موشکاف ۵ فروردین عظما ماله کشاشو فرستاده به میدون که عظما رو تبرئه کنن

✳️⭕️?موشکاف ۵ فروردین


?موشکاف: سلام! به به! ب ب به به! چشم به هم نزده ۵ روز از سال جدید گذشت. هاهاهاها. این همون سالیه که عظما از اومدنش وحشت داشت و البته هنوزم وحشت داره. هاهاهاها. تحولاتو دارین دیگه! ها؟! هاهاهاها. هم تحولات بین المللی، هم منطقه ای. چیزی از دستتون در نرفته که! هاهاهاها.


?موشکاف:‌ و اما موشکافی امروز. خدمتتون عرض کنم که این عظما یه غلطی کرد و از ترس قیام گفت که اون حقیر عذر خواهی میکنه. هاهاهاها. ملت هم هشتگ زدن که عذر خواهی پذیرفته نیست! هاهاهاها. عظما هم دید هوا پسه و حتی گفتار درمانی هم خطرناکه چون دستگاه اختناقو سوراخ می کنه، نوچه هاشو فرستاد وسط و دوباره زد به کوچة علی چپ. هاهاهاها.



تلویزیون رژیم -۳ فروردین ۹۷


شما حساب کنید چند ساله مقام معظم رهبری هی هرسال می گویند اصلاح الگوی مصرف همت مضاعف کار و تولید و اشتغال.


10 ساله مقام مععظم رهبری دغدغه شون معیشت مردم اقتصاد کشور و بالا بردن ثروت مردمه. و با این (نامفهوم) عمل نمی شود نتیجه اش این تنگنایی است که ما پیدا کردیم


?موشکاف:‌ هاهاهاها. عظما ماله کشاشو فرستاده به میدون که عظما رو تبرئه کنن، برای این کار مجبورن قیمت زیاد بدن. مثلا اعتراف کنن که 10ساله این طلسم شکسته می گه اما کسی تحویلش نمی گیره. و حالا که 10ساله عمل نمی کنن هاهاهاها. تازه، از کجا معلوم که در آینده کسی عمل کنه؟ هاهاهاها. بعله، چون ولایتش جون نداره. حالا کسی نمیپرسه خر ولایت به چند!‌هاهاهاها. یه ریزه دیگه هم اگه شکاف وا کنه جر میخوره. هاهاهاهاها.


«نهاد دولت در خدمت اقتصاد ملی نیست! نهاد دولت بیش از آن که در خدمت باشد، مانعی است فراروی حرکت اقتصاد ملی» 24.36


?موشکاف: هاهاهاها. بعله. کاسه کوزه ها رو سر شیخ فری می شکنن که عظما رو ماله کشی کنن. هاهاهاها. آخه عظما همش میاد یه حرفایی میزنه بعد توش میمونه. هاهاهاها. اینم یه نمونه دیگه اش. اول ساله چه مهملی گفته!‌هاهاهاها


بله عده یی بی انصافی می کنند. از آزادی موجود استفاده می کنند و به دروغ می گویند آزادی وجود ندارد. رادیوهای بیگانه و تبلیغات بیگانه هم سخن اونها را بازتاب می دهند. واقع قضیه این نیست. امروز در کشور ما آزادی فکر هست, آزادی بیان هست, آزادی انتخاب هست, هیچکس به خاطراینکه فکرش و نظرش مخالف نظر حکومت است مورد فشار و تهدید و تعقیب قرار نمیگیره. هرکس ادعا کنه که من مورد فشار قرار گرفتم چون عقیده ام در فلان مسئله برخلاف عقیده حکومت بوده, هرکس چنین ادعایی بکنه دروغ گفته چنین چیزی نیست.


افراد متعدد در رسانه های مختلف افکار گوناگون ضد حکومت را که عقیده شون هست ابراز می کنند کسی هم با اینها کاری ندارد بنا هم نیست که کسی متعرض اینها بشود. آزادی بیان هم هست!!!


?موشکاف:‌ هاهاهاها. خالی بندی در حد لالیگا! هاهاهاها. به قول یکی از خود کارگزاران آزادی بیان هست، اما آزادی بعد بیان نیست. بعد همین حرفا یکی از خبرنگارای روزنامة دولتی ایران نوشته بود اگه راس میگی و آزادیه ، برا اولین بار، خودت یه کنفرانس مطبوعاتی بذار که خبرنگارا ازت سوال کنن. هاهاهاها. طرف، مسئول سایت احمدی نژاد هم گفته بود تو که به رئیس جمهور خودت و اطرافیانش دستبند و پابند میزنی، حضرت عباس به فریاد مخالفان حکومت برسه!‌هاهاهاها.


?موشکاف:‌ بعله. عظما میاد غلطای اضافه بکنه اما مثل حمار توش گیر میکنه. هاهاهاهاها. حالا هنوز اول ساله و تعطیلاته، بذارین یه چن روزی بگذره. اون وقت میفهمه که یه من ماست تو سال ۹۷ چقدر کره داره. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: