موشکاف۷بهمن حالا بازم دلقکای نظام تو سیرک جمعه از امیدو نا امیدی میگن

موشکاف ۷ بهمن


موشکاف: سلام! مهره های نظام بعد زلزلة کرمونشاه میگفتن زلزله تو کرمونشاه ساختمونا رو خراب کرد اما زلزلة بی اعتمادی که تو کمکای مردمی بعد این زلزله حس میشه خیلی خطرناکتر از اصل زلزله اس. البته خطرش واسه مردم نیست. واسه نظامه! هاهاهاها. حالا بازم دلقکای نظام تو سیرک جمعه از امیدو نا امیدی میگن. هاهاهاها.


‌ احمد خاتمی – نمایش جمعة تهران – ۶ بهمن


فتنه دیماه 96 را همه را شما جمع کردید، مردم فتنه های بعدی رو هم شما جمع کنید و می توانید جمع کنید، فتنة منافقین را شما جمع کردید.


کینه شون از این انقلاب عمیقه آن به آن در پی توطئه هستند، این که یه کسی بگه عبور کردند از براندازی نه دشمنان شما مردم یک آن از اندیشة براندازی فروگذار نخواهند کرد، باید هوشیار بود.


موشکاف: هاهاهاها. مگه براندازای نظام یه گروه کوچیک نبودن که تا به حال هزار بار تموم شدن؟! هاهاهاها. پس چرا بازم از اونا میترسین؟! بعله که یک آن هم از اندیشة براندازی فروگذار نمی کنیم. بترسین! بیشتر بترسین! ما همه باهم هستیم! مردم بی شکستیم!‌هاهاهاها.


یک توطئة اینها ایجاد بدبینی ایجاد نومیدی است این دقیقا توطئة دشمنه. ملتی که رهبری آن چنان دارد و ملتی این چنین وفادار دارد هیچ مشکلی مشکل نخواهد ماند و همة مشکلات را حل خواهد کرد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله که مردم از نظام ولایت نا امیدن! خیلی وقته که نا امیدن! اما به یه چیزی امیدوارن! اونم سرنگونی آخونداس!‌هاهاهاهاها. امیدشون از هر روز دیگه ای هم بیشتره. هاهاهاهاها.


علم الهدی – نمایش جمعه مشهد – ۶ بهمن


« و دشمنان ما هم همین تجربه ۴۰ ساله دارن اون هم همینجور تجربه کردن اونا هم به این نتیجه رسیدن که علی ای حالل برای این که مردم دست از دین بردارند باید حکومت دینی را ناکار آمد جلوه بدهند و همچنین وانمود کنند که اصلا دین برای حکومت کار آمدی نداره برای مدیریت سیاست و اقتصاد و امنیت مردم کارآمدی نداره این حکوت را ناکار آمدنشان بدهند مردم امیدشان از این حکوت و از این نظام قطع بشه


موشکاف: هاهاهاها. این یکی هم از ناامیدی مردم از این نظام میناله. تازه این شیخ پشمک نظام یه جای حرفاش گفته «ریشة نارضایتی ها بیکاریه و این رو میشه با اشتغال حل کرد» هاهاهاها. چشم بسته زیرآبی رفته! شاید فک کرده با تترا کلرید کربن حل میشه! هاهاهاهاها.


توضیح:‌ تترا کلرید کربن یکی از حلالها در شیمی است که در درس علوم راهنمایی بسیار زیاد به آن اشاره میشد.


موشکاف:‌ بعله. همة کارگزارای نظام دارن مینالن. شیخ فری و عظما که بدجور مینالن! چون به این نتیجه رسیدن که وضعیتشون مثل نشستن رو اره اس. نه راه پس دارن ! نه راه پیش! هاهاهاهاها. بنالین که وقت نالیدنتونه. هاهاهاها. وقتی بیان سروقتتون دیگه وقت ناله هم ندارین! هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: