موشکاف ۱۵ اسفند تحریم سپاه! برجام موشکی! به نظر می رسه بن بستش اساسیه، حالا نظام چکار باید

✳⭕?موشکاف ۱۵ اسفند تحریم سپاه! برجام موشکی!. به نظر می رسه بن بستش اساسیه، حالا نظام چکار باید بکنه؟


?موشکاف: سلام! یه زمانی سفر یه شخصیت خارجی به ایران قاتق نون نظام بود و حسابی روش مانور می کردن اما الان شده قاتل جون نظام، حالا رو نظام مانور می کنن. سفر وزیر خارجة فرانسه رو میگم. هاهاهاها.


روزنامه حکومتی حمایت ۱۴ اسفند :


محمدصادق کوشکی: بازی تمام شد !


اظهارنظر وقیحانه «ژان ایو لودریان»، وزیر امور خارجه فرانسه که ایران اسلامی را بین «به رسمیت شناختن نگرانی‌ها درباره برنامه موشکی» یا «مواجهه با تحریم‌های احتمالی» مخیر کرده است، در حالی است که وزارت خارجه این کشور، سخنان وزیر را کامل کرده و طی بیانیه‌ای، برنامه موشکی کشورمان را مغایر با قطعنامه 2231 شورای امنیت و عامل «بی‌ثباتی منطقه» برشمرد.


این بیانیه همچنین، به نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی در سوریه، عراق، لبنان و یمن نیز نقبی زده و ادعا کرده است «اقدامات منطقه‌ای ایران، تبعات ثبات‌زدایی برای منطقه داشته‌اند» !


?موشکاف: هاهاهاها. بعله سر همین دو راهیه که عظما لالمونی گرفته و لام تا کام حرف نمیزنه! هاهاهاها. این شروع بازیه! البته موشک بازی نظام داره تموم میشه و وقت گرگم به هواس! نظام بایداز منطقه بکشه بیرون و الا با تحریما جیزش میکنن. هاهاهاها.


مهدی محمدی از باند خامنه ای ۱۳ اسفند


بگذارید داستان را خلاصه کنیم؛ چه با اروپا و چه با آمریکا، تحریم سپاه، وجه المصالحه حفظ برجام است.


سایت حکومتی رجا نیوز ۱۳ اسفند:


خط و نشان وزیر خارجه فرانسه در آستانه سفر به تهران: یا برجام موشکی یا تحریم!/ «لودریان» با برجام2 به ایران آمده است؟


?موشکاف:‌ هاهاهاها. تحریم سپاه! برجام موشکی!. به نظر می رسه بن بستش اساسیه، حالا نظام چکار باید بکنه؟


اعتماد: گفت‌وگو با اروپا مفید است - مرتضی مکی


به گمان من گفت‌وگو در مورد توان موشکی ایران و نفوذ منطقه‌ای ایران، لزوما امر ناخوشایند و منفی نیست. قرار نیست طی این گفت‌وگوها بر سر داشته‌های ایران مذاکره شود و معامله‌ای رخ دهد، بلکه قرار است گفت‌و‌شنودهایی برای در میان گذاشتن دیدگاه‌ها و مواضع دو طرف صورت بگیرد.


به نظر من باید از سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران استقبال کرد و مواضع و نگرانی‌های فرانسه را شنید و رویکردها و مواضع سازنده ایران را با او در میان گذاشت، باید از سفر آینده رییس‌جمهور فرانسه، امانوئل ماکرون به تهران استقبال کرد.


?موشکاف: هاهاهاها. بعله، اینم از جام زهریای نظام! البته سس گفت و شنود و گپ زدن هم روش میذاره. هاهاهاها. آخه دو ماه بیشتر به ضرب الاجل 120روزه نمونده. هاهاهاها. با این حال بدجور گیر کرده سر دوراهی خطرناک مجبوریکی شو انتخاب کنه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: