موشکاف۵ شهریور - همگرایی تهدیدها و واگرایی تدبیر ها.

موشکاف ۵ شهریور


موشکاف: سلام! بحرانهای نظام ولایت طوری شده که باید گفت بحرانهای قبل از این، همه اش سو تفاهم بوده.. یعنی اصلا بحران حساب نمی شده. هاهاهاها. جام زهر برجامو رفتن بالا که دوا و درمونشون بشه حالا شده بلای جونشون.هاهاها.


تلویزیون رژیم. 4 شهریور نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل می گوید برجام تفاوتی بین بازدید از مراکز نظامی و غیر نظامی قائل نمی شود. نیکی هیلی مدعی شد گزارش های آژانس تنها به اندازه دسترسی هایی که به آنها داده می شود معتبر است و برخی مراکز اعلام نشده وجود دارند که هنوز اعلام نشده اند. وی دیدارش با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین را بسیار سازنده توصیف کرد. سفیرآمریکا در سازمان ملل همچنین ایران را به دروغگویی متهم کرد و افزود ایران کشوری است که برنامه اتمی مخفیانه داشته است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. حال و روز نظامو داشته باشین. هاهاها. عظما وقتی میگفتی مذاکراتو خودم شروع کردم فکر این روزاشم می کردی؟! حالا هی بگو من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود. هاهاها.


پاسدار جزایری، سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح رژیم- 4 شهریور: به هر گونه درخواست‌ جدید مبنی بر بازرسی از سایت‌های نظامی ایران قطعا ترتیب اثر نخواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم مباحث داخلی کشور دستخوش عملیات روانی آمریکایی‌ها شود.


موشکاف:‌هاهاها زهرو خوردی، داری هذیون میگی! یارو می گفت من زیر بار زور نمیرم. بعد گرفتن حسابی حالشو جا آوردن و یه گوشمالی درست و حسابی بهش دادن بعد گفت بازم حرفم همونه زیر بار زور نمیرم مگه اینکه زورش پر زور باشه. هاهاهاها.


سایت حکومتی رجا نیوز- 2 شهریور درخواست بازدید از اماکن نظامی ایران، جدیدترین ابزار آمریکا برای اجرای سخت گیرانه برجام/ مشکلات خودساخته امروز نتیجه سه پاس گل طلایی وزارت خارجه به آمریکاست!... هدف از سفر هیلی به شکل روشنی معلوم است؛ فشار بر روی آژانس و درخواست برای بازرسی از تاسیسات نظامی ایران! و مخالفت ایران نیز به معنی بازگشت تحریم‌ها است؛ همان بهانه‌ای که ترامپ به دنبال آن است! موافقت ایران نیز به معنی مشروع شمردن ورود جاسوسان خارجی به حساس‌ترین و راهبردی‌ترین قسمت‌های کشور که نتیجه آن از بازگشت تحریم‌ها نیز بدتر است چرا که قلب امنیت کشور را نشانه گرفته است. اما تاسف دوچندان خواهد بود اگر بدانیم که تمامی این مشکلات خودساخته و در نتیجه ضعف نگارش متن برجام و نادیده گرفتن خطوط قرمز رهبر معظم است..


موشکاف:‌ پاس گل طلایی وزارت خارجه! هاهاها. اینا یادشون رفته که عظما خودش سوت شروع بازیو زد. هاهاها. اونم با یه معتمد محلی. هاهاها حالا هم داره میگه خودم کردم که لعنت بر خودم باد! هاهاها.


روزنامه حکومتی آرمان- 4 شهریور همگرایی تهدیدها و واگرایی تدبیرها: ما در وضع پرمخاطره‌ای قرار گرفته‌ایم، زیرا بین تهدیدات درونی و بیرونی کشور هم‌گرایی و هم‌روندی به‌وجود آمده است


موشکاف:‌ همگرایی تهدیدها و واگرایی تدبیر ها. هاهاهاها. یعنی بدبختی عظما و کل نظام فقط از برجام و فشارهای کمرشکنی که از خارج میاد نیست، اوضاع داخل خطرش بیشتر و خطرناکتر این که همه اش با هم جمع می شه. این مقاله هه رو فقط آرمان نزده، تو چن تا از رسانه های نظام چاپ شده. هاهاها. بعله، اینه اوضاع نظام. تا فردا خدا نگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: