موشکاف ۱۳ فروردین – تلگرام، فیلتر و فیلتر شکن!

✳⭕?موشکاف ۱۳ فروردین – تلگرام، فیلتر و فیلتر شکن!


?موشکاف: سلام! مشگل گرونی دارین؟ مشکل مسکن وجود داره؟ مشکل اختلاس تو مملکت هست؟ از همه مهمتر مشکل بیکاری بیداد میکنه؟‌ آره؟!.... راه حل پیش عظماس! با فیلترینگ تلگرام همه چی حل میشه. هاهاهاها.


سوال خبرنگار: با توجه به اینکه بخش زیادی از جرائم بخاطر بیکاری و فقر اقتصادی هستش و تلگرام هم به هر حال یکسری از مشاغل رو ایجاد کرده نظر خود شما بعنوان یک مسئول در مورد فیلتر تلگرام چیه؟


اشتری فرمانده نیروی انتظامی: در خصوص موضوع فضای مجازی اونچه مسلم است ما در کشور بتوانیم این فضا رو مدیریت بکنیم و در شورایعالی فضای مجازی هم چالش ها آسیب ها و تهدیداتی که از این حوزه هست رو ارائه کردیم و امیدوارم با تصمیماتی که در اون جلسات گرفته میشه هم جلوگیری بشه از تهدیداتی که هست هم از فرصت این فضا بشه استفاده کرد ...


0122


عرض من اینه که مدیریت بر فضای مجازی باید در اختیار دستگاه های داخلی باشه و زیرساخت فضای مجازی رو ما در داخل کامل داشته باشیم .


?موشکاف: هاهاهاها. دنبال مدیریتن! اما مدیریت چی؟ هاهاها. البته خودشم گفت. میخوان تهدیداتو مدیریت کنن. کدوم تهدیدات؟‌ تهدیدات استکبار جهانی و یاوه گویان شرق و غرب؟! هاهاها. نه بابا! تهدیدات بچه های قیامو میگه. هاهاهاها. راستی! شیخ فری یه قولی داده بود. یادتونه؟


«اینجا وزیر ماست به مردم قول می‌ده دستش روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت


?موشکاف:‌ هاهاهاهاها. گیرم دستشم بره، جفت پاشم بره، با فیلتر شکنا چیکار میکنه. هاهاهاها. به قول یکی از بر و بچ، با فیلتر شکن میریم تلگرام، تماس صوتیش هم راه میفته، دیگه پول مفت به اپراتورای داخلی نمیدیم. هاهاهاها. اما فیلتر کردن به همین سادگی هم نیست.


توییت صادقی عضو مجلس ارتجاع


طبق اطلاعات حاصل از تماس با مسؤلان ذی‌ربط تا کنون نه شورای عالی فضای مجازی، نه هیچ مرجع دیگری مصوبه‌ای درباره فیلترینگ تلگرام نداشته است.


?موشکاف: هاهاهاها. دارن مزه مزه می کنن که اگه فیلتر کنن چه بلایی سرشون میاد. هاهاهاها. این یکیو داشته باشین.


فرید موسوی – عضو مجلس ارتجاع


همانطور که توقیف مطبوعات، باعث اقبال مردم به رسانه های مورد نظر نشده و صرفا نفوذ بیشتر ماهواره را در عین ممنوعیت در پی داشت؛ فیلترینگ تلگرام هم باعث اقبال مردم به پیام رسان هایی که به آن اعتماد ندارند نخواهد شد. از تجربه های شکست خوردة قبلی درس بگیریم.


?موشکاف: هاهاها. از همین جملة کوتاه چن تا نتیجه گیری میشه کرد. اول اینکه سرکوب تو فضای مجازی، اونم تو عصر ارتباطات جواب نداره. هاهاهاها. دوم اینکه مردم به پیام رسانهای نظام ولایت اعتماد ندارن. چون یه تیک ارسال داره و یه تیک دریافت و هف هش تا تیک پنهان دریافت واسه وزارت اطلاعات و سپاه و انتظامی و بیت عظما و بقیة ارگانهای سرکوب. هاهاهاها.


ترنزیشن


?موشکاف: اما عظما! خیالت راحت باشه. با تلگرام، بی تلگرام. با فیلتر شکن یا بی فیلتر شکن. بالاخره جوونای قیام شاخشو میشکنن. عمامه شو میکوبن زمین هاهاهاها. اینو عظما و دوباند نظامش از موشکاف داشته باشن. درسته بچه های قیام. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: