موشکاف ۷ فروردین بنده موشکاف از همون روز اول که عظما برجامو پیش کشید گفتم نووووش!

✳️⭕️?موشکاف ۷ فروردین


?موشکاف: سلام! بنده موشکاف از همون روز اول که عظما برجامو پیش کشید گفتم نووووش! هاهاهاها. بعضیا می گفتن این، جرعة حیاته. میره مذاکره میکنه و عمرش زیاد میشه، بنده عرض کردم از این خبرا نیست. جام زهره، اگه بره بالا می پکه. هاهاهاها. حالا روز روزشه که خودشون مقر میان به این پکیدن. هاهاهاها.


سایت حکومتی جماران – ۵فروردین


«توافق هسته ای ایران از طریق مذاکرات آمریکا با اروپا، اصلاح شدنی نیست.... من کاملاً با ارزیابی رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای ایران موافقم. به نظرم، این توافق از طریق مذاکراتی که با اروپایی ها داشتیم، قابل اصلاح نیست.»


?موشکاف:‌ هاهاهاها. ناز شست عظما و شیخ فری! هاهاها. مثل این که عظما! خودشو به فراموشی زده که میگفت مذاکراتو خودش شروع کرده! هاهاهاها. خب حالا اینم ادامة همون مذاکراته جام زهر موشکی و منطقه ای! هاهاهاها.


مجید تخت روانچی معاون سیاسی روحانی ـ ۵ فروردین


تخت روانچی، معاون سیاسی آخوند روحانی دربارة مشکلات رژیم با اروپا گفت:


« ایران و اروپا در حفظ برجام منافع مشترک دارند (اما)


« در عین حال، ایران و اروپا در برخی موضوعات دیگر اختلاف نظر دارند. اروپا نسبت به فعالیت موشکی ایران انتقاد دارد و آن را با قطعنامه 2231 شورای امنیت همخوان نمی داند.در برخی موضوعات منطقه ای نیز دو طرف اختلاف نظر دارند. اروپا برخی از فعالیت های ایران در منطقه را مغایر ثبات در منطقه معرفی می کند.»


?موشکاف: هاهاهاها. میگه حفظ برجام! هاهاهاها. اون یکی نوشته بود برجام اومده بود که تحریمارو برداره، حالا تحریم می شیم تا برجام بمونه! هاهاهاها. به این میگن قوز بالا قوز.


محسن جلیلوند – ۵ فروردین


«من براین باورم که اکنون عرصه بین الملل در حال تطبیق دادن با نگاه جهانی آمریکایی به تحولات است.... نگاه جهانی آمریکا به تحولات در عرصه بین الملل به طور کاملا واضحی امنیت محور است.... لذا از نگاه بولتون افزایش امنیت آمریکا و هم‌پیمانانش به معنی بیشتر شدن ناامنی در ایران (است) ... بولتون کسی است که یک جنگ طلب به معنای واقعی کلمه است.... لذا اگر مذاکره آمریکا با کره شمالی صورت گیرد و بولتون هم در ساختار ترامپ هماهنگ شود، یقینا باید منتظر تحولات بسیاری در حوزه سیاست خارجی ایرانی بود که به نظر چندان خوشایند نخواهد آمد. در برآیند هم باید گفت که تا حدودی حضور بولتون میخ تابوت توافق هسته ای است... در مصاحبه پیشین گفتم که سال 97، سال پرچالشی برای دیپلماسی ایرانی خواهد بود اما اکنون سال 97، سال پر چالشی برای تمامی ابعاد کشور خواهد بود»


?موشکاف: هاهاهاها. سال پر چالش برای تمامی ابعاد نظام!‌هاهاهاها. یعنی بالاخره ته این چالشا چی میشه؟! به کجا می رسن؟‌ برآیندش چی میشه؟


نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس رژیم ـ 5فروردین


« آمریکایی‌ها همچنان طرح براندازی را در دستور کار دارند. اقداماتی همچون تحریم علیه ایران با موضع‌گیری منفی در برجام یا طرح مباحث موشکی و حقوق بشر و نقش منطقه‌ای ایران همه در راستای طرح براندازی است.»


?موشکاف: هاهاهاها. نه بابا! نگران نباش! اینقد جوش نزن! براندازا جای دیگه ان! هاهاهاهاها. براندازا جوونای قیامن که اتفاقا بیخ گوشتونن، نه اونور دنیا! هاهاهاها. بنازم به قدرت قیامشون که چشم دنیا رو خیره کرد و به همه فهمونده که این نظام موندنی نیست. هاهاهاها. البته این تازه از نتایج سحر است! هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: