موشکاف ۱۵شهریور- این روزا تو نظام آش نذری میدن! البته علی الحساب کاسه خالیشو میدن تا بعدا آشش بیاد.

موشکاف15 شهریور


موشکاف:‌ سلام! این روزا تو نظام آش نذری میدن! البته علی الحساب کاسه خالیشو میدن تا بعدا آشش بیاد. هاهاها. یعنی یه مشت وعده از جنس وعده های سر خرمن. هاهاهاها مثلا میگن قراره فقر بطور مطلق از بین بره! قراره اشتغال زایی بشه. حتی این روزنامه هه هست، آفتاب یزد نوشت که داداش با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه ها! هاهاها. اما دهن بعضیا شیرین شده.


سایت حکومتی دولت بهار- 13 شهریور


کسی که با حقوقهای چندهزار میلیونی زندگی می کنه اصلا  متوجه نمیشه اجاره نشینی چیه؟ و هشتاد سال، ۶۰سال قسط بدی برا یه آپارتمان یعنی چی؟ زیر زمینی بشینی یعنی چی؟


‌تو یک قلم دولت فعلی فقط ۵هزار میلیارد تومن فقط از زمینهای مسکن مهر را فروخت.


‌بیشترین رشد نقدینگی تاریخ مال هشت ساله آقای هاشمی بود بعد مال آقای خاتمیه بعد دولت ما.


موشکاف:‌ د د دی دی دی! یه وقت فک نکنین که بندة موشکاف می دونم که یارانه ها رو همین یارو مموتی بود که ورداشت! نه! من بی خبرم. یه وقت فک نکنین که بیشترین درآمد نفتی مال همون ۸ سال احمدی نژاد بود! نه!‌ از اونم بی خبرم. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم – 13شهریور


پرونده حقوقهای نجومی مختومه نیست. بعد از طرح ادعای یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به مجلس مبنی بر بسته شدن پرونده حقوقهای نجومی دیوان محاسبات این ادعا را تکذیب و اعلام کرده در بررسی های این دیوان به هر پرونده به صورت مستقل رسیدگی شده یه میشه. در پرونده های رسیدگی شده بعضی ها تخلفشون احراز شده و بعضی ها هم تبرئه شدن در این اطلاعیه آمده دیوان محاسبات در مدت کوتاهی دریافت کنندگان حقوقهای نجومی را مجاز کرده پول ها را به خزانه دار برگردانند. 


موشکاف:‌ هاهاهاها. واقعا چقدر شفاف!! ... است. هاهاهاها. نه اسمی! نه تاریخی! نه مبلغی! برو یارو! لابد انتظار داری کسی این حرفا رو باور کنه.  هاهاها.


سایت حکومتی استاد نیوز 14 شهریور:


امروز بجای یک اقتصاد پویا ، دارای اقتصادی بی بند و بار و تیول دارانه هستیم!   نزدیک به چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و اشتغال همیشه مشکل اصلی پس از انقلاب تا کنون بوده است.اشتغال تبدیل به یک معضل بزرگی شده است که همه آن را لمس می‌کنند و این برای آینده نظام مشکل‌آفرین است.


موشکاف:‌ بشکنه اون یکی دست علی گدا که نمک نداره! اینهمه شغل واسه پاسدارای نظام تو سوریه و عراق و یمن ایجاد کرده که عمودی میرن افقی برمیگردن، اینا چرا اونا رو نمی بینن؟! هاهاهاها. بعله. عظما فقط بلده از این جور مشاغل درست کنه، اما به نظر می رسه کفگیر داره به ته دیگ می خوره. روز حساب نزدیکه هاهاهاها. فعلا خدا نگهدار


لطفا به اشتراک بگذارید: