موشکاف۳ شهریور- نظام و عمود خیمه شو ببین که چطوری رسوای خاص و عام شده.

موشکاف ۳ شهریور


موشکاف:‌ سلام! نگرانن! میفهمی؟! نگرانن! هاهاها. از چی؟‌از اینکه کاسه کوزة‌ برجامشون بهم بریزه و کارایی که اون زیر میرا کردن برملا بشه. هاهاهاها. تا نیکی هیلی سفیر آمریکا تو سازمان ملل چمدونشو بست که بره وین و چن تا سوال از آمانو رییس سازمان انرژی اتمی بپرسه، رنگ از رخشون پرید. هاهاها. چرا؟ چون میخواد راستی آزمایی کنه. هاهاها.


تلویزیون رژیم- ۲ شهریور


نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت مصممیم مطمئن شویم آژانس بین المللی انرژی اتمی منابع لازم را برای راستی آزمانیی مقتدرانه فعالیتهای هسته یی در ایران در اختیار دارد. نیکی هیلی این مطلب را پس از دیدار با مدیر کل آژانس در وین اعلام کرد وی افزود در دیدار با آمانو در باره نگرانی های آمریکا از پای بندی ایران به تعهداتش گفت و گو کرده است. نماینده آمریکا در سازمان ملل افزود به آمانو اطمینان دادیم آژانس هر گونه منابعی را که نیاز داشته باشد تا پایبندی ایران را موشکافانه راستی آزمایی کند در اختیار این نهاد خواهد گذاشت. نیکی هیلی مدعی شده زبان توافق هسته یی مبهم است و باید از بهره برداری هسته یی ایران از زبان مبهم جلوگیری کرد. دیدار نیکی هیلی و آمانو خصوصی انجام شد. منابع خبری پیشتر مطرح کرده بودند که یکی از اهداف سفر نیکی هیلی مطرح کردن درخواست بازرسی از مراکز نظامی ایران است.


موشکاف: نظام و عمود خیمه شو ببین که چطوری رسوای خاص و عام شده. نیکی هیلی گفته: اگه موش تو کارشون نیست و چیزی رو اون پشت مشتا قایم نکردن خب چرا نگرانن؟! هاهاها. بعله. ریگی به کیفششونه. البته بهتره بگم ریگی تو نعلین عظماس. هاهاها. بدبخت بیچاره مونده با این طفل ناقص الخلقة‌ برجام چیکار کنه. هاهاها.


خبرگزاری نیروی تروریستی قدس- ۲ شهریور


دفتر نمایندگی آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی در اطلاعیه ای از دیدار نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل با یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در عصر چهارشنبه خبرداده است. در این اطلاعیه آمده است


هیلی و آمانو درباره نگرانی‌های آمریکا از تضمین پایبندی شدید ایران به تعهدات خود گفتگو کردند.


آنها به این امر اشاره کردند که گزارش‌های آژانس می‌تواند فقط زمانی خوب باشد که ایران به هر گونه تاسیساتی که آژانس مشکوک به فعالیت هسته‌ای است، دسترسی دهد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. داره میگه به هرجا مشکوک شدیم باید بیایم و بازرسی کنیم. هاهاهاها. یعنی میخواد تو تمام سوراخ سمبه های نظام سرک بکشن. د د دی دی دی! یه باره نیان بالا سر منقل عظما و بگن این همون


روزنامه حکومتی دنیای اقتصاد- ۲ شهریور


نیکی هیلی با هدف سنگ‌اندازی در مسیر برجام به وین سفر کرد


استارت تاکتیک ضدبرجامی ترامپ... به‌نظر می‌رسد هرچقدر دولت آمریکا به زمان سومین دور تایید پایبندی یا عدم پایبندی ایران به برجام نزدیک‌تر می‌شود، تلاش‌هایش را با هدف تحت فشار گذاشتن ایران و لغو برجام از سوی تهران افزایش می‌دهد. این در حالی است که وزیر خارجه ایران اخیرا در مصاحبه‌ای تاکید کرد در شرایطی که هنوز حوزه‌های رسمی و اصلی برجام کار می‌کند، «ما هدیه خروج ایران از برجام را به آقای ترامپ نخواهیم داد.»


موشکاف:‌ هاهاهاها. طرف دست پیشو گرفته که پس نیفته. هاهاها. نگا نکنین دلواپسا میگن از برجام بزنیم بیرون، خالی بندیه. طرف میگه هدیه خروج از برجامو نمی دیم! آخه یارو! اینو ول کنی ماشة‌ اتوماتیک عمل می کنه و  میری بند ۷، بعد هم ، و خلاصه تیک تاک تیک تاک ها بمب ساعتی سرنگونیه. صداش بلند و بلند تر شده. هاهاهاها. حالا بیا هدیه بازی و خاله بازی کن. هاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: