موشکاف ۹ دی - لشکر گرسنگان و بیکاران تو راهن! وقتی رسیدن! خدمت همه مهره های نظام هم می رسن.

موشکاف ۹ دی


تحریر:‌ رحمت


موشکاف: سلام و صد سلام به قیام آفرینان! درود و هزار درود به بر و بچه های رشت و اصفهان و قزوین و کرمانشاه و کاشمر و ساری و قائم شهر و قوچان و اهواز و قم و همدان و زاهدان و خرم آباد و .... وای خدا! باید همة شهرای ایرانو نام ببرم که! آخه قیامش سراسری بوده! هاهاهاها تا کور شن آخوندا! تا سرنگون شن آخوندا! هااهاها.


آخوند علم الهدی -۷ دی


برخی از مردم برای بیان مطالبات خود در آن جمع حضور یافتند اما به ناگاه در اجتماع چند صد نفری آنان، گروهی معدود که شمارشان از 50 نفر نمی گذشت شعارهای انحرافی و هنجارشکنانه 'فلسطین را رها کن و نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران' سر دادند. در چنین شرایطی اگر دستگاههای امنیتی و انتظامی آشوبگران را به حال خود رها کنند دشمنان با انتشار فیلم و عکس در رسانه های خود بیان خواهند کرد که نظام جمهوری اسلامی در مشهد پایگاه انقلابی خود را از دست داده است.


موشکاف:‌ هاهاهاها شیخ پشم الدین نظام چه حرصی میخوره! یه ذره جا بذار واسه روزای بعد! چون باید بیشتر از اینا حرص بخوری! اونقدر حرص بخوری تا بترکی! هاهاها. یا اینکه میان و میترکوننت! هاهاهاهاها.


امام جمعة موقت تهران، آیت الله موحدی کرمانی، در واکنش به اعتراض های عمومی علیه فقر و گرانی از مسئولان حکومت اسلامی ایران خواست که اینترنت و شبکه های اجتماعی را سانسور و کنترل کنند و با پیروی از الگوی چین مانع از آن شوند تا مردم ناراضی با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند.


موشکاف:‌هاهاهاها این دایناسورو باش! آخه یارو! کار از این حرفا گذشته! دارن میان سر وقتت! هاهاهاها ضمن اینکه اگه عقلت میرسید، می فهمیدی که مزدورای بسیجیت هم رو همین اینترنتن. هاهاهاها.



وی با بیان این که نباید هر معترضی را ضد انقلاب دانست، گفت: نباید انتقاد به هر فرد را انتقاد به نظام خواند، نباید انگ ضد انقلاب به برخی مردم معترض زد، البته اعتراضات هم نباید سبب موج سواری دشمنان شود، سروران من دشمن قصد ناامیدی مردم را دارد، باید بر امید بدمیم، 


موشکاف:  هاهاهاها. جوونا دمتون گرم! ببینین عجب ترس و لرزی به جون خرچنگ نظام انداختین که این حرفا رو میزنه!‌هاهاهاها. تازه این از نتایج سحره!



سایت حکومتی انتخاب – 7 دی


کلام: فرماندار مشهد تصاویر منتشرشده در فضای مجازی در خصوص تیراندازی مأموران در میدان شهدا را غیرواقعی عنوان کرد و گفت: خبرتیراندازی پلیس در این تجمع به شدت تکذیب می‌شود و ارتباطی به این تجمع نداشته است، اما استفاده از گاز اشک‌آور را جهت خروج جمعیت از آن محل داشتیم.


این اقدام هم در برنامه کار پلیس نبود، اما مقاومت اختلال‌گران تخریب اموال عمومی شهری همچون بخشی از فضای بیرونی شهرداری و اتوبوس‌های واحد و همچنین عدم توجه به توصیه‌های پلیس موجب این اقدام شد. تجمع مشهد در میدان شهدا فاقد مجوز قانونی بود و نیروی انتظامی هم تذکر لازم را داد اما برخی افراد تندرو توجهی به توصیه‌های پلیس نکردند.


موشکاف:  به به که به مقاومت مردم اعتراف می کنه. هاهاهاها. تازه کجاشو دیدی؟! اگه مزدورات از گاز اشک آور استفاده کردن همین روزاس که اشک خودشون دربیاد. هاهاهاها. بعله. بندة موشکاف همیشه میگفتم که لشکر گرسنگان و بیکاران تو راهن! وقتی رسیدن! خدمت همه مهره های نظام هم می رسن. هاهاهاها. بازم درود!


 

لطفا به اشتراک بگذارید: