موشکاف ۱۵ بهمن – هشدار و ابراز وحشت از انفجار در تقدیر

موشکاف ۱۵ بهمن – هشدار و ابراز وحشت از انفجار در تقدیر


موشکاف:‌ سلام! چن هفته ایه که عظما فقط خرچنگشو میفرسته واسه دلقک بازی تو سیرک جمعة‌ تهران!‌ خرچنگ نظام هم در ترس از قیام افتاده به جدول حل کردن! خب بگو ببینم خونة اولش چیه؟‌!!


خانه اول این جدول این هست که برای آسیب زدن به نظام رأس قله این نظام یعنی ولایت رو هدف قرار بدیم این رو به صراحت گفته اند و گفته اند که ما باید شیب مون رو به این سمت ببریم...


موشکاف:‌ هاهاهاها. ب ب بعله. همه چی واسه قیام آفرینا بهانه اس! راس نظام نشانه اس!‌هاهاهاها. میدونی چرا؟ چون باید سر مارو زد! هاهاها. سر گندیدة نظامو که بزنی همه چی حل میشه. هاهاهاها.


1گر هر کس که هست دانشجو ست طلبه است غیر طلبه غیر دانشجو هر کی اغتشاش کنه باید پایش بخوره..(تکبیر)


 


حرف اینه می خواهی رافت کنید, رافت کنید, اما نازشون نکنین, یک جوری که آدم احساس نکنه تنها دغدغه بعضیها آزادی اغتشاشگران است, امدید تو خیابان, گول خوردید, شعار علیه نظام دادید, شلوغ کردید شهر رو باید بفهمید که بد کردید.


موشکاف:‌ هاهاهاها. داستان هارت و پورت کردن اینا داستان یاروئه که ترسیده بود و واسه اینکه تو تنهاییش زرد نکنه سوت میزد! هاهاهاها. اگه مهار اوضاع دستشونه که نیست، این علم شنگه ها دیگه چیه؟! هاهاهاها. این الدرم بلدرم بازیا دیگه چیه؟ فک کردی با این شاخ و شونه کشیدنا جوونا میترسن؟! هاهاهاها یه سوتی! کور خوندی!



دو - نکته دوم این است که به همان اندازه که مهر دارید, رافت دارید, باید خشم مقدس در برابر لیدرهای اغتشاش داشته باشید, بایستی در برابر آتش افزوزان معرکه آنهایی که مردم رو تحریک کردن به خیابان, تحریک کردن حوزه را بسوزانند, مسجد رو بسوزانند, حسینیه را بسوزانند, سازمان تبلیغات را بسوزانند, شورای هماهنگی تبلیغات را بسوزانند, باید با اینها با قاطعیت برخورد کنید ..(تکبیر)


موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه رافت!! یارو از یه مرسی هیکل دو تا کشیدة آبدار خورده بود و داشت می لرزید، بعد میگفت حیف که امروز میخوام مهربون باشم! هاهاهاها. خودش میدونه که یه ذره سرکوب بیشتر یعنی بنزین ریختن رو آتیش قیام. هاهاهاها. با این حرفا حتی بسیجی ها هم خر نمیشن. هاهاهاها.


یک حرفی را در فتنه 88 گفتم, بار دیگر آن حرف را تکرار می کنم, در فقه ما آنکس که علیه حاکم عادل اسلامی !!!! بریزه به خیابان, بزنه, بکشه, آتش بزنه, باغی است و حکم باغی در فقه ما اعدام است


موشکاف:‌ هاهاهاهاها. ۳تا دروغ تو یه جمله! حاکم عادل اسلامی!‌هاهاهاها. آخه عظمای فلک زده حاکم نیست و قاتله! عادل نیست و ظالمه. از اسلام هم که بویی نبرده!‌هاهاهاها. اما خودمونیم! مثل اینکه تو خودشون هم سر برخورد با قیام شقه اس. هاهاها. جوونا هم که همون شب تو ولی عصر با شعار مرگ بر دیکتاتور از خجالتش دراومدن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.



لطفا به اشتراک بگذارید: