موشکاف ۱۸ اسفند در چهارشنبه سوری، جوونای قیام یه مهمونی یی واست به پا می کنن که بیا و ببین

✳️⭕️?موشکاف ۱۸ اسفند در چهارشنبه سوری، جوونای قیام یه مهمونی یی واست به پا می کنن که بیا و ببین.


?موشکاف: سلام! چیزی به ۴شنبه سوری نمونده! آخوندا بخاطر خوابی که جوونا واسه چارشنبه سوری دیدن اونقدر آشفته ان حسابی گیج می زنن! اصلا سرشون به پاشون پنالتی میزنه. هاهاهاهاها.


‌پاسدار رحیمی- سرکردة پلیس سرکوبگر تهران


ببینید پلیس با هر چی که در واقع باعث شادی و نشاط !!! مردم بشه، صله رحم باشه ما که با این مخالف نیستم بالاخره مردم باید استفاده کنند از این فرصتها حالا یا سنتهایی که دارند، ولی اینکه بخواهیم رفتار خارج از عرف انجام بدهیم، که این رفتار باعث بهم زدن نظم و انضباط و امنیت عمومی بشه، اینها دیگه خط قرمز ماست، هر آنچه که باعث بشه آرامش و آسایش جامعه بهم بخوره این خط قرمز پلیسه و پلیس بعنوان نماینده مردم باید با این قبیل موارد برخورد بکنه».


?موشکاف:‌ هاههاهاها. چی شد پس! پارسال پیرارسال میگفتین چارشنبه سوری خرافاته، آتیش پرستیه، اسلام آخوندی رو به باد میده! بعله! زور که زور باشه و ضرب شست دی ماه رو هم دیده باشن به این روز می افتن. هاهاهاها. حالا چسبیدین به نظم و انضباط و امنیت، البته برای نظام ولایت! هاهاهاها. چون می ترسن که به باد بره. هاهاهاهاه.


« ما برای چهارشنبه پایان سال برنامه ریزی بسیار مفصلی رو کردیم از ساعت 2 بعد ازظهر روز سه شنبه هفته آینده پلیس بصورت آماده باش صد در صد در تمام نقاط، در تمام خیابانها کوی برزن و تفرج گاهها و پارکها و خیابانهای مختلف شهر انشاالله حضور خواهد داشت، کسانی که حالا بخواهند خارج از عرف دست به اقداماتی بزنند که توضیح دادم قطعا اینها باهاشون برخورد قانونی و بدون اغماض خواهد شد یا به خودروهایی که می آیند خیابان رو می بندند یا رفتار خارج از عرف از خودشون نشان می دهند یا خدای نکرده مثلا مواد محترقه رو از داخل خودرو بداخل خیابان...پرتاب می کنند هم خود فرد و هم خودروش انشاالله با هماهنگی که ما با مقامات محترم قضایی داشتیم انشاالله در ایام نوروز مهمان ما خواهند بود».


?موشکاف: هاهاهاهاها.. گذشت اون زمانی که تهدید های بچه ترسونی مثل اینکه تو عید مهمون ما هستن کارساز باشه. الانه جوونای قیام یه مهمونی یی واست به پا می کنن که بیا و ببین. حالا منتظر باش. هاهاهاها


مهدی فرقانی – از گماشته های رژیم در دانشگاه علامه طباطبایی


« بعضی برخورد ها با برپایی آداب و رسوم جشن چهارشنبه سوری باعث شد تا فضای فرح بخش یک جشن ملی به میدان جنگ و گریز با ماموران تبدیل شد. برخورد سیاسی با چهارشنبه سوری باعث شد یک آتش روشن کردن معمولی و پریدن از روی آن به انفجارهای متعدد چریکی تبدیل شود ».


?موشکاف: هاهاهاها. میگه جنگ چریکی! ب ب بعله برخوردایی از جنس قیام دی ماه هم باعث شده که نظام ولایت حساب کارشو بکنه! هاهاهاها. چون میدونه این بار بچه های قیام با آماده باش کامل میان به میدون. آتیش جواب آتیش! هاهاهاها. همینه که نظامو ترسونده. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: