موشکاف ۶ فروردین این بار هم عظما یه ناله ای زد تحت عنوان نامگذاری سال

✳⭕?موشکاف ۶ فروردین


?موشکاف: سلام! تو نظام ولایت فرقی نداره چی بگی. هر کدوم از باندا که یه حرفی بزنن میشه هیزم تنور جنگ باندی. حالا اگه عظما گفته باشه که میشه یه هیزم درست و حسابی! هاهاهاها. این بار هم عظما یه ناله ای زد تحت عنوان نامگذاری سال. هاهاهاها. گفته حمایت از کالاهای ایرانی. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم – 4 فروردین:


معاون اول رئیس جمهور در مراسم رونمایی از این خودرو، آمادگی کشور برای جذب سرمایه گذاران خارجی و البته با مشارکت شرکای ایرانی را اعلام کرد و این سیاست را در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حرکت به سمت خود کفایی دانست.


?موشکاف:‌هاهاهاهاها. خوب بود یه گزارشی هم میدادن که یارو جهانگیری با چه خودرویی رفته اونجا. نکنه با پراید رفته!‌هاهاهاهاها. بیخود نبود این یارو پزشکیان که نایب رییس مجلس نظامه میگفت خودمون خارجی مصرف می کنیم و به مردم میگیم ایرانی بخر. هاهاهاها.


فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع- 4 فروردین:


در سال حمایت از کالای ایرانی باید تکلیف 110 هزار میلیارد تومان تسهیلات معوق که در دست 150 دانه درشت است و تبانی جناحهای سیاسی قدرت باعث پس ندادن این تسهیلات شد، مشخص شود. : برخی دانه درشت ها برای تولید این وامها را گرفتند اما در 2 مسیر قاچاق، تجارت و واردات کالا به داخل ایران و پولشویی استفاده می کنند. ... قاچاق کالا بصورت سیستماتیک انجام می شود. کسانی که به باندها وصل هستند قاچاق را انجام می دهند و به سیاست مقابله با قاچاق می خندند. کسانی که کالای آنها ثبت و ضبط می شود، قاچاقچیان کوچک هستند، ... ولی کل قاچاق به اسم مرز نشینان تمام می شود. اگر دست های قدرت پشت پرده نباشد، قاچاق کالا به این راحتی صورت نمی گیرد، در این کشور ما خیلی از کالاهای ممنوعه حتی یک کیلو آن، رصد و جلوی آن گرفته می شود، ولی می بینیم که با کشتی و تریلی قاچاق وارد می شود که این نشان می دهد که دست های پشت پرده هستند


?موشکاف: هاهاهاها. دست های پشت پرده. هاهاهاها. در مورد دستای پشت پرده خیلی حرف می زنن اما یکی تو نظام پیدا نمیشه که یه ریزه این پرده رو کنار بزنه. هاهاهاها. میدونین چرا؟ آخه چون پرده فرو افتد نه عظما ماند و نه نظام! هاهاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


غلامرضا حیدری عضو مجلس ارتجاع – 4 فروردین:


داستان اسکله‌های غیرمجاز تبدیل به یک طنز شده است درباره‌اش سخنانی گفته می‌شود اما بعداز مدتی می‌گویند کی بود ؟ کی بود؟ من نبودم!


?موشکاف: هاهاهاها. بعله. این طنز تلخ روزگار ماست که یه مشت آخوند از خدا بی خبر به نام دین حکومت می کنن. بعد عظما میاد میگه سال حمایت از تولیدات داخلی! هاهاهاها. اما خداییش یه چیزی هست که فقط تولید داخله که با هیچ چی عوضش نمی کنم. اونم قیامه. هاهاهاها. عظما! با این یکی چطوری؟! دارن میان سروقتت! اگه راس میگی از این حمایت کن! هاهاها. فعلا عزت زیاد. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: