موشکاف ۴ دی - «استراتژی قورباغه آبپز» و نظام «سردرگم»

موشکاف ۴ دی- «استراتژی قورباغه آبپز» و نظام «سردرگم»


موشکاف:‌ سلام! عظما که جام زهر اولو رفت بالا تهش رو خونده بود! میگفت اونا دنبال برجام منطقه ای و موشکی و برجام سر سپاه قدس و هاهاهاها ... همینطوری قطار تا برجام سر خود ولایت فقیهن. بعد هم میگفت عظما دیگه پاش نمیاد که نمیاد! هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که تا کجا پای حرفش وای میسه:


روزنامه حکومتی جوان ۲ دی:


برخی تحرکات دلالت بر این دارد که محتوای برجام منطقه‌ای و مطلوب امریکا و غرب، با دو روش «بی‌تحرکی‌» و یا «مذاکرات مقدماتی» در جریان است.


موشکاف:  هاهاهاها عظما چی شد پس؟! مثل اینکه تحرکاتش دیده میشه! نکنه تو هم مثل کبک سرتو کردی تو برف و فک میکنی کسی خبر نداره؟! هاهاهاها. ایشالا از مذاکرات مقدماتی برین بالا و بیفتین تو جام حذفی. هاهاهاها.


سایت حکومتی مشرق ۲ دی


طرف‌های غربی به رهبری امریکا علاوه بر اینکه به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و به مدیریت پول‌های آزاد شده ایران به نفع اقتصاد و چرخه تولید و اشتغال خودشان پرداخته‌اند هم‌اینک فاز دوم برجام را عملیاتی کرده‌اند.


موشکاف: هاهاهاها. فاز دوم! هاهاهاها. این پروژه چن فاز داره؟!  شیخ فری هول بود که با اون پولا با خود آمریکا معامله کنه که مبادا دوباره تحریمش کنن اما حقه اش نگرفت. بازم تحریم شدن چه جور! حالا رفتن تو فاز بعدی. هاهاهاها.


سایت حکومتی قطب اقتصاد ـ 2دی


دولت سر درگم


دولتی‌ها که نه برنامه داخلی برای سامان دادن به امور کشور داشتند و نه ایده‌ای برای تغییر، با حضور «دونالد ترامپ» در کاخ سفید ته مانده‌های امیدشان نیز از بین رفت و بزرگترین سرمایه خود یعنی برجام را نیز از دست دادند.


موشکاف:  هاهاهاها نه بابا! شیخ فری ناامید نشده، رفته سراغ برجام های بعدی! یا به عبارت بهتر سراغ جام زهرای بعدی. به این میگن خودکشی از ترس مرگ حتمی! هاهاهاها.


سایت حکومتی جوان آنلاین - ۲ دی


با جرئت می‌‌توان گفت دل‌بستن به غرب و ادامه مذاکرات، بازی در میدان مورد علاقه آنان بوده و سرانجامی جز کمپ‌دیویدی شدن و اطاله مذاکرات و عقب‌نشینی تدریجی ایران از مواضع انقلابی خود در ادامه مذاکرات متصور نیست


در واقع فاز دوم برجام از نگاه غربی‌ها «امریکا و اروپا» مبتنی بر اعمال سیاست «هویج و چماق» تحت «استراتژی قورباغه آب‌پز» با دو هدف مهم از زمان عملیاتی شدن توافقنامه برجام در دی‌ماه ۱۳۹۴ آغاز شده است


موشکاف: هاهاهاها. هویج و چماق مشخصه. هویجش مال شیخ فری و چماقش نصیب عظماس! اما این وسط این قورباغه هه کیه؟‌ عظماس که داره آبپز میشه یا شیخ فری؟! شاید هم هر دو شون! هاهاهاها. هر چند که اون چماقه هم میخوره تو سر جفتشون. هاهاهاها.


زیرنویس: سایت حکومتی تدبیر ۲۴  دوم دی


اگر در قضیه برجام هم، فرصت کشی نشده بود و عمده کارها در زمان اوباما صورت می‌گرفت و این موضوع به برگ برنده دموکرات‌ها تبدیل می‌شد (در این صورت) ملت ایران و حتی منطقه شاهد تصمیمات و رفتارهای احمقانه و مشمئزکننده ترامپ نبودند


موشکاف:  بعله. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. هاهاها. وقتی عظما واسه اوباما ناز و غمیش میومد فکر این روزا رو نکرده بود. هاهاهاها. حالا عظما نه راه پس داره و نه راه پیش! با چشم خودش می بینه که این بار قوباغة نظامو انداختن تو زودپز. راه در رفتن نداره. هاهاهاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: