موشکاف ۲۸ اسفند ریشه‌های قیام و هراس از خطر آینده

✳⭕?موشکاف ۲۸ اسفند – ریشه‌های قیام و هراس از خطر آینده


?موشکاف: سلام! آخوندا و کارگزارانشون دارن سال ۹۶ رو با یه کابوس وحشتناک تموم می کنن! کابوس سرنگونی نظامشون! بخاطر همینه که به تته پته افتادن که اعتراض حق مردمه. هاهاهاها. شیخ بنفش که با شیادی تمام دم از به رسمیت شناختن اعتراض می زنه هاهاهاها به نظرتون این حرفای صد من یه غازو باور کنیم یا دم خروس اعلام و کشتن جوونا زیر شکنجه رو؟!


آخوند روحانی در حاشیة جلسة هیأت دولت ـ 27 اسفند 96


مردم ما به خوبی مرز بین اعتراض و اغتشاش دیوار لازم رو بوجود آوردند و دولت هم اعتراض مردم را زودتر از همیشه به رسمیت شناخت اما در عین حال با تخریب اموال و بی نظمی برای دولت قابل قبول نبود مردم کاملا این فاصله رو در عمل خودشون و بعد در تظاهرات میلیونی خودشون به خوبی نمایان ساختند. ما انتقاد رو قبول داریم ما اعتراض رو قبول داریم. اشکالاتی هست این اشکالات باید گفته بشه. باید رفع بشه. همه باید دست به دست هم بدیم


?موشکاف: اشکالات باید گفته بشه هاهاهاها. مکر و فریب شیاد دیگر اثر ندارد. هاها ها ها. خیلی وقته که گفتار درمانی و آمار درمانی و پوشال درمانی لو رفته. اون قدر که هم باندیای خود شیخ شیاد هم هر روز می نویسن.


گوش ما باید شنوا باشه به سخنان مردم. این سخنان مردم موج فرکانس خاص نداره که این صدا فقط به سمت قوه مجریه بیاد فرکانسهای متعددی داره به سمت همه میره. حالا بعضیا پارازیت میندازن میخوان گوش نکنن خودشون می دونن ولی همه باید گوش کنیم. زمان پارازیت نیست. فرکانسها رو باید به دقت مورد توجه قرار بدیم. صدای مردم رو باید بشنویم.


?موشکاف: هاهاهاها. می خواس دو پشته بخوره، کشتی نظامو که خودشم توشه سوراخ کرد هاهاهاها. بعله. اعتراف کرد که تو قیام دی ماه، فرکانس واسه کل نظام فرستاده شده. یه فرکانس با پهنای باند زیاد که پارازیتم روش تأثیر نداره. فرکانسش این بود «اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» هاهاهاها. بعله ماجرا تمومه.


محمود واعظی، رییس دفتر آخوند روحانی ۲۶ اسفند


ریشه اعتراض‌ها صرفاً اقتصادی نبود. بنابراین، همه و با هم باید صدای مردم را بشنویم، حتی قبل از اینکه به چیزی اعتراض کنند. همه مسئولان مخاطب مطالبات مردم هستند، این در حالی است که اکنون همه منتظرند دیگری پیام مردم را بشنودهمه باید کار خود را بدرستی انجام بدهیم و تنها بحث دولت مطرح نیست.


?موشکاف: هاهاهاها. میگه باید صدای مردمو بشنویم! سمعک بدم خدمتتون؟! باند و استریو بیارم واستون؟! اینهمه مردم داد زدن «مرگ بر خامنه ای مرگ بر روحانی»‌، تو گوشتون نرفت؟! هاهاهاها. بعله. مشکل اینا با سمعک و عینک حل نمیشه، ضرب شصت بچه های قیامو می خواد!‌هاهاهاها.


حمیده زرآبادی عضو مجلس ارتجاع ۲۶ اسفند


متاسفانه درپی مشکلاتی که درجریان اعتراض‌های دی‌ماه سال جاری داشتیم، مسئولان تصمیم گرفته‌اند تلگرام را به‌طور دائم فیلتر کنند که البته امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد.درجریان آن اعتراض‌های دی‌ماه امسال در مقطعی، فیلترینگ تلگرام به‌طور موقت انجام شد و در آن مقطع تاکید شد در جلوگیری از گسترش ناآرامی‌ها موثر بوده است .... فیلترینگ تلگرام بی‌شک به‌معنی آن نخواهد بود که شهروندان و کاربران امکان استفاده از آن را از دست می‌دهند، بلکه صرفاً آنها به‌سمت استفاده از فیلترشکن رفته و با استفاده از این فیلترشکن‌ها از تلگرام استفاده خواهند کرد.


?موشکاف: هاهاهاها. خیال فیلتر کردن تلگرام نشون میده که نظام مثل حمار تو بحران بی راه حلی گیر کرده. هاهاهاها. اما بندة موشکاف یه راه حل واسشون دارم، همشون از خود عظما گرفته تا تمام کارگزارانش، قبل از اینکه جوونا بیان سر وقتشون زودتر یه سوراخ موش اجاره کنن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: