موشکاف ۱۴ فروردین تو قیام دی ماه، جوونا چنان زهر چشمی از عظما گرفتن که گفت بعله!

✳⭕?موشکاف ۱۴ فروردین


?موشکاف: سلام! تو قیام دی ماه، جوونا چنان زهر چشمی از عظما گرفتن که گفت بعله! مردم حق دارن مطالباتشونو پیگیری کنن، صدای مردمو شنیدیم! هاهاهاها. تازه عظما گفت که اون حقیر از مردم معذرت میخواد. هاهاهاها. اما ببینین الان چی میگن. میگن اونا همش اپوزیسیون نمایی بوده. هاهاهاها.


محسن صفایی فراهانی عضو سابق مجلس ارتجاع ۱۲ فروردین


ریشه و دلایل‌ اقتصادی اعتراضات دی‌ماه؛ گلایه از فساد و تبعیض در دل مردم تلنبار شده است


باید قبول کنیم که تصمیمات و عملکرد همه ما باعث شده است که این شرایط به وجود آیدهمه ما که در دوره‌ای مسئول بوده‌ایم، مقصر هستیم. اشکال این است که در مقام نقد، همه اپوزیسیون می‌شوند و هیچ کس اشکالات خودش را قبول نمی‌کند. من قبول ندارم که مردم تقصیر دارند. اشتباهات مسئولین، بی‌اعتمادی را در جامعه نهادینه کرده است.»مشکلات جامعه ما فقط اقتصادی نیست. در تمام زمینه‌‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی این مشکلات وجود دارد و تمامی زندگی مردم را در بر می‌گیرد


?موشکاف: هاهاهاها. بعله. تا وقتی بنا بر گفتاردرمانیه، همه از عظما تا شیخ فری و تا همین عضو سابق اپوزیسیون می شن و می گن مردم حق دارن، اما یک گام اون ورتر از گفتار درمانی می شه حرفای اول فروردین عظما و معلوم می شه که این خود مردمن که مصرف گران و با خرید جنس خارجی، ملت و یعنی خودشونو بیکار می کنن. با این حال مرتبا در ترس و لرزن که اگه بازم گلایه های تلنبار شده مثل آتشفشان بزنه بیرون چی می شه. هاهاهاها. می گی نه، بشنو از سردژخیمان کهنه کار:


آخوند علی یونسی وزیر اطلاعات اسبق رژیم ۱۲ فروردین


بعد از ناآرامی‌های اخیر، اغلب جریان‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا به این فکر افتاده‌اند که باید کاری کرد. اتفاقاً اصولگرایان بیشتر نگران شده‌اند، زیرا از نظر خود، احساس خطر جدی کردند...


با اتخاذ استراتژی حذف صددرصدی مخالفان، حتی مخالفان غیرمسلح، تصوراین بود که مشکل حل شده است، درحالی که حذف جریان‌های سیاسی با مشی مبارزه مدنی، نه ممکن است و نه به مصلحت


?موشکاف: هاهاهاها. این یارو البته دلش برا خودش سوخته، می گه اگه ما اپوزیسیون نمایی میکنیم، ما رو حذف نکنین، ما دلسوز نظامیم. مهم اینه که از موضع یه کهنه جنایتکار می گه: با حذف چیزی حل نمیشه هاهاهاها.


سایت حکومتی شفقنا ۱۱ فروردین


احساس تبعیض و فقر فراگیر شده و با جمعیت یازده میلیونی حاشیه‌نشین در کشور مواجهیم که روز به روز بیشتر می‌شوند. معضلی که اگر مورد توجه مسوولان قرار نگیرد، آسیبش دامن همه را خواهد گرفت؛ مسوولان باید بپذیرند جامعه‌ی ایران با بحران اقتصادی-اجتماعی روبه‌روست، ... شورش نتیجه‌ی فقر و فساد است.....مردمی که به خیابان‌ها می‌آیند حتی جان خود را به خطر می‌اندازند. آن‌ها می‌دانند که تحمل مقامات و مسوولان ما برای شنیدن حرف مخالف بسیار کم است، علی‌رغم این مجبور هستند به خیابان بریزند چون می‌بینند فقر، بیکاری و نابرابری هست و حق آن‌ها ضایع می‌شود. می‌بینند فساد گسترده‌ای در جریان است وقتی فقر، نابرابری و مشکلات متعدد اقتصادی و اجتماعی دست به دست هم دهند، جامعه از هم می‌پاشد.


?موشکاف: هاهاهاها. بعله. اونایی که میان تو خیابون، حاضرن جونشونو بدن که نظام نباشه. چون نظام ولایت عرصه رو اونقدر تنگ کرده که غیر از بدبختیاشون، چیزی واسه از دست دادن ندارن. آخوندا هم از همین می ترسن. هاهاهاها.


تازه! ضرب الاجل آمریکا هم که نزدیکه. اونم چاشنی قضیه. کیم شمالیم که داره بند اتمیشو آب می ده، اگه بده، اوضاع به نظام سخت تر می شه هاهاهاها. راه واسه عظما خیلی سخت شده. هاهاهاها. قمر نظام رفته توعقرب! هاهاهاها. توصیه به عظما و سران هر دوباند: دیگه تموم ماجرا، بجنب که دیر تا فردا، گرون می شه سوراخ موشا ! بدو بدو که وقت تمومه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: