موشکاف ۱۰ فروردین نظام ولایته که واسه غرق نشدن تو بحراناش هر غلطی میکنه

✳⭕?موشکاف ۱۰ فروردین


?موشکاف: سلام! تو عربی یه ضرب المثلی هست که میگه آدمی که داره غرق میشه به هر خس و خاشاکی چند میزنه. هاهاهاها. حالا داستان نظام ولایته که واسه غرق نشدن تو بحراناش هر غلطی میکنه. هاهاهاها. که البته گاهی هم از غلط کرده پشیمون میشه. هاهاها. مثل این داستان موشک پرونی. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ۸ فروردین


گزارشگر: ولیعهد در سازمان ملل؛ بن سلمان حالا اینجا با دبیرکل دیدار کرد درباره یمن با اتهام به ایران که موشک ها کار تهران است, خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت شد.


ماه پیش هم شورای امنیت بدرخواست انگلیس تشکیل جلسه داد تا ایران را به نقض تحریمهای تسلیحاتی محکوم کند موفق نشدند اینبار احتمالا امریکا پیش نویس می نویسد...


کامران نجف زاده خبرگزاری صدا و سیما - سازمان ملل : حالا عربستان از ایران به سازمان ملل شکایت کرده, بن سلمان در نیویورک ایران را به گام برداشتن در راه ساخت سلاح هسته ای متهم کرد و همچنین خواستار اصلاح برجام شد .


?موشکاف:‌ هاهاهاها. میگن یکی از شاهای قاجار اومد توپ جنگی بسازه، داد از چوب ساختنش. تا شلیک کردن خود توپه منفجر شد و همة خدمه اش مردن. هاهاهاها. یارو شاهه گفت اینور اینقدر مردن، ببین اونور چقدر مردن! هاهاهاها. موشکای نظام هم همینطوره هاهاهاها.


تصویر از لینک زیر اما کلام خوانده شود. کلیپ به زبان انگلیسی است.


خبرگزاری پاسداران ۸ فروردین


«هدر نائرت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه بار دیگر ایران را به بی ثبات کردن منطقه متهم کرد و گفت کشورهای اروپایی هم در این رابطه با آمریکا هم نظر هستند.


«ما دیده ایم که ایران مسئول تسلیح حوثی های یمن به موشک های بالستیک است و آن ها هم با شلیک این موشک ها به سوی شریک راهبردی ما یعنی عربستان سعودی, این کشور را ناامن می کنند. ما شاهد اقدامات ثبات زدای رژیم ایران در سوریه هستیم. آن ها مانند روسیه مسئول کشته شدن ده ها هزار نفر در سوریه هستند. ما شاهد اقدامات وحشتناک آن ها در سرتاسر جهان هستیم.»


?موشکاف:‌ هاهاهاها. بیخود نیست که میخوان جام زهر موشکی و منطقه ای رو به خورد عظما بدن! ببینیم تو این ۴۰ روز باقیمونده پهلوون پنبه هایی مثل پاسدار سلامی و قاسم سلیمانی و یارو شمخانی رو حرفشون وای میستن یا با زانوان خونین میرن سر میز مذاکره؟!‌هاهاهاها.


تصویر می تواند از لینک زیر باشد اما کلام خوانده شود


حسن روحانی ۸ فروردین


جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت ثبات و امنیت منطقه و رفع هر گونه تنش میان کشورهای منطقه بوده و معتقد است که تنش های یمن و سوریه راه حل سیاسی دارند و آماده همکاری دو و چند جانبه در زمینه تقویت ثبات و امنیت منطقه هستیم.


?موشکاف: هاهاهاها. بازم گفتار درمانی! بالاخره قسم حضرت عباس نظام ولایتو باور کنن یا دم موشکا رو؟! هاهاهاها. بعله، نظام ولایت در آستانة غرق شدن تو انبوه بحرانها به هر خس و خاشاکی چند میزنه اما این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: