موشکاف ۹ بهمن – حتی خیابان انقلاب هم به آزادی می رسد!

✳️⭕️?موشکاف ۹ بهمن – حتی خیابان انقلاب هم به آزادی می رسد!


✅موشکاف: سلام! به نظرتون دست تقدیر و سرنوشت، چی رو پیشونی نظام ولایت نوشته؟! نظر بندة موشکاف که مشخصه، اما ببینین نظر مهره های خود نظام چطوره؟ خودش خیلی واضحه! هاهاهاهاها.


روزنامه حکومتی اعتماد - ۷ بهمن - بهزاد نبوی


بهزاد نبوی : اگر کاری کنیم که مردم به این نتیجه برسند که انتظارات‌شان از طریق صندوق‌های رای به نتیجه نمی‌رسد، آنها را به سمت انقلاب هل می‌دهیم.


سایت حکومتی جماران ۷ بهمن- عباس عبدی


عباس عبدی: بدترین وضعیت برای هر حکومتی که تعادل ندارد، وقتی است که می‌خواهد تغییر سیاست بدهد و بدتر از آن زمانی است که این تغییر سیاست را اعمال نکند


اگر حکومت قادر به پذیرش نباشد، اگر اپوزیسیون قوی باشد و آلترناتیوی قدرتمند برای حاکمیت وجود داشته باشد، به سمت انقلاب می‌رویم و اگر این اپوزیسیون قدرتمند نباشد، حکومت و جامعه دچار فروپاشی می‌شود.


✅موشکاف:‌ هاهاهاها. عظما! میگه صندلیت لق شده! تعادل نداری! هاهاهاها. آلترناتیو هم که موجود! هاهاهاها. بچه ها بریم انقلاب. بعدش می ریم آزادی!‌هاهاهاها. جالب اینه که یارو میگه اگه انقلاب نشه دیگه فروپاشی حتمیه. هاهاهاها.


سایت حکومتی افکار نیوز ۷ بهمن


آسمان اقتصاد ایران ابری ست


یک کارشناس اقتصادی معتقد است وقتی چالش های ریز و درشت همانند بدهی های چندصد هزار میلیارد تومانی دولت و ساختار بودجه ناکارآمد و نارضایتی های سیاسی داخلی را کنار هم قرار می دهیم تنها می توان نتیجه گرفت که آسمان اقتصاد ایران شدیدا ابری است و شاید بحران های اقتصادی ایران دیگر راه حل اقتصادی ندارد.


✅موشکاف: هاهاهاها. به به! هر چی عظما تو بوق کرد که داستان اقتصادیه اما بالاخره کارشناسای نظام هم به این رسیدن که بحرانهای اقتصادی نظام راه حل اقتصادی نداره!‌هاهاهاها. اما مقر نمیان که راه حلش چیه! از بندة موشکاف بشنوین که راه حلش سیاسیه! با «سین» هم شروع میشه. یعنی سرنگونی. هاهاهاهاها.


خبرگزاری حکومتی ایسنا - جهانگیری معاون آخوند روحانی ۷ بهمن


مانع تراشی‌ها ممکن است به اعتراض منجر شود


همین مانع تراشی‌ها ممکن است به اعتراض جوانان و حتی جامعه منجر شود.


گاهی هم با کژاندیشی فکر می کنیم که نارضایتی فقط دامن یک فرد یا یک دولت را می‌گیرد و به دیگران آسیب نمی‌زند.


ما معتقد هستیم همه ما چه دولت و چه تمام نهادهای حاکمیتی چه بخش خصوصی و چه نهادهای مدنی نباید اجازه دهیم این حس خصوصا در نسل جوان ایجاد شود که خدای ناکرده بگویند آینده‌ای ندارم.


✅موشکاف: هاهاهاها. این یارو یه چن ماهی عقبه! شایدم هم چن سال، نکنه فریزش کرده بودن؟! هاهاهاهاتازه میگه جوونا اعتراض کنن و بگن آینده ندارم!‌هاهاهاها. پ ن پ! آینده دارن! هاهاهاها. دلشونو زده! یه رنگ دیگه شو میخوان! هاهاهاها. البته این روزا از این حرفا گذشته، جوونا دنبال انقلابن! اونم چه جورش! هاهاهاها. میخوان آینده شونو خودشون بسازن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.✳️⭕️?

لطفا به اشتراک بگذارید: