موشکاف ۲۵ دی – قیام چه کارها که نمی کند!

موشکاف ۲۵ دی – قیام چه کارها که نمی کند!


موشکاف:‌ سلام! بازم شیخ فری هوایی شده و این بار به بهانه جشنوارة فارابی گفته آثار برجامش تا قیام قیامت باقی میمونه! هاهاهاها. فک کنم این بدبخت آلزایمر داره چون یادش رفت از ضرب الاجل ۱۲۰ روزه و ۴تا شرطی که واسش گذاشتن حرفی بزنه! هاهاهاها. تموم کردن داستان موشکی و ممنوعیت بی تاریخ سلاح اتمی از همین شرطا بود. هاهاهاها.


آخوند روحانی در جشنوارة فارابی – ۲۴ دی


«ما در برجام به دنیا گفتیم معضل پیچیده منطقه ای و حتی بین المللی با میز مذاکره قابل حل و فصل است. این از بین نمی رود تا تاریخ تاریخ است. حالا یک روزی کسی بیاید یک روزی  عهدها را نقض کند و برجام را از بین ببرد؛ ببرد. این پیروزی ما تا قیامت می ماند». 19.46


موشکاف:  هاهاهاها. داره نخ میده به آمریکا که اهل مذاکره اس.  میخواد جام زهر منطقه ای رو هم مثل جام زهر اتمی بریزه تو حلقوم عظما!‌هاهاهاها. طوری که سوزشش تا قیامت باقی بمونه! هاهاهاها. شیخ فری یه جفتکی هم به یارو صدیقی زد که لال از دنیا نره!‌هاهاهاها. آخه این دلقک عظما تو سیرک جمعه خیلی دور ورداشته بود. هاهاهاها.


آخوند روحانی در جشنوارة فارابی – ۲۴ دی


«خب تو خیابون یک عده ای می آیند و اعتراض می کنند, حالا حق است, ناحق است, دقیق است, غیر دقیق است من خواهش می کنم به همه مردممان احترام بگذاریم. حالا یک فردی هم که شما می گویید این فرد از جایی تحریک شده دستور داشته, جاسوس بوده بگذارید تا در یک دادگاه صالح ثابت شود. همینطوری که نمی شود حرف زد هر که می آید در خیابان حرف می زند یا خس و خاشاک است, یا گاو یا گوساله یا آشغال است این چطور حرف زدنی است طور توهین می کنید چرا بی ادبانه با جامعه مان برخورد می کنیم». 27.38


موشکاف:‌ هاهاهاها. شیخ فری عجب مودب شده! این شیخ فری همونیه که  سال ۷۸ که دبیر شوربای امنیت نظام بود فرمان سرکوب داد و گفت «اینا یه مشت اوباشن که باید به شدید ترین وجه به سزای اعمال خود برسند» هاهاهاها حالا یه جفت سیلی از مردم و قیامشون خورده اینطوری مودب شده!


موشکاف:‌ بعله. قیام خیلی کارا میکنه! آخوندا رو مودب میکنه! اهل مذاکره و جام زهر میکنه! به ولخرجی هایی مثل سود سهام عدالت میندازه!‌هاهاهاها. اما دیگه کار از کار گذشته! بچه های قیام دارن میان واسش! بهتره دنبال سوراخ موش باشه !‌هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: