موشکاف ۱۳ بهمن- روضه های شیخ فریو سر قبر امام دجالش شنیدین؟!

موشکاف ۱۳ بهمن


موشکاف:‌ سلام! روضه های شیخ فریو سر قبر امام دجالش شنیدین؟! هاهاهاها. روده درازی ها کرد که بیا و ببین، البته به سبک خاص خودش یعنی «گفتار درمانی» هاهاهاها.


آخوند روحانی – ۱۱ بهمن – سر قبر خمینی


تایم کد:‌10.03 «نقد و انتقاد حق مردم است هیچ کس نمیتواند ملت بزرگ ایران را از بیان اظهار نظر و نقد و انتقاد و حتی اعتراض باز دارد.


رژیم گذشته که فکر می‌کرد که حکومت او مادام‌العمر و حکومت سلطنتی ابدی دارد به این دلیل همه چیز را از دست داد که صدای نقد و نصیحت مردم و صدای مصلحان ، ناصحان ، علما و بزرگان و فرهیختگان را نشنید. صدای اعتراض مردم را هم نشنید و فقط یک صدا شنید و آن انقلاب مردم بود. برای حکومتی که فقط می‌خواهد صدای انقلاب را بشنود، بسیار دیر است» .


موشکاف:‌ هاهاهاها. رو که نیست سنگ پای قزوینه! هاهاهاها. حالا اون بدبخت نگون تخت اقلا صدای انقلابو شنید! عظمای فلک زده و خود همین چشم سفید صدای انقلابم نمیشنون! هاهاهاها. هر چند که حرفای شیخ فری یه سیخی به عظما هم هست. میگه دارن میان سر وقتت! به من میدون بده تا جلوشونو بگیرم! هاهاها اما اینم دیگه دیره. خیلی دیره.


همان کلیپ و زیرنویس


آن کسی که بنا بود پادشاه مشروطه باشد به حاکمیتی تبدیل شده بودکه همه قدرت را خود به تنهایی در دست گرفته بود و رقیبان و حریفان را با انواع توطئه‌ها از پیش پای رژیم استبدادی خود برداشته بود.


موشکاف:  هاهاهاها. به جای پادشاه بذارین «ولی فقیه» همه چی معنی میده. هاهاهاها. ولی فیقیهی که قرار بود تا رفراندوم ولی فقیه باشه قدرتو به تنهایی به دست گرفت و کوسه رم از پیش پای رژیم استبدادی خودش کنار زد. هاهاهاها.


 


امام به خوبی آن رژیم را می‌شناخت که یک نفر بود و فکر می‌کرد بجای همه ملت باید فکر کند و بجای همه ملت باید فرمان دهد و همه آنهایی که به عنوان مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری بودند ، جز نوکری، جان‌نثاری و مطیع اوامر شاهانه ، سخن دیگری نداشتند.


 موشکاف:  هاهاهاها. این یکی هم همینطور. یه عظما بود و فکر میکرد بجای همه ملت باید فک کنه و فرمان بده. ولی فقیه یعنی همین دیگه. این کارگزارانش هم که نوکر و بادمجون دور قاب چینشن و دنبال اوامر عظما. که یکی شم خود همین شیخ فری که همین صحبتهاشم یک بار به ولی فقیه طلسم شکسته تعظیم کرد. هاهاهاها.


موشکاف:‌هاهاهاها. مگه همین شیخ فری نبود که بعد از شروع قیام گفت همه چی آرومه؟! پس چی شد؟! به فکر شنیدن صداها افتاده؟!‌هاهاهاها. گرگ نظامو باش که میخواد بره تو قبای میش! هاهاها. تو همون صدا ها یه صدایی میگفت اصلاح طلب، اصول گرا! دیگه تمومه ماجرا!‌هاهاهاها. همین واسه این شیخک که از اول مقام امنیتی نظام بوده کافیه. هاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: