موشکاف ۱۰ بهمن ـ معاهده پالرمو یه چیزی تو مایه‌های پاشو بیا سپاه قدسو بگیر!

موشکاف ۱۰ بهمن ـ معاهده پالرمو یه چیزی تو مایه‌های پاشو بیا سپاه قدسو بگیر! 


موشکاف:‌ سلام! بحران برجام و اف ای تی اف FATF کم بود بحران پالرمو هم به لیست بالابلند بحرانای نظام اضافه شد. هاهاهاها. پالرمو چیه؟! میگم خدمتتون! کنوانسیون پالرمو یا «معاهدة مقابله با جرائم سازمانیافته فراملی» خودمونیش میشه یه چیزی تو مایه های پاشو بیا سپاه قدسو بگیر! هاهاهاها.


سایت قدس آنلاین ۸ بهمن- محمد نبی حبیبی، سرکردة باند مؤتلفه


پذیرش کنوانسیون «پالرمو» به معنای خلع سلاح سپاه پاسداران است


حسن حبیبی: با قید شروطی که فلسفه شکل‌گیری کنوانسیون پالرمو بر آن استوار است نمی‌توان از سد تفسیری که آنها از تروریسم دارند عبور کرد. این کنوانسیون یک فراخوان بین‌المللی برای مبارزه با جبه مقاومت و سپاه پاسداران است، زیرا مفسران تروریسم در کنوانسیون، جبهه مقاومت و سپاه را تروریست می‌دانند. گذاشتن این شروط در پذیرش کنوانسیون هیچ فایده‌ای ندارد و آنها کار خود را می‌کنند.


موشکاف:  هاهاهاها! بازم نظام ولایت داره خودزنی می کنه!‌هاهاهاها. امضا کنین که امضاتون قشنگه!‌هاهاهاها. این معاهده رو قبل از هر کس و هر چیز باید به عظمای طلسم شکسته و سگ هارش قاسم سلیمانی تبریک گفت. هاهاهاها. البته اونا سوریه رو فرا ملی نمی دونن! هاهاهاها.


‌ سایت حکومتی تبیان ۹ بهمن


افشای فاجعه‌ی پسابرجام


اتفاقاتی که در حال رخ دادن است و ما از آنها غافل هستیم


دقیقا در اوج این بازیِ سیاسی و کش‌مکش‌های راضی نگه داشتن آمریکا و پای‌بندی آن به برجام، از سوی اتحادیه اروپا، شاهد تصویب سند "کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی"، موسوم به "پالرمو" در هفته‌ی گذشته بودیم. سندی که صدای آن در هیاهوی جهانی خروج آمریکا از برجام گم و متن آن از سوی ایران پذیرفته شدحال چرا ما باید چنین مغایرت فاحشی را پذیرفته و این سند را امضا کنیم؟! براستی غرب چه برنامه پنهان دیگری برای ایران و سیستم دفاعی آن دارد؟!


موشکاف: هاهاهاها. میپرسه چرا امضا کنیم؟‌ بخاطر اینکه تو این قاراش میشی که هستین چارة دیگه ای ندارین. اینا همه مقدمه اس! مقدمة جام زهر منطقه ای! عظما میخواد جرعه جرعه بره بالا! هاهاهاها. یه باره بره بالا پاسداراش هنگ می کنن. هاهاهاها.


سایت حکومتی مشرق ۹ بهمن


«پروتکل پالرمو»؛ زنجیر دیگری که بعد از برجام و FATF به پای خود می‌بندیم


چشم امید عده‌ای از سیاستمداران کشور، همچنان به مفاهیم بی اعتباری به نام «نهادهای بین المللی» و «قوانین بین المللی» است تا با پیوستن به معاهدات و کنوانسیون‌ها، همچنان از پی فواید بی شماری باشیم که در برجام «تقریبا هیچ» از آن نصیب کشور شد.


موشکاف:  هاهاهاها. راس گفته! پالرمو  یه زنجیر دیگه اس به پای نظام!‌خب البته سگ هارو باید زنجیر کرد دیگه! هاهاهاها. اما چرا میخوان برن پای پالرمو؟!  به همون دلیل که رفتن پای برجام! از سر ناچاری! از سر خفگی! میخوان خودشونو به دنیا غالب کنن! هاهاها غافل که این برگا سوخته و جزغاله شده! هاهاهاها. یه چن روز بگذره ببینین پالرمو چه بابایی از نظام در میاره!‌هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: