا روحیة بقیه هم بره بالا. هاهاها. بیچاره ها نایی واسشون نمونده. هاهاهاها.


خبرگزاری سپاه پاسداران- 30 مرداد منتظری دادستان کل کشور: امروز فضای مجازی هم تبدیل به سیلی خانمان برانداز شده و به طور طبیعی نگاه مسئولان اجرایی به فضای مجازی هم باید فارغ از یک نگاه عادی و بی دغدغه و به مثابه حادثه‌ای غیر مترقبه باشد. .... لازم است که ما با مدیریت علمی، فنی و اقتصادی مناسب این اتوبان را در اختیار خود بگیریم و کنترل و مدیریت مناسب کنیم. .... دشمن به شدت مجموعه نهاد روحانیت، مرجعیت و در رأس همه ولی فقیه را مورد تهاجم قرار داده و به دنبال یافتن راه‌های نفوذ در حوزه‌هاست و قصد دارد اعتماد مردم را به روحانیت ضعیف کند تا به گمان خود با متزلزل کردن ستون خیمه یعنی ولایت فقیه، این خیمه را از بین ببرد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. ستون خیمة‌ نظام با اون جسم ناقصش رو باش که چطوری به لرزه افتاده. هاهاها. این نظام با اقتداره یا لرزونک؟! هاهاها. تازه میخوان اتوبان مجازی رو در اختیار خود بگیرن، یعنی اعتراف می کنه تا حالا دشمنان نظام اتوبانو ازشون قاپیدن. هاهاها. یه لاین این اتوبان هم کانال تلگرام بندة‌موشکافه. هاهاها.


پاسدار قاسم سلیمانی- 30 مرداد امروز مقابله با تهاجم فرهنگی پیچیده‌تر و ناپایدارتر از دیروز شده و باید در این عرصه مطالبات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد. شبیخون تهاجم فرهنگی در جامعه ما به وجود آمده است... آیا همه ما به وظایف خود عمل کرده‌ایم؟  ما باید بدانیم که فقط نباید پل خود را حفظ کنیم. اگر این گونه باشد، سایر پل‌ها نیز سقوط می‌کنند. مسجد یک قرارگاه است و تأثیر آن بر کل جامعه است. کسی که نتواند سربازانش را حفظ کند، خطش سقوط کرده است. اگر جوانی از آن مسجد رفت، خطِ آن امام جماعت شکسته و سقوط کرده است.


موشکاف:‌ یکی از وظایفی که این یارو قاسم سلیمانی نیمه کاره عمل کرد همین تیکه پاره شدن تو سوریه اس. هاهاها. آخه شاسکول مگه سپاه قدس نیستی؟! همین که یه بار زخمی شدی، دیگه رفتن به صحنه رو ترک کردی هاهاهاها. یارو پاک قاط زده! خطی نمونده واسه نظام! نقطه چین هم نیست چه برسه به خط. هاهاها. همین روزاس که جوونا همین نقطه چینم پاک کنن بره پی کارش. هاهاها. اون موقع اس که به قول پاسدار سلیمانی، خط عظما میشکنه و سقوط می کنه. هاهاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: