موشکاف ۱۳ اسفند مزه فساد در مزاق آخوندها

✳⭕?موشکاف ۱۳ اسفند – مزه فساد در مزاق آخوندها


?موشکاف:‌ سلام! آخوندا دم از اخلاص می زنن اما اختلاس به بار میارن! هاهاهاها. نه یکی! نه دوتا! برو بالا صد تا صدتا!‌هاهاهاها. خب البته همه از خود خمینی دجال یاد گرفتن. اون یه انقلاب و دزدید، اینا پول و پله ها رو می دزدن. هاهاهاها. جالب اینه که دم از مبارزه با فساد هم میزنن؟! هاهاها. بعدم می گن اژدهای هفت سره و حل شدنی نیست، چه رسوا! ملاحظه بفرمایین که چرا نمی تونن یه ریزه اشم حل کنن؟!


خبرگزاری نیرویی تروریستی قدس ۱۱ اسفند


فساد شیرین است و هر کسی دین و ایمان نداشته باشد به راحتی نمیتواند از این کار دست بکشد. فساد در حال فروپاشی چهار چوب کشور است؛ دروغ و فساد حتی بدون دشمن خارجی مملکت را نابود می کند.دروغ، فساد، رانت‌خواری و دست اندازی به اموال بیت المال زیاد شده و به عینه مشاهده می شود و مردم اعتماد خود را به مسئولین از دست داده اند.


?موشکاف: هاهاهاها. میگه هر کس دین وایمون نداشته باشه نمیتونه دست از فساد بکشه. با این حرفش یه مهر زد به اینکه در نظام ولایت که با فساد عجین شده هیچ دین و ایمونی پیدا نمی شه. هاهاها. بخاطر همینه که افتادن به بحران بی اعتمادی!‌هاهاها ها.


محمدرضا تابش عضو مجلس ارتجاع ۱۱ اسفند


حاکمیت باید بداند که اصلاحات تنها ترین راه نجات کشور در مقطع فعلی است


در اعتراضات اخیر مردم هم از اصلاح طلبان و هم از اصولگرایان گذر کردند، پس ما نباید با دست خودمان بستری را فراهم کنیم که اصلاحات در انزوا قرار گیرد،


?موشکاف: هاهاهاها. معلومه که شعار مردم که می گفتن اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا خوب تو گوشش فرو رفته هاهاها. با این حال می گه کاری نکنین که اصلاحات منزوی بشه، از تناقض خودش خنده اش نمی گیره؟؟؟ هاهاهاها


حسین کمالی عضو سابق مجلس ارتجاع ۱۱ اسفند


اعتراضات اخیر موجی بود که برخاست و باید مورد توجه قرار بگیرد.


وضعیت کشور مناسب نیست این همان دردی است که قابل مشاهده است و این سوال پیش می آید که چرا مردم سکوت کرده اند؟ چرا سوالی ندارند؟ بی سوالی بزرگترین درد است چرا مردم نا امید شده اند و سوال نمی کنند؟ما پنج میلیون بیکار داریم و خط فقر کمر مردم را شکسته است که این زیبنده نظام نیست


?موشکاف:‌ هاهاهاها. به این میگن پارادوکس. اول میگه موج اعتراضات بعد میگه سکوت مردم! هاهاهاها. آخه کدومو باور کنیم؟ هاهاهاها. جالب اینه که از هر دوشم وحشت داره، اما بیشتر از همه باید به آخر خط رسیدن نظامو باور کرد. هاهاها.


کواکبیان عضو مجلس ارتجاع ۱۱ اسفند


مردم باید بیایند حرف‌های خود را بزنند و نمایندگان هم حرف‌های آنان را بشنوند. ما از هیج چیز نباید واهمه داشتیم و مردم نیز باید بتوانند بدون لکنت زبان، حرف بزنند. تا زمانی که با فساد مقابله نشود، وطن، وطن نمی‌شود. برای اینکه مشکلات حل شود همه باید پاسخگو باشند مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند. باید با فساد سیستماتیک مقابله کنیم نه اینکه یک نفر را بگیریم که این فساد کرده و همان هم به مجازاتش نرسیده باشد.


?موشکاف: هاهاهاها. اون یکی میگفت مردم ساکتن، این یکی میگه لکنت دارن! بهتره یه سمعمک واسشون سفارش بدم. چون مردم بدون لکنت و با فریاد خواسته هاشونو گفتن. هاهاها. میگفتن‌«مرگ بر خامنه ای» می گفتن مرگ بر روحانی، میگفتن«‌می جنگیم می میریم ایرانو پس می گیریم» هاهاهاها. تازه! نگران مجازات هم نباش. مجازات در راهه، داره می رسه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: