موشکاف ۴ بهمن گفتگوی کاملا تکراری پس از یک امیدواری کاملا واهی!

موشکاف ۴ بهمن- گفتگوی کاملا تکراری پس از یک امیدواری کاملا واهی!


موشکاف:‌ سلام! امان از دوغ لیلی! ماستش کم بود آبش خیلی! هاهاهاها. اینو خطاب به حرفای دوغکی شیخ فری گفتم. هاهاها. یه وقت بندة موشکاف پنبة حرفای شیخ فریو میزنم! یه وقت حتی مهره های باند خودشم پنبه اشو می زنن! هاهاهاها. حتی یارو حسام الدین ناآشنا هم که نظر سنجی گذاشته این از آب دراومده! هاهاهاها.


حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور با انتشار پستی در توییتر نظر مخاطبان را نسبت به گفتگوی شب گذشته رییس جمهور با رضا رشید پوردر  رسانه ملی جویا شد.


در این نظرسنجی که حدود 6 ساعت از انتشار آن می گذرد و بیش از  7 هزار رای‌دهنده در آن شرکت کرده‌اند، هر کدام از سه گزینه ضعیف، متوسط و عالی به شکل زیر رای آورده اند.


طبق این نظرسنجی 82 درصد به گزینه ضعیف، 14 درصد به گزینه متوسطو 4 درصد به گزینه عالی رای داده اند.


موشکاف:‌ هاهاهاها! یه هو کردن درست و حسابی. به نظرم حتی عالی گفتن ِ اون ۴ درصد هم یه نوع «هو» کردنه! هاهاهاها. تو فضای مجازی که حسابی از خجالتش دراومدن! هاهاها. چرا؟! چون چن روزی تو بوق کرد که میخواد بیاد حرف بزنه اما راه رفت! هاهاهاها. این همه تمام روده درازی کرد اما به قول رسانه های باند خودش هیچی نگفت! هاهاهاها.


سایت حکومتی مشرق ۳ بهمن


شب خوبی بود آقای رئیس جمهور


ک برنامه دیگر در سیمای جمهوری اسلامی با حضور روحانی و هنر پیشه جدید این نمایش ملال آور به پایان رسید.


وقت کم بود و روحانی نتوانست یک کلمه توضیح بدهد که دو سه هفته قبل در مملکت چه خبر بود !


رشید پورهم حق نداشت از برنامه طراحی شده خارج شود!


فرصت نبود یک کلام درباره حقوق ده ماه معوق کارگران پرسش شود!


اصلا درباره اینکه نوبخت گفته در هر خانه سه بیکار تحصیل کرده داریم هیچ  حرفی به میان نیامد!


سانچی و فیلتر توییتر تقصیر دولت قبل شد، فتح تلگرام دستاورد این دولت


پاس گل ها و اشتباهات حساب شده رشید پور خیلی خوب عمل کرد  تا بفهمیم دلار آنقدرها هم گران نیست!


تا بفهمیم فقط دو سه میلیون خانواده ناقابل در گیر مشکل موسسات مالی هستند نه بیست و دو سه میلیون!


اما هرچه بود مصاحبه امشب متفاوت بود!


رئیس جمهور لبخند میزد !


موشکاف:  هاهاهاها! وقت کم بود نتونست جواب ده ماه حقوق عقب افتاده و بیکاری و سانچی و ۲۲ میلیون غارت شده رو بده!‌هاهاهاها لبخند هم میزده! هاهاهاها. یه عمر لبخندو از لبای مردم جراحی کردن حالا لبخند تحویل میدن! اما کم کم وقت خشک شدن لبخند رو لباشه. هاهاهاها.


زیبا کلام از باند روحانی ۲ بهمن:


ای کاش آقای روحانی متوجه می شدند که ... وقتی بجای پرداختن به مشکلات و مسائل جدی و واقعی جامعه به سوال و جواب های تصنعی، پوک و سطحی می پردازند در حقیقت به شعور مردم توهین می کنند.»


موشکاف:‌ هاهاهاها. درسته که مردم از نظام ولایت و حرفای تکراریش نا امیدن اما به یه چیز دیگه امیدوارن! هاهاهاها. به براندازی، یعنی همون سرنگونی هاهاهاها ! بخاطر همینه که الان هشتگ می زنن که «براندازم»! هاهاهاها. یعنی امیدشون مثل حرفای شیخ فری پوک و تو خالی نیست! امید تو بچه های قیام و براندازای نظام موج میزنه! به زودی هم میشه سونامی و آوار میشه رو سر آخوندا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: