موشکاف ۲۵ اسفند – لاعلاجی نظام در برابر قیام!

✳⭕?موشکاف ۲۵ اسفند – لاعلاجی نظام در برابر قیام!


?موشکاف: سلام! بعد قیام دی ماه، تموم گاو و گوساله های نظام، یکی یکی اومدن گفتن که قیامو تمومش کردیم رفت، هاهاهاها. جوونا هم گفتن یه سوتی! قیام ادامه داره!‌هاهاهاها. حالا همة کارگزاران نظام به غلط کردم گویی افتادن و میگن علاجی نداریم! قیام ادامه داره. هاهاهاها.


حمید رضا ترقی از باند مؤتلفه ۲۳ اسفند


تا الآن بر اساس گزارشی که معاون وزیر کشور داده در طی سال 96 بالغ بر پنج هزار تجمع اعتراضی داشتیم که نشان می دهد یک نارضایتی عمومی از وضعیت موجود و نوع مدیریت دولت در بدنه جامعه به وجود آمده که این بحران های اجتماعی را به آسیب های اجتماعی تبدیل می کند که در جامعه وجود دارد و بعضا دارد به بحران های سیاسی تبدیل می شود. چون مقابله با آسیب های اجتماعی در آن سطحی که باید انجام می گرفته هنوز انجام نگرفته است. لذا به طور قطع ما باید شاهد یک سری تحرکات اجتماعی و نارضایتی هایی در داخل جامعه و مردم باشیم که جز از راه امید دادن و تبیین شرایط سخت کشور امکان معالجه آن نخواهد بود.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه ۵هزار تجمع اعتراضی! هاهاهاها. بذارین یه چرتکه بندازم! میکنه به عبارتی ۱۴ حرکت اعتراضی در روز. هاهاهاها. تازه این، اون چیزیه که آخوندا میگن. اصلش خیلی بیشتر از این حرفاس. هاهاهاها. اما جالبش اینه که میگه نارضایتی ها علاج نداره. هاهاها. علاج داره! علاجش بچه های قیامن که میگن براندازیم. هاهاهاها.


سایت حکومتی ساعت ۲۴- ۲۳ اسفند


جمع بندی گزارش نشست بررسی ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ناآرامی‌های دی‌ماه 1396


چرا ناآرامی‌ها رخ داد؟ در بیان چرایی رخ دادن ناآرامی‌های دی‌ماه 1396 بحران‌های مختلفی را می‌توان برشمردعده‌ای نیز به علل ساختاری از جمله ساختار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ناآرامی‌ها اشاره می‌کنند.در بین بحران‌های گفته شده بحران کارآمدی محل توجه بیشتری است، زیرا باعث ایجاد نوعی بحران مشروعیت در کشور شده است.


اگر سه شکاف در عرصه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شناخته و درمان اساسی نشود احتمال دارد موج‌های بعدی اعتراض در زمان‌بندی‌های کوتاه‌تر و با خشونت بیشتری همراه شود. بحران بی‌عدالتی و نابرابری‌های ناموجه و غیرقابل‌تحمل، کارد را به استخوان مردم رسانده است. اگر به اعتراضات اخیر از زاویه حل منازعه نگاه شود، ناآرامی‌های دی ماه 96 از نظر شدت، گستره و... بی‌سابقه بود و تاکنون چنین تعارضی در ایران رخ نداده بود.


?موشکاف: هاهاهاها. زمانبندی کوتاه تر و خشونت بیشتر. هاهاهاها. تازه کجاشو دیدی؟! بچه های قیام در تدارکن! یه آشی واسه نظام بپزن که یه وجب روغن روش باشه. هاهاهاها. بعله! کارد به استخون مردم رسیده. از اونایی که چیزی واسه از دست دادن ندارن بترسین! هاهاهاها.


سایت حکومتی سرپوش ۲۳ اسفند


اگر تظاهرات مردم را در دی ماه شاهد بودیم، هشدار این است که ممکن است بیشتر و بزرگ‌تر شود و ابعاد وسیع‌تری به خود بگیرد. مسائلی که در مقیاس کوچک می‌بینیم، به ما علامت آماده باش می‌دهند. ممکن است دفعه بعد فرصت در اختیار شما نباشد و اگر همینطور ادامه دهیم و در همین روند پیش برویم، در معرض خطر خواهیم بود.


?موشکاف: بعله. نظام ولایت در خطره. اما چه خطری؟! خطر برانداخته شدن! هاهاهاها. بخاطر اینکه با براندازا طرفه! با بچه های قیام و کانون های شورشی هاهاهاها. چاشنی شرایط منطقه ای و بین المللی رو هم اضافه کنین، ببینین چه آشی میشه واسه نظام. آش پشت پای نظام! آش براندازی. بخوره پاشه، نخوره هم پاشه. هاهاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: