موشکاف ۲۳ اسفند چشم امید آخوندا به یه چیکه مماشات بود که برجامشونو حفظ کنن که اونم دود شد رفت هوا

✳⭕?موشکاف ۲۳ اسفند -


?موشکاف: سلام! دیدین؟ دیدین تو چارشنبه سوری نظام ولایت چقدر زهره ترک شده بود؟ هاهاهاها. خب البته حق داره! وقتی بچه های قیام زیر پای بسیجی و مزدورا نارنجک میترکونن و پایگاههای بسیجو مثل لواسانات آتیش می زنن و شعار مرگ بر دیکتاتور میدن، باید هم چنین وضعی داشته باشه. هاهاهاها.


پخش صدای چند ترقه و آتش زدن بسیج لواسانات و 30ثانیه از کلیپ گچساران با شعار مرگ بر دیکتاتور و ...


?موشکاف:‌هاهاهاها. میگن عظما از ترس جوونای شهر و زرادخونه ای که میتونن ایجاد کنن، تمام کرک و پرش ریخته. هاهاهاها. آخه بدبختی های نظام که یکی دو تا نیست. موندن بدبختی های داخلی رو جمع و جور کنن یا بدبختی های بین المللی. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ۲۳ اسفند:


?موشکاف: هاهاهاها. به نظرتون این همه سوزش آخوندا از چیه؟ به چی چی قبلی امید بسته بودن که حالا نا امید شدن؟ ها؟! هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:


علی خرم مشاور ظریف ۲۳ اسفند:


آثار سیاسی امنیتی برکناری رکس تیلرسون برای کشورمان، منطقه و جهان بسیار فراوان خواهد بود


ترامپ، دلیل اصلی برکناری تیلرسون را عدم موافقت وی با ابطال توافق هسته‌ای و اعمال روش‌های سختگیرانه و از جمله برخورد نظامی با ایران می‌داند. به‌عبارت دیگر، تیلرسون فقط برکنار شد تا راه برخورد با ایران به سبک تندروها باز شود


جمهوری اسلامی بایستی این علائم را جدی گرفته و بسیاری از منافذ قابل فشار در صحنه داخلی و خارجی را تعدیل نماید که فرصت‌های آماده برای دشمنان فراهم نگردد.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. پس بگو! از این سوختن. هاهاهاها. ب ب به به! چشم امید آخوندا به یه چیکه مماشات بود که برجامشونو حفظ کنن که اونم دود شد رفت هوا. هاهاهاها. بعله. حالا دیگه باید اوضاع واحوالو جدی بگیرن. هاهاهاهاها. تازه این یکیو داشته باشین!


خبر گزاری پاسداران ۲۳ اسفند: ترامپ


در جمع تفنگداران دریایی آمریکا در کالیفرنیا


برجام یکی از بدترین چیزهایی است که تو عمرم دیدم. 150 میلیارد دلار به آنها(ایران)دادیم. برای چه؟


رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی مدعی شد؛ در خاورمیانه هرجا می‌رویم رد پای ایران را می‌بینیم؛ ایران، ایران، ایران. پشت هر مشکلی ایران است.


?موشکاف: هاهاهاهاها. کارشناسای نظام پیامهای ناجوری از این حرفا اونم تو یه پایگاه نظامی گرفتن هاهاهاها. تبلیغات انتخاباتی هم نیستا!‌ هاهاهاها میگه آخوندا پشت هر مشکلی هستن! هاهاهاها. من فقط موندم این مشکلات چقدر باید بزرگ باشه که مثلا این یارو فیروز آبادی و احمد خاتمی پشتش جا بشن! هاهاهاها.


نصرت‌الله تاجیک سفیر سابق رژیم ۲۲ اسفند


یکی از ضد ایرانی‌ترین دولت‌ها در آمریکا روی کار می‌آید


در حال حاضر با توجه به تغییرات کنونی به نظر می‌رسد که اگر سنا جانشینی خانم جینا هاسپل را برای سیا تأیید کند، یکی از ضد ایرانی‌ترین دولت‌ها در آمریکا روی کار خواهد آمد و در آن صورت بار طراحی و نحوه برخورد با ترامپ را بر دوش ما سنگین می‌کند.سیاست خارجی ما باید خیلی هوشمندانه از طریق هم پیمان سازی و بلوک بندی در این مدت باقیمانده ترامپ، با درایت بهترین طراحی را داشته باشد.


?موشکاف: یارو تو غاره. میگه بلوک بندی. هاهاهاها. دوران بلوک شرق و غرب تموم شد. هاهاهاها. الان می خوان با بلوک بکوبن تو سر نظام! هاهاهها. حالا عظما مونده و دو ماه فرصت تا پایان ضرب الاجل. هاهاها. بچه های قیام هم که هستن. به نظرتون عظما با این همه بدبختی چه چاره ای داره؟ هاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: