موشکاف ۲۶ دی- سیلی های قیام اینطوری جرثومه هایی مثل آخوند صدیقی رو ادب می کنه

موشکاف ۲۶ دی –


موشکاف:‌ سلام!‌ این روزا اگه تو فضای مجازی یه چرخی بزنین و سر و گوشی آب بدین می بینین که قیام غوغا کرده! اصلا چهرة‌ فضای مجازی عوض شده. هاهاهاها. یکی از نقاط مشترک این تغییر فضا داستان آخوند صدیقی دلقک نمره موقت سیرک تهرانه. هاهاهاها. اول ببینیم اصل داستان چی بوده تا بعدش یه گپی بزنیم.


افکت توهین صدیقی «اجتماعشون دریایی خلق کرد و همه آشغال‌ها را شست و برد.» 


موشکاف:‌ هاهاهاها. کافر همه را به کیش خود پندارد. هاهاهاها. به جمع کساد ساندیس خورا می گه دریا، هاهاهاها. به قیام آفرینایی که حالشونو گرفتن میگه آشغال.!... تازه عظماش به مردم گفته بود مگس روی زخم. اما ببینین چطوری رفتن واسش.


این عادلانه نیست که تو بروی وسط محافظانت از پشت بلندگوی نماز جمعه راحت به ما توهین کنی و ما با فیلتر شکن و اسم مستعار بیایم گوشه یک کانال جوابت را بدیم! ما جواب ترا در خیابانها خواهیم داد!


موشکاف:‌ هاهاهاهاها. بعله. وعده ای که جوونای قیام به این دلقک سیرک جمعة خامنه ای دادن جدی بود. خود عظما که شعارهای مرگ بر خامنه ای رو شنید و اینطوری به هول و ولا افتاده بود. اینم از قبل مزه مزش کرده بود. هاهاهها.


‌ حدود 60 دفتر امام جمعه در اغتشاشات مورد هجوم قرار گرفت.


موشکاف:‌ هاهاهاها. اما این قیام حسابی حال نظامو جا آورده طوری که مهره های خودشون هم سر چنین تعبیراتی دندون قروچه میرن و به حرف میان. هاهاهاها. البته این بدبختا از هزینه اش میترسن.


‌ عزت الله ضرغامی گفت: تعبیر کلی "آشغال" در مورد معترضین، مشابه "خس و خاشاک" هزینه ساز است.


موشکاف:  هاهاهاها. حتی این گاو پیشونی سیاه نظام که همیشه سیبل جوونا تو فضای مجازیه هم صداش دراومده. هاهاهاها. حالا یکی دیگه.


روزنامه حکومتی آرمان



زیرنویس: روزنامه حکومتی آرمان 24 دی 96


به‌نظر می‌رسد خداحافظی حجت‌الاسلام صدیقی از تریبون نماز جمعه و سپردن آن به ائمه جمعه جوان سبب ثبت‌نام او به نیکی خواهد شد.


موشکاف: هاهاهاها. بعله. اسمش فضای مجازیه اما زورش اونقده حقیقیه که هم مهره های نظامو به واکنش انداخت هم خود آخوند صدیقی گریان به غلط کردم گویی افتاد. ملاحظه بفرمایین:‌


من خدا را شکر می‌کنم که در خدمت مردم هستم و میان آن‌ها هستم. در این خطبه هم من نماینده مردم و بلندگوی آن‌ها بودم. در این خطبه نهایت احترام را به مردم کردیم، از آن‌ها تشکر کردیم و امکان ندارد من بخواهم به مردم حتی معترضین و آن‌هایی که به‌خاطر اعتراض بیرون آمدند هیچ بی‌احترامی بکنم.


موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. سیلی های قیام اینطوری جرثومه هایی مثل آخوند صدیقی رو ادب می کنه. هاهاهاها. البته این تازه از نتایج سحر است. قیام ادامه داره! بعله. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.




لطفا به اشتراک بگذارید: