موشکاف۲۷مهر- آقا یکی بیاد یه لیوان آب طلا برای عظما بیاره این داره پاک پس می افته!

موشکاف برای 28 مهر


موشکاف: دوستان سلام!  خبرها رو که حتما دارید! بالاخره ولی فقیه  از ته صف پیداش شد و یه هفته بعد از اعلام سیاست جدید آمریکا به قول معروف از زیج اومد بیرون!


خامنه‌ای:


من البتّه نمیخواهم وقت را حالا صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه‌گویی‌های این رئیس‌جمهور شارلاتان و بی‌چاک‌دهن آمریکا بکنم؛این واقعاً لزومی ندارد.


موشکاف: هاهاهاها خب! گفت که نمیخواد جواب بده درست شنیدم دیگه! شما هم همینطوری شنیدید؟ اما حالا بقیه‌اشو گوش کنید تا معنی جواب ندادنو بهتر بفهمیم.


خامنه‌ای: لکن این موجب نشود که ما از مکر و حیله و توطئه‌ی دشمن غافل بشویم. دشمن نتوان حقیر و بیچاره شمرد؛ این نباید ما را از کِید دشمن غافل کند؛


موشکاف: مگه گفتی نمی خوای وقت تلف جواب دادن بکنی! داستان چیه؟ از چی ترسیدی که اینطوری گیجی و قاطی کردی؟ دوستان صبر کنین خودش توضیح میده:


خامنه‌ای:


  باید با تدبیر, همه در صحنه باشند؛ همه بایستی با هشیاری, با بیداری, با آمادگی کامل در صحنه باشند. جنگ نظامی اتفّاق نمی‌افتد, لکن چیزهایی وجود دارد که از جنگ نظامی اهمّیّتش کمتر نیست. باید مراقب باشیم, ببینیم دشمن چه‌کار دارد میکند و چه‌کار میخواهد بکند.


موشکاف: هاهاهاها دوستان متوجه شدین؟ گرفتین چی گفت؟! جنگ نمیشه!‌( اینو گفت که بسیجیها و پاسداراش یه وقت پس نیوفتن) اما از اونطرف هم برای اینکه طرف مقابل متوجه بشه که این حرفا رو برا جلوگیری از ریزش نفراتشه گفته، حرفاشو یه طوری بالانس کرده که آدم خنده‌اش میگیره! ببینین


برجام را پاره نکنند، ما آن را پاره نمی کنیم!


برجام به نفع آمریکاست! اگر آن را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم


رهبران اروپا جلوی آمریکا بایستند.


هم آوازی اروپاباآمریکا را قبول نمیکنیم


اروپا از هم صدایی با آمریکا در مسایل ما بپرهیزد!


موشکاف: هاهاهاها. نه به اون هارت و پورت اولت نه به اینهمه دون برجام پاشیدن و اروپایی‌ها رو شفیع قرار دادن!


آقا یکی بیاد یه لیوان آب طلا برای عظما بیاره این داره پاک پس می افته! هاهاهاها


 دوستان، خداحافظ تا برنامه بعد!


لطفا به اشتراک بگذارید: