موشکاف ۲۸شهریور - شیخ فری قبل رفتنش به نیویورک یه بفرمای درست و حسابی به آمریکا زد.

موشکاف 28 شهریور


موشکاف:‌ سلام! شیخ فری قبل رفتنش به نیویورک یه بفرمای درست و حسابی به آمریکا زد. گفت بیا سر سفرة برجام تو هم یه چیزی بخور. چرا نشستی اتاق بغلی. هاهاهاها. اینو گفت تا عظما بتونه فیگور معکوس بگیره. البته بعد یه مدت خفقان گرفتن. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم – 27 شهریور


افکت خامنه ای از تایم کد30.46: اگر چنانچه ما کوتاه بیائیم دشمن جلو می آید شما نگاه کنید وقاحت سران نظام سلطه را . در همین قضیه مذاکرات هسته یی و قرار داد هسته یی موسوم به برجام هر روز یک شرارتی از خودشون نشان می دهند هر روز یک جلوه یی از شیطنت خود نشان می دهند و اثبات می کنند صحت فرمایش امام را که فرمود آمریکا شیطان بزرگ است. حقیقا خبیث ترین شیطان ها رژیم ایالات متحده آمریکاست.


موشکاف:  هاهاهاها. این همون مذاکراتیه که خود عظما مدعی می شد خودش شروع کرده. هاهاها. حالا خوردی؟! هسته اشو تف کن. دیگه چرا دود و دم میکنی؟! این چه بادکنکیه که باد می کنی؟ شیخ فری تو بنال ببینیم این عظما چی میگه؟


تلویزیون رژیم  ـ 26 شهریور


«ارتباط ایران با جهان همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز ما خواهان یک روابط گسترده و سازنده با جهان هستیم؛ همه کشورهای دوستمون ما میخوایم روابطمون رو توسعه بدیم با کشورهای منطقه میخوایم روابط مناسب و خوبی داشته باشیم؛ 02.27


موشکاف:‌ هاهاهاها. عظما داره راهنمای چپ میزنه که ریزشیا پیچیدن به راست شیخ فری رو از چشم اون نبینن. هاهاهاها. البته شیخ فری مارمولک تر از این حرفاس چون میگه عظما خواهان روابط گسترده و سازنده با جهانه که یه چیزی تو کاسة‌ دریوزگیش بریزن. هاهاها.


خبرگزاری حکومتی صدا و سیما- 26 شهریور


روحانی قبل از عزیمت به نیویورک گفت: عده ای در امریکا هستند که خود را در این زمینه مغبون می بینند و احساس می کنند سفره ای باز شده که آنان نیز در پهن شدن سفره کمک کردند اما موقع غذاخوردن از آن محرومند زیرا در اتاق کناری نشستند. وقتی کنار سفره عده ای غذا می خورند و سر و صدا می کنند این نشاط و شادابی، آنان را اذیت می کند چون در اتاق کناری نشستند و از سفره محرومند در حالی که آنان می توانند راه درست را انتخاب کنند و به اتاقی وارد شوند که سفره هست از نظر ما اشکالی ندارد اگر اخلاق بدشان را کنار بگذارند می توانند کنار این سفره هم باشند.


موشکاف:‌ هاهاهاها.بگی منو بیا بغل دایی ها ها ها. داره آمریکا رو دعوت می کنه به سفرة‌ نذری نظام! البته از جیب ملت. بعله. عظما میخواد با این حرفای بسیجی خر کنش از ریزش نیروهاش جلوگیری کنه. حالا به نظرتون بسیجی ها خرتر از اینی که هستن میشن یا نه؟ هاهاهاها. عظما بپا چپ نکنی بابا کوتاه بیا! این بازیات لو رفته اس. هاهاها. فعلا خدا نگهدار


لطفا به اشتراک بگذارید: