موشکاف ۲۹ بهمن رسوایی دین حکومتی یا حکومت دینی؟

✳⭕?موشکاف ۲۹ بهمن - رسوایی دین حکومتی یا حکومت دینی؟


?موشکاف:‌ سلام! یکی از شعارای قیام این بود که «اسلامو پله کردن، مردمو ذله کردن» هاهاهاها. وقتی ذوق هنری و سیاسی باهم تلاقی میکنه، یه همچین شعاری بیرون میاد. هاهاهاها. البته تشت رسوایی آخوندا از پشت بوم برج میلاد هم افتاده. حالا آخوندا خودشونم مقر میان.


آخوند مصباح یزدی ـ ۲۷ بهمن


ته دل بعضی مسئولین این است که با اسلام و دین نمی شود، کشورداری کرد، چون قوانین اسلام بدرد این زمان نمی خورد، معتقدند دین چیز خوبی است، ولی مال مسجد است، بدرد حکومت کردن نمی خورد. بدون ربا نمی شود زندگی کرد، نهایت حرف آنها سکولاریزه کردن نظام یا همان نظام بدون اسلام ناب است. الان متأسفانه دیدگاه برخی مسئولین همین است، ولی چون سیاستمدار هستند زیر پوستی حرکت و منش می کنند.


?موشکاف: ته دل چیه؟! سر دلشون هم همینه. هاهاهاها. البته این انعکاس اونچه هست که تو سر و ته و وسط دل مردمه این که با اسلام آخوندی، کشور رو که چه عرض کنم یه آبادی رم نمیشه اداره کرد. هاهاهاها. آخوندا مال قرون وسطان نه مال قرن ۲۱. هاهاهاها.


سایت حکومتی خبرنگاران جوان ۲۶ بهمن - آخوند غفوری


جدایی دین از سیاست، حوزه قم و نجف را تهدید می‌کند


این طور نباشد که فکر کنیم با پیروزی انقلاب اسلامی همه روحانیان معتقد به «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاسی ما» باشند! نه این گونه نیست. بعضی از آقایان اساتید در قم! سر درس به طرق مختلف سعی می‌کردند اظهار کنند که بله! ما کاری به حکومت نداریم! ما آخوند دولتی و حکومتی نیستیم و در صدد القاء این مطالب به طلاب بودند و به آن افتخار هم می‌کردند.


?موشکاف: هاهاهاها. دم اونا گرم که حساب خودشونو از حساب آخوندای چاپلوس و بادمجون دور قاب چین حکومتی جدا می کنن. هاهاهاها. چون خوب میدونن یه چن وقت دیگه چه چیزی در انتظار چنین آخونداییه.


سایت حکومتی خبرآنلاین ۲۷ بهمن ـ آخوند محسن رهامی


ساختن خانه‎های بعضا آنچنانی، دفاتر تشریفاتی و پرهزینه، بعضی از تالارهای تدریس مدارس علمیه که بیشتر به تالارهای پادشاهان شبیه است تا محل تدریس و جلسات مباحث علمی، اینها با مشی گذشته روحانیت سازگاری ندارد. تصاویری که از سالنهای تدریس بعضی از علما و مراجع در قم و برخی شهرها پخش شده، واقعا یادآور تالارهای امپراطوری روم است! و معلوم نیست بودجه این تالارها و دفاتر پرهزینه بعضی از روحانیون از خمس و زکات و سهم امام تامین می‌شود یا از بودجه دولتی و یا از محلهای دیگر؟


?موشکاف: هاهاهاهاها. بعله. هیچ میدونین با پولی که آخوندا صرف تالارای آنچنانیشون میکنن چن بار میشه واسه زلزله زده ها خونه ساخت؟‌هاهاهاها. دو صد لعنت به خیانتی که این آخوندای حکومتی به اسلام کردن.


?موشکاف: اما اینم بگم که آخوندا این تالارها و خونه های اشرافی رو آب ساختن. روزی که بچه های قیام بیان سراغشون این خونه ها بلای جونشون میشه. رو سرشون خراب میشه. هاهاهاها. اون روز دور نیست. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕

لطفا به اشتراک بگذارید: