موشکاف ۲۰ بهمن ـ خامنه ای سر اصلی اژدهای هفت سر فساد!

✳⭕?موشکاف ۲۰ بهمن ـ خامنه ای سر اصلی اژدهای هفت سر فساد!
?موشکاف: سلام! بازم عظما رفت رو منبر و کلی روده درازی کرد! هاهاهاها. رفته بود تو فاز دلداری به تروریستهای درون مرزی و برون مرزی. از بسیجی گیج و ویج و پاسدارای وارفته گرفته تا حزب الشیطان و حشد الشعبی! هاهاهاهاها. میخواست بگه اوضاع، اونقدم که میگن بد نیست! ‌هاهاهاها. اما دم خروس که چه عرض کنم اژدهای هفت سر از وسط صحبتاش بیرون زد.
خامنه‌ای – ۱۹ بهمن
ایشان یکی از راه‌های تحقق عدالت اجتماعی را مبارزه با ظلم و فساد دانستند و افزودند: مبارزه با ظلم و فساد بسیار سخت است و همانگونه که چند سال قبل گفتم، فساد همچون اژدهای هفت‌سر افسانه ها است که از بین بردن آن به راحتی امکان پذیر نیست ولی حتماً باید انجام شود.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: برخورد با ظلم و فساد در میان کارگزاران حکومتی باید شدیدتر و جدی‌تر از بقیه موارد باشد و همه مسئولان و مدیران کشور باید به این موضوع توجه کنند.
?موشکاف:‌هاهاهاها! اژدهای هفت سر! هاهاهاها. البته سر اصلی این اژدهای فساد، خود عظما تشریف دارن! هاهاهاهاها. یکی دیگشم شازده شونه! هاهاها. مجتبی رو میگم. هاهاهاها. آخه یارو! تو که نمیتونی فساد تو حکومت خودتو حل کنی، پس چطور ادعای ولی فقیه مسلمین جهانو داری؟! هاهاهاها. برو شب جمعه روضه اتو بخون. هاهاها.
ایشان راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را یک نمونه از عشق و ارادت مردم به انقلاب دانستند و افزودند: امسال به دلیل یاوه گویی های برخی از دولتمردان امریکا و غیر امریکا، مردم احساس می کنند که دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است و به همین علت، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. عظمای فلک زده فک میکنه هنوز ساندیس و بسیجی کارآیی داره. هاهاهاها. حالا دیگه بچه مدرسه یی را نمی تونه به صف کنه، چون خودشون می گن مرگ بر خامنه ای، یارو با بلندگو میگفت شعار هر بسیجی! دانش آموزا جواب میدادن «مرگ بر بسیجی!» هاهاها. تنها غلطی که میتونه بکنه اینه که کادر دوربیناشو ببنده! هاهاهاهاها.
حضرت آیت الله خامنه ای، «عدالت اجتماعی» را یکی دیگر از سیاست‌های اصولی نظام برشمردند و افزودند: هدف از عدالت اجتماعی، برداشتن فاصله های میان مردم است که البته در این زمینه کم‌کاری و عقب‌ماندگی داریم و آن کاری که باید انجام بگیرد، هنوز انجام نگرفته ولی همه بدانند که ما از این سیاست اصولی صرف‌نظر نکرده‌ایم و با جدیت به‌دنبال آن هستیم.
?موشکاف: هاهاهاها. مقر میاد که بعد حدود ۴ دهه که از عمر نظام میگذره، عدالتی در کار نیست. هاهاهاها. و البته تا عظما سر کاره عدالتی در کار نخواهد بود. هاهاهاها. بخاطر همینه که جوونا ریختن تو خیابون و قیام راه انداختن. میخوان سر اصلی اژدها رو بزنن. هاهاهاهاها. بعله. ایشالا به همین زودی. هاهاهاها . فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: