موشکاف ۱۲شهریور - صدای زنگ خطر که واسه نظام ولایت به صدا دراومده! خطرشم خطره ها!

موشکاف 12 شهریور


موشکاف:‌ دوستان عزیز، سلام! دیرییییینگ! دی ری ری رینگ! هاهاهاها. بله! صدایی که می شنوید صدای زنگ خطراست که واسه نظام ولایت به صدا دراومده! هاهاهاها. خطرشم خطره ها! طوری که شربتمداری رو کر کرده!‌هاهاها.


کیهان خامنه ای- 11 اردیبهشت


آمانو زنگ خطر را به صدا درآورد


پیروزی فردی با مختصات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اما شاید، اولین زنگ خطری بود که برجامیان آن را جدی گرفتند.


اظهارات تازه «یوکیا آمانو»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اما، زنگ خطر را این بار نه فقط برای برجامیان که برای کل کشور به صدا درآورده است. مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس گفته: «طبق برجام آژانس درصورت وجود اطلاعات معتبر و نگرانی از فعالیت اعلام نشده، می‌تواند به هر سایتی، چه نظامی و چه غیرنظامی در کشورمان دسترسی داشته باشد.»(!)... هدف کلید زدن برجام 2 و 3 است. هدف گرفتن سایر مولفه‌های قدرتمان است. هدف در یک کلام، امنیتی است.


موشکاف:‌ در یک کلام امنیتی است، هاهاهاها... شربتمداری! عجب حرف مهمی زدی، چشم بسته غیب گفتیا هاهاهاها. یه خورده جلو لرزیدنتو بگیر دو کلمه حرف بزنیم. خب در مقابل این زنگ خطر آژانس، به قول تو برجامیان راه حلی دارن، میگن با اروپا می پیچیم جلو آمریکا. این طوری حله؟؟؟. چی، جوابو از رسالت بگیرم، حالا ما رو به مؤتلفه پاس می دی، باشه رسالت بنال ببینیم چی می گی؟


ارگان باند موتلفه(رسالت)- 11 اردیبهشت


فرانسه از احتمال رایزنی با اعضای 1+5 برای مذاکره درباره یک توافق مکمل «برجام» که برنامه موشکی ایران را هم شامل می‌شود، خبر داده است... طرح مقامات فرانسوی در خصوص تکمیل مذاکرات هسته ای ، مترادف با مذاکرات دوباره بر سر برجام است. این همان هدفی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به دنبال آن بوده... سوال اصلی اینجاست که در نهایت تکلیف توافق هسته ای میان ایران و اعضای 1+5 چه خواهد شد؟


موشکاف:‌ اوه اوه اوه، یعنی اروپام ممکنه خنجرو از پشت عبا و قبا وارد کنه، یعنی این اروپای نامرد میخواد موشکای عظما رم بیاره تو برجام! هاهاها. عظما! اگه کوتاه بیای چن وقت دیگه میان سراغ بساط منقل و وافورت!‌هاهاهاها. حالا بالاخره کار به کجا می کشه؟؟ چی؟؟ برم سراغ ورق پارة بسیج یعنی جوان، باشه تو هم بنال ببنیم چی می شه؟


جوان وابسته به سپاه پاسداران- 11 شهریور (مقاله راهکارهای پوشش حفره‌های حقوقی برجام)


همه آنچه به عنوان دستاورد مذاکرات هسته‌ای توسط دولت به جامعه ایرانی معرفی می‌شد به ضد خود تبدیل (شده)؛  از جمله دستاوردهای برجام که قبل و بعد از توافق هسته‌ای توسط دولت عنوان می‌شد: « بسته شدن همیشگی پروندهPMD»، «بهبود روابط ایران با کشورها و خاتمه پروژه ایران هراسی»، «لغو و دست‌ کم تعلیق کامل تحریم ها»، «عادی‌سازی صادرات نفت»، «برداشته شدن سایه جنگ»، «احراز حقوق هسته‌ای ایران از جمله حق غنی سازی»و«بازگشت پذیری اقدامات به نفع ایران»بود.


هر چه از روز اجرای برجام فاصله می‌گیریم دستاوردهای وعده داده شده یکی پس از دیگری به ضد خود تبدیل می‌شوند.


موشکاف:‌ یعنی همة پزایی که شیخ فری می داد که حتی اگه تحریما هم لغو نشده باشه اما برجام قطعنامه ها رو لغو کرده و پروندة پی ام دی رو بسته و این حرفا فقط باد هوا می شه، به ضد خودشم تبدیل می شه. واویلا... خب اون وقت قیافة شیخ فری و عظما چه جوری می شه؟ وقتی ریزشیا و دس به دهنای نظام تو لبنان و سوریه و جاهایی دیگه این قیافه ها رو ببینن چی می شه؟؟؟ هاهاها. خدانگهدار تا فردا


لطفا به اشتراک بگذارید: