موشکاف ۱۸ فروردین یه ماه و اندی به پایان ضرب الاجل آمریکا حالا دل همة آخوندا داره تاپ تاپ میکنه

✳️⭕️?موشکاف ۱۸ فروردین !


?موشکاف: سلام! یه ماه و اندی به پایان ضرب الاجل آمریکا. حالا دل همة آخوندا داره تاپ تاپ میکنه. هاهاهاها. به این در و اون در میزنن که اگه آمریکا از برجام خارج شد چه خاکی به سرشون کنن. هاهاهاها.


سایت حکومتی فرارو۱۶ فروردین


حل تنش‌های منطقه‌ای؛ اولویت سیاست خارجی


در سال جدید با توجه به افزایش تهدیدات و تنش‌ها از سوی آمریکا نباید به برجام چندان بها دهیم. اروپایی‌ها در مقام مقایسه میان تعامل و تجارت با آمریکا و ایران، نهایتا به طرف آمریکا تمایل پیدا می‌کنند، ... اما اینکه بیش از این انرژی خود را بر روی برجام بگذاریم چندان مطلوب نیست و باید انرژی خود را صرف حوزه‌های دیگر سیاست خارجی بکنیم.لذا در سال جدید باید تنش‌های منطقه‌ای را از طریق تقویت جبهه مقاومت حل و فصل کرد و بر این مبنا اولویت سیاست خارجی کشور فعالیت بیشتر در حوزه منطقه‌ای است


?موشکاف: هاهاهاها. از همین حالا برجامو بر باد رفته حساب کرده. هاهاهاها. اما راه حلش جالبه. میگه تقویت جبهة مقاومت. هاهاهاها. طرف پرتابه! عظما داره دسشو می بره طرف جام زهرای بعدی، این یارو دنبال آمپول تقویتیه. هاهاهاها.


سایت حکومتی دیپلماسی ایرانی ۱۶ فروردین


حال و روز برجام در سال ۹۷ بدتر از سال ۹۶ خواهد بود.


حرف های عراقچی در لندن و ظریف در پاکستان درباره منتفع نشدن ایران از فواید برجام به دلیل کارشکنی های آمریکا را دیگر نمی توان صرفا تاکتیکی برای کسب امتیاز از طرف مقابل دانست. نگرانی های پشت پرده خوش بین ترین حامیان برجام بیشتر از میزانی است که روی پرده ابراز می شود. اظهارات دیپلماتیک مقامات ایرانی نشان از آن دارد که ایران در سال ۹۷ آمادگی بیشتری برای خروج برجام در صورت خروج آمریکا از آن دارد


آیا ایران از موضع سرسختانه خود در قبال نفی هر گونه مذاکره موشکی عقب نشینی خواهد کرد؟ همه اینها پرسش های اساسی برای سرنوشت برجام در سال ۱۳۹۷ هستند. بی تردید کار تیم مذاکرات هسته ای و تصمیم گیران برجام در سال پیش رو سخت و پیچیده خواهد بود


?موشکاف:‌ هاهاهاها. پس چی شد اون برجامی که قرار بود محیط زیستو حل کنه؟! آلودگی هوا رم حل کنه؟! شغل ایجاد کنه؟‌هاهاهاها. مثل اینکه فقط واسه این مذاکره کننده ها شغل ایجاد کرده. هاهاهاها.


پاسدار محمود معلمی (جانشین اسبق اداره‌کل سیاسی سپاه پاسداران) ـ ۱۶فروردین


حرف آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها یکی است و مسؤولان ما نباید ساده‌اندیشی کنند و تصورشان این باشد که می‌توانند اروپا و آمریکا را جدا کنند. ترامپ مطرح می‌کند که کنگره آمریکا به برجام تبصره بزند از طرفی کشورهای اروپایی هم می‌گویند که برجام باید کاملاً حفظ شود، اما باید یک متمم (با کسر میم اول، بر وزن معدل) به برجام زده شود و متمم در واقع همان حرفی است که آمریکا می‌زند.


ما معتقدیم که این‌ها نقشه و کلک است و به دنبال شروع کردن برجام 2 هستند، اگر همین‌جا مقاومت نکنیم طبیعتاً باید تا هفتمین برجام هم عقب برویم که هفتمین برجام این‌طور که مشخص است تغیر ساختار نظام جمهوری اسلامی است، این‌ها می‌خواهند قدرت دفاعی ایران را بگیرند تا بعد بتوانند حتی حمله نظامی هم بکنند.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. خیلی جالبه، این دلواپس نگران داره همون تنزل بی پایان عظما رو به رخ خودش می کشه که مبادا بره تو خط برجام 2 و 3 . قبلا خود خامنه گفته بود که از موشکی ومنطقه شروع می کنن بعد می رن حقوق بشر و شورای نگهبان و خلاصه هفتمیش می شه مقام ولایت وکل جمهوری اسلامی. اما اشتباهش اینه که فکر می کنه جوونای قیام همین طوری وایسادن تا برجام هفت، نه این خبرا نیس، قبل از 7 کلک قضیه رو می کنن هاهاهاها. بعله! فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: