موشکاف ۸ فروردین برجام نافرجام و فوران نگرانیها!

✳⭕?موشکاف ۸ فروردین - برجام نافرجام و فوران نگرانیها!


?موشکاف:‌ سلام! یه حساب و کتاب بکنیم ببینیم تا ۲۲ اردیبهشت چن روز مونده! ۲۲ روز اونجا و ۲۳ روز هم اینجا چون فروردین ۳۱ روزه اس، میکنه به عبارتی ۴۵ روز! حالا چرا تا ۲۲ اردیبهشت؟ هاهاهاها. این روزشماریه که عظما داره چوب خط میزنه! ضرب الاجل تعیین تکلیف برجامه که عظما باید تصمیم نهایی رو بگیره که از کدوم راه بره. پایان یک بام و دو هواس هاهاهاها.


علی بیگدلی کارشناس رژیم ۶ فروردین


اکنون در آستانه پایان وعده 120 روزه ترامپ در خصوص برجام هستیم. در آن سو هم شاهد روی کار آمدن اشخاصی تندرو در خصوص پرونده ایران هستیم که یقینا شرایط موجود سبب خواهد شد که امریکا اروپا را هم با خود همراه کند.لذا ما باید در خصوص این سه مقوله ( توان موشکی، دیپلماسی منطقه ای و نیز حقوق بشر) به یک تصمیم نهایی برسیم. بازی یک بام ودو هوا دیگر پاسخ گوی شرایط نیست.نکته مهم اینجاست که موجی که در بستر در هم آمیختن است این سه موضوع ( توان موشکی، دیپلماسی منطقه ای و نیز حقوق بشر) شکل گرفته است از دستگاه سیاست خارجی و نهاد وشخص رئیس جمهوری گذشته و مستقیما به نظام و رهبری رسیده است. به عبارت دیگر تصمیمات جدی برای این خطوط قرمز فقط در سطوح عالی نظام تعیین خواهد شد و دستگاه سیاست خارجی تنها وتنها مواضع تاکتیکی خواهند داشت.


?موشکاف: هاهاهاهاها. بعله، پایان نعل و میخ عظماس. یا جامهای زهر سه گانه، یا مثل مار پله سقوط به خونة قبل از برجام هاهاهاها.


سایت حکومتی دیپلماسی ایرانی ۶ فروردین


پس از سفر 5 مارس لودریان به تهران و نتایج نه چندان مطلوب آن برای الیزه، پالس های تندتر رفتار تروئیکای اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلستان) نسبت به پرونده ایران اوج گرفت تا درخواست مجدد وزیرامورخارجه فرانسه برای وضع تحریم های موشکی و محدود کردن دیپلماسی منطقه ای ایران؛ در آن سو هم بازی ترامپ با مهرها های شطرنج کابینه هم هر روز رنگ تازه ای به خود می گیرد افزون بر این نکات هم تحرکات معنادار ریاض و تل آویو در صحنه سیاست خارجی و دیپلماسی منطقه ای نشان از برنامه هایی ضد تهران دارد. مجموعه تمامی این نکات برای سیاست خارجی سالی پر چالش را رقم زده است


?موشکاف: هاهاهاها. میخواستن آویزون اروپا بشن اما اروپاییا صحبت از تحریم واسه حفظ برجام کردن. هاهاهاها. به این میگن قوز بالا قوز! هاهاهاها. از چین و روسیه هم که آب درست وحسابی واسه نظام گرم نمیشه، چون معاملات جهان بر اساس دلار و بعدش هم یوروئه. بیچاره عظمای فلک زده که گیر کرده این وسط!‌هاهاهاها.


عراقچی معاون ظریف ۶ فروردین


یکی از راه‌های مهار جمهوری اسلامی از دید آن‌ها افزایش تحریم‌ها، برگرداندن تحریم‌های نفتی و کشتیرانی و تمام موارد قبلی است که برجام مانع بزرگی در مقابل آن‌ها ایجاد کرده، به همین دلیل تلاش می‌کنند تا برجام را از سر راه بردارند. اینکه در آینده چه خواهد شد، بین اروپا و آمریکا چه خواهد گذشت و اینکه آیا آقای ترامپ موفق می‌شود که از برجام خارج شود و تبعات آن چه خواهد بود، به ماه‌های آینده مربوط می‌شود.همه سناریوهای محتمل پیش بینی و برای تمام آن‌ها راهکار اندیشیده شده است.


?موشکاف: هاهاهاها. میگه عظما فکر همه جاشو کرده. هاهاهاها. البته میدونه قبل از اینکه این تحریما و این فشار های بین المللی جونشو بگیره، بچه های قیام میان سر وقتش. هاهاهاها. اونا دیگه قابل مذاکره و اهل برجام نیستن. هاهاهاها. خود عظما بهتر میدونه! هاهاها. عراقچی! و عراقچیها بهتربه فکر سوراخ موش باشن که خربزة برجام آبه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: