موشکاف ۲۰ فروردین عظما تو ثانیه‌های آخر بازی طوری رفته رو پل که ترجیح میده رو پل بمونه

✳⭕?موشکاف ۲۰ فروردین


?موشکاف: سلام! عظما تو ثانیه های آخر بازی طوری رفته رو پل که ترجیح میده رو پل بمونه. هاهاهاها. چون اگه بتابوننش که با امتیاز میبازه و اگه نتابوننش پشتش به خاک مالیده میشه و بازم ضربه فنی میشه. هاهاهاهاها. تو دنیای سیاست این یه ماه باقیمونده تا ضرب الاجل ترامپ مثل ۱ ثانیه باقیمونده تو کشتیه. هاهاهاها.


سایت حکومتی انتخاب ۱۸ فروردین


ظریف 3 اردیبهشت در شورای روابط خارجی آمریکا سخنرانی می‌کند


این در حالی است که قرار است دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در روز 12 ماه مه (22 اردیبهشت)تصمیم خود در مورد تعلیق تحریم های ایران یا بازگرداندن آن‌ها را اعلام کند.


وبسایت شورای روابط خارجی آمریکا اعلام کرد که محمد جواد ظریف،روز دوشنبه 23 آوریل با حضور در این شورا در مورد سیاست های منطقه ای در خاورمیانه و آینده ی توافق هسته ای ایران سخنرانی خواهد کرد.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. یعنی ظریف میخواد سر خوردن یا نخوردن جام زهر فک بزنه؟‌هاهاهاها. نه بابا! از این کارا به ظریف نیومده. هاهاهاها. خود عظما باید بیاد و مثل چن سال پیش نرمش قهرمانانه اشو اعلام کنه. هاهاهاها.


سایت حکومتی فرارو ۱۸ فروردین


حاشیه‌نشینی ظریف


نگاهی به آخرین سفرهای وزیر خارجه لیستی از چند کشور آفریقایی و چند کشور در اروپای شرقی را نشان می‌دهد و همچنین حضور در منطقه خود مختار نخجوان که همین دیروز رخ داد. چنین شرایطی نشان می‌دهد تصمیمات درباره مسائلی که امروز جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه است هر چه باشد در دایره ای اتحاذ خواهد شد که محمدجواد ظریف شاید بخشی از آن باشد. شاید اگر تصمیمات بار دیگر به اجماع برای انتخاب میز مذاکره برسد بار دیگر ظریف میدان‌دار شود، فعلا اما او می‌ماند و حاشیه‌نشینی.»


?موشکاف: هاهاهاها. نگفتم؟! هاهاهاهاها. اما از این ظریف اگه آبی گرم نشه شاید از این یارو آشیخ جکشون یه آبی واسه نظام گرم شه. جک کیه؟‌ همون دلال انگلیسی نظامو میگم. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


خبرگزاری نیروی تروریستی ( قدس ) ۱۸ فروردین


جک‌استراو: انگلیس نتوانست ترامپ را برای ادامه برجام متقاعد کند


تا آنجایی که من اطلاع دارم دولت انگلیس تلاش‌های زیادی کرده تا آمریکا را ترغیب به انجام تعهداتش کند اما متأسفانه دولت ترامپ متقاعد نشده است.


. من فکر می‌کنم که کشورهای اروپایی مذاکره کننده در برجام باید اقدام جدی انجام دهند. به‌طور قطع و یقین نمی‌توان گفت که چه بر سر برجام خواهد آمد چون شرایط بسیار ناپایدار و غیر قابل پیش‌بینی است.


?موشکاف: هاهاهاها. بعله. اوضاع و احوال نظام طوری شده که دلالای نظام هم دس بالا کردن. حالا عظما مونده و تصمیم آخر عمری. هاهاهاها. این از اون تصمیماس. مثل امامش باید جام زهرو بره بالا و دق کنه بمیره. هاهاهاها. البته اگه زودتر از اون بچه های قیام نرفته باشن سر وقتش. هاهاهاها. حالا تصمیم به عهدة عظماس. هاهاهاها. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: