موشکاف ۶ اسفند عظما تو دوراهی چه کنم گیر کرده!

✳⭕?موشکاف ۶ اسفند- عظما تو دوراهی چه کنم گیر کرده!


?موشکاف: سلام دوستان! صدای آه و ناله میاد. البته آه و ناله که هر روز هست، اما این آه و ناله های جدید مال چیه؟ گوش بدین:


سایت حکومتی عصر ایران ۴ اسفند


3 شرط جدید ترامپ برای باقی ماندن در برجام


به گفته این مقام آمریکایی، در حالیکه ترامپ پیشتر توافق هسته‌ای را به «اصلاح بندهای زوال‌پذیر آن»، «امکان بازرسی از تمامی سایت‌ها از جمله سایت‌های نظامی» و «محدود کردن برنامه موشک‌های بالستیک ایران» مشروط کرده بود، اکنون «نقض حقوق بشر»، «تهدیدات سایبری» و «فعالیت‌های اقتصادی سپاه» را نیز به سه شرط قبلی خود اضافه کرده است.


?موشکاف: هاهاهاها. بعله. عظما هنوز شروط قبلی رو هضم نکرده بود و تو شیش و بش این بود که بندو شل کنه یا نه که این سه شرط جدید گورومبی خورد تو ملاجش. هاهاهاها. حالا هنوز گیجه و حالیش نیست. هاهاهاها.


سایت حکومتی خبرنگاران جوان ۴ اسفند - دونالد ترامپ


ما طی سال گذشته توافق "فاجعه‌بار" هسته‌ای ایران را تایید نکردیم. وقتی آنها (ایران) شعار «مرگ بر آمریکا» می‌گویند، چطور پایبندی آنها را (به برجام) تایید کنیم؟! ما نشان دادیم که کسانی که با ما رفتار بدی دارند ما هم با آنها رفتار بدی داریم


?موشکاف:‌ هاهاهاها. واقعاً حق دارن آه و ناله کنن. حالا وضعیت عظما گیر تو گیر می شه. یعنی گیر میکنه که دود و دم رابندازه تا نیروهای وارفته اش از دست نرن، یا به فکر جام زهر باشه به خاطر حفظ نظامش. هاهاهاها اما زهر خوری هم این دفعه فرق داره، به قول پاسدار سلیمانی جان نظامو میگیره. هاهاهاها


خبرگزاری مهر آخوندی ۴ اسفند - پرویز سروری


دشمن قصد دارد با کنترل برد، قدرت و توان موشکی ایران آن را به یک اسباب‌بازی بی اثر تبدیل کند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به جایی تعرض نکرده و نخواهد کرد.امروز کسانی که در بحث هسته‌ای کمترین تعهدات برجام را انجام نداده‌اند به دنبال مذاکره جدید هستند و این موضوع جای تاسف دارد.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. خب دست بچه اسباب بازی میدن دیگه. هاهاهاهاها. میگه به جایی تعرض نکرده! پس اونی که دمش تو کنفرانسای واشینگتن زد بیرون چی بود؟ هاهاها دم خروس که چه عرض کنم، دم موشک بود که بیرون زده بود. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ۴ اسفند - فواد ایزدی


این بحثی که آقای مک مستر مشاور امنیتی ترامپ داشت و علنا اعلام کرد که کار با جمهوری اسلامی یعنی کار با نهادهای نظامی جمهوری اسلامی و اعلام کرد به حضاری که اونجا بودند و خیلی از اینها افرادی هستند که در حوزه های بیزنیس و مباحث تجاری حضور دارند روسای شرکتها می آیند فعالیتهای این تیپی هم درش زیاده در این کنفرانس اعلام کرد که اگر شما با ایران کار بکنید انگار که چک نوشتید برای نهاد نظامی در ایران این حالت رو ایشون مطرح کرد این نقض فاحش بند 29 برجامه ...


?موشکاف:‌ هاهاهاها. یارو رو به ده راه نمیدادن سراغ خونة کدخدا رو می گرفت. هاهاهاها. آخه آی کیو! کل برجام زیر علامت سواله! بعد تو میگی بند ۲۹؟! هاهاهاها. این جماعت الکی خوشو باش که هنوز دنبال برجامن! هاهاهاها.


?موشکاف: بعله، عظما تو دوراهی چه کنم گیر کرده! یا باید شروط رو بپذیره و به قول خودش تنزل بی پایان یا اینکه بزنه به سیم آخر! هاهاهاها. یعنی برگشت به قبل برجام و صد بار بدتر از اون. هاهاها. بچه های قیام هم که آماده ان. خلاصه نظام ولایت بدجوری تو آمپاسه. هاهاهاهاها. هفته های آینده بیشتر روشن می شه. عزت زیاد. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: